- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 april, 2007 at 19:04 #855600Anonym anvandareMember
Idag blev det en promenad innan gymmet på 1 h
Sedan armar och vader
cardio i 45 min efter passet23 april, 2007 at 20:05 #855601Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha…. vart är det fest?
Vikten.. de ska vi inte ens samtala omHär kom kom! du, jag och jempa kan ligga o skeda sen på kvällen. Du är erbjuden en sängplats.. kss kss!
Nu är det inte långt kvar michan, kör på de två sista veckorna bara!
Jag kommer nog fortsätta tills jag tar studenten, och det är ungefär 1,5 månad kvar till dess. För tillfället tror jag det iaf.. kan ju ändra mig, du vet väl hur jag är.24 april, 2007 at 10:49 #855602Anonym anvandareMemberDessan wrote:Här kom kom! du, jag och jempa kan ligga o skeda sen på kvällen. Du är erbjuden en sängplats.. kss kss!Nu är det inte långt kvar michan, kör på de två sista veckorna bara!
Jag kommer nog fortsätta tills jag tar studenten, och det är ungefär 1,5 månad kvar till dess. För tillfället tror jag det iaf.. kan ju ändra mig, du vet väl hur jag är.Haha bondeland alltså
Jag får se, för det är ett gäng i laget som snackade om att gå ut, men man vet aldrig hur det blir, de är alla virrigare än mig
Nej jag vet, lite mer än 2 veckor kvar, och jag funderar faktiskt också på att fortsätta till studenten… annarskommer jag nog se ut som en ballong tills dess ist om jag skall börja äta som jag ska efter dieten…
Men som sagt, jag betämmer mig när dagen kommer.
Bättre att man kör på den sista tiden, än tänker,”men jag ska endå fortsätta, så det är lungt”…
Vad står vågen på nu?24 april, 2007 at 11:00 #855603Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha bondeland alltsåJag får se, för det är ett gäng i laget som snackade om att gå ut, men man vet aldrig hur det blir, de är alla virrigare än mig
Nej jag vet, lite mer än 2 veckor kvar, och jag funderar faktiskt också på att fortsätta till studenten… annarskommer jag nog se ut som en ballong tills dess ist om jag skall börja äta som jag ska efter dieten…
Men som sagt, jag betämmer mig när dagen kommer.
Bättre att man kör på den sista tiden, än tänker,”men jag ska endå fortsätta, så det är lungt”…
Vad står vågen på nu?Ja precis. Då kommer jag inte i mina kläder som jag köpt. För de var precis att jag kom i de nu när jag svullnat upp lite.
Ja vågen, den ja skit i den. Jag kör på spegelmåtten istället24 april, 2007 at 13:49 #855604Anonym anvandareMemberDessan wrote:Ja precis. Då kommer jag inte i mina kläder som jag köpt. För de var precis att jag kom i de nu när jag svullnat upp lite.
Ja vågen, den ja skit i den. Jag kör på spegelmåtten iställetMeeeh har du köpt kläder till studenten din jävel :nono:
24 april, 2007 at 13:50 #855605Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Meeeh har du köpt kläder till studenten din jävel :nono:nix, bara skivan o lite annat
vi får åka in nästa helg eller något?24 april, 2007 at 13:51 #855606Anonym anvandareMemberHelt slut idag också.. och skall köra ben idag, o sedan har jag en träning ikväll också. Vet ej hur jag skall klara av denna dag haha…
2 dagar i rad har jag sovit till kl 10-11, jag brukar alltid vakna mellan kl 05-8.. nått skumt är det.24 april, 2007 at 13:52 #855607Anonym anvandareMemberDessan wrote:nix, bara skivan o lite annat
vi får åka in nästa helg eller något?Bra, annars hade du fått smaka:P
Yeees thats sound niiice..
Nästa som i den som kommer, eller den efter ,
matcher nu vettu24 april, 2007 at 13:55 #855608Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Bra, annars hade du fått smaka:P
Yeees thats sound niiice..
Nästa som i den som kommer, eller den efter ,
matcher nu vettukänns som att det är dags för en heldag. både med träning, promenader och kesellamys.
Vi tar det på msn24 april, 2007 at 13:58 #855609Anonym anvandareMemberDessan wrote:känns som att det är dags för en heldag. både med träning, promenader och kesellamys.
Vi tar det på msnLåter ännu bättre ! 😮
Kan verkligen behövas för motivationen haha24 april, 2007 at 23:10 #855610Anonym anvandareMemberJag är så trött, så trött , TRÖTT..
På att alltid höra att vi inte är bra nog, inte duger, etc etc
Efter VARJE träning…
Vi som kommer på träningarna får skiten för de som inte dyker upp..
Nej de här är inte kul ! :@
Sorry, behövde avreagera mig lite bara…Kroppen är sliten, jag är sliten, behöver nog sova 1 vecka eller så…
25 april, 2007 at 09:45 #855611Anonym anvandareMemberuSCH sånt kan kännas jobbigt att höra jämt men det är en coach duty i den sporten har jag förstått. På bodyfitnessgym så finns det en del killar som spelar amerikansk fotboll som tränar och fått upp styrkan ordentligt men man har hört att det är tufft.
En kompis till mig är coach han heter thomas andersson hört att han kan vara ganska så tuff.
Bit ihop resna skallen och ta igen det på nästa pass.
jag är förvånad att du orkar köra sånna pass på 1600 kcal:|
25 april, 2007 at 11:42 #855612Anonym anvandareMemberJa det är verkligen inte kul
Vi har en amerikansk coach som tränar oss som om vi hade spelat i USA.Haha… ja jag skall ändra lite mer, de dagar jag har fotbollsträningar skall jag äta 1800, de andra ska jag försöka ligga mellan 1600-1700 iaf.
Energin är någon helt annanstans just nu känner jag.Vanessa Frykman wrote:uSCH sånt kan kännas jobbigt att höra jämt men det är en coach duty i den sporten har jag förstått. På bodyfitnessgym så finns det en del killar som spelar amerikansk fotboll som tränar och fått upp styrkan ordentligt men man har hört att det är tufft.En kompis till mig är coach han heter thomas andersson hört att han kan vara ganska så tuff.
Bit ihop resna skallen och ta igen det på nästa pass.
jag är förvånad att du orkar köra sånna pass på 1600 kcal:|
25 april, 2007 at 23:04 #855613Anonym anvandareMemberSåå.. idag blev de bröst trapz och triceps
Precis innan jag skulle ned till gymmet, hade jag i tankarna att köra ett lätt bröstpass, känner inte att jag vågar med vikter själv..
Men brorsan fick mig att köra på genom ett litet snack vi hade .
Körde på 40 kg, jag vet, inte mkt för alla andra här på forumet, men för mig är de mkt haha.. men skall öka till 42,5 till nästa bröstpass då jag klarade 8 st uatn problem på 40.. vill köra 50 inom snar framtid25 april, 2007 at 23:14 #855614Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Såå.. idag blev de bröst trapz och triceps
Precis innan jag skulle ned till gymmet, hade jag i tankarna att köra ett lätt bröstpass, känner inte att jag vågar med vikter själv..
Men brorsan fick mig att köra på genom ett litet snack vi hade .
Körde på 40 kg, jag vet, inte mkt för alla andra här på forumet, men för mig är de mkt haha.. men skall öka till 42,5 till nästa bröstpass då jag klarade 8 st uatn problem på 40.. vill köra 50 inom snar framtidVi kör bröst nästa pass vi tränar ihop. Då får du lassa på hur mycket du vill, jag lovar!
50 är lätt, det klarar du -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.