- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 maj, 2007 at 21:45 #855645Anonym anvandareMemberYazo wrote:Vill man få en stark bål, bör man enbart använda bälte vid maxlyften!
Ja alla säger olika saker ju , man ska köra på det som funkar för en . :emo-thumb
2 maj, 2007 at 08:42 #855646Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja alla säger olika saker ju , man ska köra på det som funkar för en . :emo-thumbJa
För mig är det nog de som Yazo skrev innan, att jag enbart använder de om jag skall köra max2 maj, 2007 at 11:47 #855647Anonym anvandareMemberDagens pass gick inte så bra som jag hoppats.
Är ej nöjd med bänkpressen.. skulle ju klara av 42.5 nu.
Så klara jag 5 reps, MEN jag gick inte hela vägen2 maj, 2007 at 21:30 #855648Anonym anvandareMemberSträckte ljumsken i början av dagens fotbollträning, så gjorde en del situps och push ups ist…
Irreterande som f*n…3 maj, 2007 at 08:16 #855649Anonym anvandareMemberJag vet ej hur jag skall göra idag…. kör jag som jag tänkt, ben, så kommer de nog sluta med att jag går från gymmet arg och besviken… men att missa framsida benpasset vill jag inte heller
Får se hur ljumsken är senare idag.. tandläkaren som kallar nu :S3 maj, 2007 at 11:02 #855650Anonym anvandareMemberBlir nog inte benträning idag… Skall försöka mig på lite cardio idag bara ist tror jag.
Rygg axlar o mage imorgon som vanligt endå !3 maj, 2007 at 15:15 #855651Anonym anvandareMember45 min tramp
20 min cykelLite triceps
Benspark, sedan gav jag upp..:frust:4 maj, 2007 at 14:51 #855652Anonym anvandareMemberUj uj.. nu har jag ägnat ett antal timmar på gymmet
Först körde jag rygg och axlar
Sedan blev de ett corepass med brorsans tjej.
Efter de 25 min på gåmaskin
40 min på trampen
Och 10 min på cykelNu jävlar vill jag ned i vikt:frust:
Skall till Yazo och äta lite sedan, skall försöka hålla mig ganska nyttig och i rimliga mängder :nono:
4 maj, 2007 at 15:10 #855653Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Uj uj.. nu har jag ägnat ett antal timmar på gymmet
40 min på trampen
Skall till Yazo och äta lite sedan, skall försöka hålla mig ganska nyttig och i rimliga mängder :nono:
Det var inget dåligt pass det där. Slit inte ut dig bara, träning bör också utföras i rimligt mängd, relativt sett:up:
4 maj, 2007 at 18:44 #855654Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Uj uj.. nu har jag ägnat ett antal timmar på gymmet
40 min på trampen
TRain smart ffs.
4 maj, 2007 at 22:27 #855655Anonym anvandareMemberhmaister wrote:Det var inget dåligt pass det där. Slit inte ut dig bara, träning bör också utföras i rimligt mängd, relativt sett:up:Jo… jag vet.. men jag blir så frustrerad över att det icke händer något med min kropp… :frust:
// Michan
4 maj, 2007 at 22:27 #855656Anonym anvandareMemberSamir wrote:TRain smart ffs.5 maj, 2007 at 10:59 #855657Anonym anvandareMemberYazo wrote:Jo… jag vet.. men jag blir så frustrerad över att det icke händer något med min kropp… :frust:// Michan
Kan förstå det, det är jobbigt när det inte händer något, eller i alla fall inte tillräckligt sett till vad man vill. Men som jag har sagt till några av mina adepter, som även en av mina tränare sagt till mig, satsa på kvalitativ kvantitet framför ren kvantitet…. värt att tänka på i alla fall…
Kämpa på bara, ser i alla fall att du inte är en av de som inte ger upp, så det ska nog gå bra:emo-thumb5 maj, 2007 at 13:41 #855658Anonym anvandareMemberhmaister wrote:Kan förstå det, det är jobbigt när det inte händer något, eller i alla fall inte tillräckligt sett till vad man vill. Men som jag har sagt till några av mina adepter, som även en av mina tränare sagt till mig, satsa på kvalitativ kvantitet framför ren kvantitet…. värt att tänka på i alla fall…
Kämpa på bara, ser i alla fall att du inte är en av de som inte ger upp, så det ska nog gå bra:emo-thumbHehe nej jag är ingen quiter :bb:
Tror att jag bara måste hitta vad som är bra för min kropp, måste helt enkelt testa mig fram litegrann5 maj, 2007 at 13:43 #855659Anonym anvandareMemberIdag blev de ett speed pass.. körde igenom överkroppen typ.
Sedan blev de 40 min tramp(trapp?) maskin
10 min gåHar fått ett tips av Hanne att inte äta de riskakorna jag käkar nu, så skall byta se om de blir bättre
Tack för tipsetNu drar jag till Finland !
Peace out !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.