Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,377 total)
  • Author
    Yazo wrote:
    Vill man få en stark bål, bör man enbart använda bälte vid maxlyften!

Ja alla säger olika saker ju , man ska köra på det som funkar för en . :emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    Ja alla säger olika saker ju , man ska köra på det som funkar för en . :emo-thumb

Ja :)
    För mig är det nog de som Yazo skrev innan, att jag enbart använder de om jag skall köra max :-)

Dagens pass gick inte så bra som jag hoppats.
    Är ej nöjd med bänkpressen.. skulle ju klara av 42.5 nu.
    Så klara jag 5 reps, MEN jag gick inte hela vägen

Sträckte ljumsken i början av dagens fotbollträning, så gjorde en del situps och push ups ist…
    Irreterande som f*n…

Jag vet ej hur jag skall göra idag…. kör jag som jag tänkt, ben, så kommer de nog sluta med att jag går från gymmet arg och besviken… men att missa framsida benpasset vill jag inte heller =/
    Får se hur ljumsken är senare idag.. tandläkaren som kallar nu :S

Blir nog inte benträning idag… Skall försöka mig på lite cardio idag bara ist tror jag.
    Rygg axlar o mage imorgon som vanligt endå ! :-)

45 min tramp
    20 min cykel

Lite triceps
    Benspark, sedan gav jag upp..:frust:

Uj uj.. nu har jag ägnat ett antal timmar på gymmet
    Först körde jag rygg och axlar
    Sedan blev de ett corepass med brorsans tjej.
    Efter de 25 min på gåmaskin
    40 min på trampen
    Och 10 min på cykel

Nu jävlar vill jag ned i vikt:frust: :(

Skall till Yazo och äta lite sedan, skall försöka hålla mig ganska nyttig och i rimliga mängder :nono:

Michan22 wrote:
    40 min på trampen
    Och 10 min på cykel

Skall till Yazo och äta lite sedan, skall försöka hålla mig ganska nyttig och i rimliga mängder :nono:

Det var inget dåligt pass det där. Slit inte ut dig bara, träning bör också utföras i rimligt mängd, relativt sett:up:

Michan22 wrote:
    40 min på trampen
    Och 10 min på cykel

TRain smart ffs.

hmaister wrote:
    Det var inget dåligt pass det där. Slit inte ut dig bara, träning bör också utföras i rimligt mängd, relativt sett:up:

Jo… jag vet.. men jag blir så frustrerad över att det icke händer något med min kropp… :frust:

// Michan

Samir wrote:
    TRain smart ffs.

:|

Yazo wrote:
    Jo… jag vet.. men jag blir så frustrerad över att det icke händer något med min kropp… :frust:

// Michan

Kan förstå det, det är jobbigt när det inte händer något, eller i alla fall inte tillräckligt sett till vad man vill. Men som jag har sagt till några av mina adepter, som även en av mina tränare sagt till mig, satsa på kvalitativ kvantitet framför ren kvantitet…. värt att tänka på i alla fall…:
    Kämpa på bara, ser i alla fall att du inte är en av de som inte ger upp, så det ska nog gå bra:emo-thumb

hmaister wrote:
    Kan förstå det, det är jobbigt när det inte händer något, eller i alla fall inte tillräckligt sett till vad man vill. Men som jag har sagt till några av mina adepter, som även en av mina tränare sagt till mig, satsa på kvalitativ kvantitet framför ren kvantitet…. värt att tänka på i alla fall…:
    Kämpa på bara, ser i alla fall att du inte är en av de som inte ger upp, så det ska nog gå bra:emo-thumb

Hehe nej jag är ingen quiter :bb:
    Tror att jag bara måste hitta vad som är bra för min kropp, måste helt enkelt testa mig fram litegrann :)

Idag blev de ett speed pass.. körde igenom överkroppen typ.
    Sedan blev de 40 min tramp(trapp?) maskin
    10 min gå

Har fått ett tips av Hanne att inte äta de riskakorna jag käkar nu, så skall byta se om de blir bättre :-D
    Tack för tipset :-D

Nu drar jag till Finland !

Peace out !

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.