Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,216 through 1,230 (of 1,377 total)
  • Author

Ser att det går bra för dig, försöker du också att gå ner i vikt? Det verkar som att du kör ungefär lika som jag! :) Roligt att se, den där ”steg” maskinen, funkar den så att du liksom trampar på ett och samma ställe eller vad man ska säga?

Släng in lite nya bilder! Du hade ju kanonkropp när du startade journalen, så det ska bli roligt att se hur den ser ut nu! I’m want it :p

Ta någon vecka off och se över vad du gör. Tänk på vad du gjort tidigare och vad som har fungerat då. Ingen mening att hetsa ännu mer när man har kommit in i en ond cirkel.

Idda wrote:
    Ser att det går bra för dig, försöker du också att gå ner i vikt? Det verkar som att du kör ungefär lika som jag! Roligt att se, den där ”steg” maskinen, funkar den så att du liksom trampar på ett och samma ställe eller vad man ska säga?

Släng in lite nya bilder! Du hade ju kanonkropp när du startade journalen, så det ska bli roligt att se hur den ser ut nu! I’m want it

Bra o bra, kunde gått bättre :p
    Jag försöker bli av med lite fett som samlat sig här och där ja
    Ja precis, den maskinen.

Jaa… när jag får pengar till en ny kamera så skall jag passa på att slänga in lite nya pics :)

maskin wrote:
    Ta någon vecka off och se över vad du gör. Tänk på vad du gjort tidigare och vad som har fungerat då. Ingen mening att hetsa ännu mer när man har kommit in i en ond cirkel.

Det är inget som har fungerat bra på mig, så det blir svårt :D

Nu hat jag fått mig lite sömn efter Finlands resan
    Vi spöade skiten ur dem :-D
    Hade jättekul hela resan, hoppas på att det skall komma upp lite bilder på våran hemsida, så skall jag lägga in några här :-D

Lite gott o blandat i bilder då jag inte har chans att lägga in nya ännu pga trasig kamera :

Sen schwarzkopf visningen
    Nån bild efter ett träningspass o lite annat :p

Ny ryggbild tagen i fredags :D

jätte snygga bilder!!!!!

haha äntligen fotballpics!! som jag har väntat. Tränar du men bara killar coolt!
    Grattis till vinsten! ryggen ser även bra ut :up: keep it up!

Vanessa Frykman wrote:
    jätte snygga bilder!!!!!

Tack Vanessa :|
    Var inne i din journal en sväng igår och kikade, grymt kul att det går så bra för dig :emo-thumb

Kul med en massa coola bilder. :)

hainz wrote:
    haha äntligen fotballpics!! som jag har väntat. Tränar du men bara killar coolt!
    Grattis till vinsten! ryggen ser även bra ut :up: keep it up!

Ska försöka bli lite bättre med att lägga in lite bilder så fort jag kan köpa mig kamera :emo-thumb
    Tack :D

Jay wrote:
    Kul med en massa coola bilder. :)

Ja, journalen blir lite roligare att besöka :)

Ett :up: Till bilderna

Viewing 15 posts - 1,216 through 1,230 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.