Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,261 through 1,275 (of 1,377 total)
  • Author

Idag är det match
    Jag är helt slut
    Knappt sovit på 2 dygn, konstant huvudvärk, kallsvettas som tusan, och jätteförkyld…
    Men skall dressa endå.

Michan22 wrote:
    Idag är det match
    Jag är helt slut
    Knappt sovit på 2 dygn, konstant huvudvärk, kallsvettas som tusan, och jätteförkyld…
    Men skall dressa endå.

Nu ska jag agera mamma här och hoppas dina nära vänner gör det också du måste ta en BREAK med allt som har med träning att göra. och gör det NU

När hade du vilo vecka sist? du håller på bränner ut dig själv just nu tjejen . Va rädd om dig själv!!!

kram
    Vanni

Vanessa Frykman wrote:
    Nu ska jag agera mamma här och hoppas dina nära vänner gör det också du måste ta en BREAK med allt som har med träning att göra. och gör det NU

När hade du vilo vecka sist? du håller på bränner ut dig själv just nu tjejen . Va rädd om dig själv!!!

kram
    Vanni

Håller helt med, jag har själv varit där och det är INTE roligt, och jag vet att du inte är där du vill vara där.
    Vad är en eller två veckor av vila/aktiv vila mot en träning som kommer att kunna bli förstörd i värsta fallet upp till ett halvår (vilket fallet blev för mig:frust: ). Får du lite perspektiv i efterhand så kommer du att se det annorlunda, men som sagt så är det lätt att vara efterklok: .

Jag beklagar sorgen, det var ett hemskt mord…

Vanessa Frykman wrote:

kram
    Vanni

Jaa.. jag blev helt yr i skallen när vi började värma upp.. så jag hoppa av o sade till coach att jag inte kunde spela..
    Men skall ta och bli frisk och vila ett par dagar nu.

Vilovecka… det kan jag inte minnas när jag sist hade :p

hmaister wrote:
    Håller helt med, jag har själv varit där och det är INTE roligt, och jag vet att du inte är där du vill vara där.
    Vad är en eller två veckor av vila/aktiv vila mot en träning som kommer att kunna bli förstörd i värsta fallet upp till ett halvår (vilket fallet blev för mig:frust: ). Får du lite perspektiv i efterhand så kommer du att se det annorlunda, men som sagt så är det lätt att vara efterklok: .

Jag beklagar sorgen, det var ett hemskt mord…

Ja … jag får ta nån dags vila från allt vad heter träning.. lika bra när man endå är så sjuk att man knappt kan röra sig :(

Ja.. det finns så jävla sjuka människor ..

Michan22 wrote:
    Jaa.. jag blev helt yr i skallen när vi började värma upp.. så jag hoppa av o sade till coach att jag inte kunde spela..
    Men skall ta och bli frisk och vila ett par dagar nu.

Vilovecka… det kan jag inte minnas när jag sist hade :p

Vila upp dig och kom tebax starkare än någonsin :emo-thumb

helkväll med Dessan :D
    Dock ingen träning, men vi latjade med smink ! :P

Här är slutresultatet , enjoy :D

att lägga upp bilderna i färg skulle nog få oss bannade eftersom att de verkligen är helt smaklösa och läskiga.
    Men när vi ändå går så mycket offtopic tänkte vi att vi likagärna kunde slänga upp en i färg och chocka er.

(sorry alla mods, banna mig inte nu för att jag går offtopic :|)

Michan22 wrote:
    (sorry alla mods, banna mig inte nu för att jag går offtopic :|)

*Fingrar på ban-knappen*…äh du klarar dig för den här gången;)

Räknar med att se er i någon liknande sminkning på fredag:dance:

Andreas Guiance wrote:
    *Fingrar på ban-knappen*…äh du klarar dig för den här gången;)

+1.

Men det var jättenära. ;)

:|

Skit snygga brudar :buttrock: riktig nice, Båda är grym vackra. Michan din sminkning blev riktig fint på dig :emo-thumb [/b]

Vanessa Frykman wrote:
    Skit snygga brudar :buttrock: riktig nice, Båda är grym vackra. Michan din sminkning blev riktig fint på dig :emo-thumb [/b]

Tack Vanessa ;)

Ska se till att bli frisk så vi kan ta mördarpasset snart :D

cattahs wrote:
    Snygg sminkning tjejer kul med lite annat även om det är en ”träningsjournal”.. Undrar hur jag skulle se ut i smink he he.. sker väldigt sällan kan jag säga, för lat brukar somna med sminket på eftersom jag är så ovan att vara sminkad. Tränar ju större delen av dygnet känns det som så det bara rinner och kletar en massa, man har fått sig några skratt när man kommit från gymmet ovetandes om att maskara mm har runnit i hela aniktet :p

Hoppas det är bra annars! catrine

Haha vi träningsbrudar måste ju fasiken få visa våran mer kvinnliga sida då o då :P
    fast de där med smink och träna samtidigt är ingen höjdare dock, spec inte de passen man svettas så mkt att de mer känns som man har en klibbmask i ansiktet :-D

Jag är fortfarande väldigt sjuk.. så jag har en liten vilovecka.. nästan en hel vecka iaf :|
    Men annars är det bra tack :-)

Michan22 wrote:
    helkväll med Dessan :D
    Dock ingen träning, men vi latjade med smink ! :P

Här är slutresultatet , enjoy :D

Hotstuff!!! :up:
    Hahah riktigt nice!
    [/b]
    (krya på dig nu..)
    Kram!

Viewing 15 posts - 1,261 through 1,275 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.