- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 maj, 2007 at 20:18 #855750Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha ja självklart gör han de:)
Nejdå.. han pushade mig ganska hårt idag …
Syskonkärlek
Visst är det trevligt med det, tuff hund btw.
Det är väl smått genetiskt omöjligt för en människa att se ut som barbapappa, så det är omöjligt… och med din träningsdiciplin så tror jag aldrig att du kommer ens att proporionerligt se ut som den fiktiva figuren heller.21 maj, 2007 at 20:51 #855751Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hehe det är bra. Den är okomplicerad och pålitlig:nodHaha jotack
21 maj, 2007 at 20:52 #855752Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:din bror liknar en av killarna i desperate housewives.den här killen
[img=http://www.desperatehousewivesfan.net/wp-content/uploads/2006/11/shawn-pyfrom.jpg]Ja jäklar, de har du rätt i :p
Han kommer säga att han ser ut som en gay och att han inte är lik han förmodligen dock21 maj, 2007 at 21:02 #855753Anonym anvandareMemberhmaister wrote:Visst är det trevligt med det, tuff hund btw.
Det är väl smått genetiskt omöjligt för en människa att se ut som barbapappa, så det är omöjligt… och med din träningsdiciplin så tror jag aldrig att du kommer ens att proporionerligt se ut som den fiktiva figuren heller.Haha tack
Haha ingenting är omöjligt22 maj, 2007 at 09:47 #855754Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha tack
Haha ingenting är omöjligtNu låter det bättre igen… man ska inte tala negativt om sig själv, då skapar man grunden för sitt eget misslyckande.
22 maj, 2007 at 11:12 #855755Anonym anvandareMemberIdag körde jag framsida ben.. böj på 50 kg, utfall på 40 kg , sedan spark.. men här vet jag ej vikten..
Curlen för baksida
Sedan 3 magövningar.
Träningsvärk idag från gårdagens pass:P
22 maj, 2007 at 13:56 #855756Anonym anvandareMemberSnart blir det en långpromenad med vovven.. trisst väder dock
Fotbollsträning ikväll också22 maj, 2007 at 22:05 #855757Anonym anvandareMemberKvällspromme med Hunden strax,
Kom hem från träningen precis, så taggad så jag är lycklig, tacklades hela tiden idag, dock blev jag stämplad och vred foten… men den borde vara bra imorgon…23 maj, 2007 at 09:51 #855758Anonym anvandareMemberUj uj…. gryyyymt med träningsvärk i hela kroppen
Sedan fick jag en bula i pannan på köpet från gårdagens tacklingsträning
Smärta..Skall köra bröst och biceps idag, de är de enda som jag ej har jättemkt träningsvärk i.
Promenad med hunden strax.23 maj, 2007 at 09:52 #855759Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Uj uj…. gryyyymt med träningsvärk i hela kroppen
Sedan fick jag en bula i pannan på köpet från gårdagens tacklingsträning
Smärta..Skall köra bröst och biceps idag, de är de enda som jag ej har jättemkt träningsvärk i.
Promenad med hunden strax.Skönt med promenad. Vill också ut och gå, men icke! själv måste man sitta med den här roliga filosofiboken nu på morgonen. :emo-thumb avis?
23 maj, 2007 at 16:50 #855760Anonym anvandareMemberDessan wrote:Skönt med promenad. Vill också ut och gå, men icke! själv måste man sitta med den här roliga filosofiboken nu på morgonen. :emo-thumb avis?Ja jag är så otroligt avis
Nej men jag har också en liggandes här som jag borde läsa..
Fast jag har inte lika mkt motivation och diciplin som du23 maj, 2007 at 16:51 #855761Anonym anvandareMemberIdag blev de bröst och biceps..
Körde slut på biceps idag iaf
Snart är de dags för fotbollsträning.
Ha en bra dag !Peace !
23 maj, 2007 at 17:00 #855762Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Ja jag är så otroligt avis
Nej men jag har också en liggandes här som jag borde läsa..
Fast jag har inte lika mkt motivation och diciplin som duJag är bara tvungen känns det som. Känns som att böckerna är fastkedjade i mig, och de släpper inte förrän jag har läst dem. Jaja, tur att man gör någon nytta när man inte kan träna :up:
Hur gick passet?23 maj, 2007 at 17:20 #855763Anonym anvandareMemberTare lugnt på träningen ida rå!
[img=http://www.funnypart.com/pictures/FunnyPart-com-football.jpg]
23 maj, 2007 at 21:08 #855764Anonym anvandareMemberDessan wrote:Jag är bara tvungen känns det som. Känns som att böckerna är fastkedjade i mig, och de släpper inte förrän jag har läst dem. Jaja, tur att man gör någon nytta när man inte kan träna :up:
Hur gick passet?Kan du inte träna?
Passet gick goodie
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.