- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 maj, 2007 at 21:10 #855765Anonym anvandareMemberMarQues wrote:Tare lugnt på träningen ida rå!
[img=http://www.funnypart.com/pictures/FunnyPart-com-football.jpg]
HAHAHA
Det var fys idag..så jag vilade då foten fortfarande krånga
Men imorgon är de vanlig träning igen, och då ska jag vara fit for fight igen :bb:23 maj, 2007 at 21:12 #855766Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Kan du inte träna?Passet gick goodie
Är ju förkyld, sen vill jag hålla mig hemma om jag behöver sticka iväg om något inträffar, du vet vad jag menar.
23 maj, 2007 at 23:03 #855767Anonym anvandareMemberDessan wrote:Är ju förkyld, sen vill jag hålla mig hemma om jag behöver sticka iväg om något inträffar, du vet vad jag menar.Ja jag förstår ….
24 maj, 2007 at 17:00 #855768Anonym anvandareMemberIdag blev de baksida ben, vader och triceps
26 min på trappmaskinen
Körde curl, raka mark.
En glute maskin…Pushdown med hantag och med stång
och ståendes vadpress… då jag inte klarade av sittande pga min jädra träningsvärk i benenOm ett tag ska jag iväg på fotbollsträning..
Bliviit en del bröd nu på sista tiden… men jag känner att jag måste få en paus och äta lite grann som jag känner för.. säger inte att jag går och äter på mcdonalds osv.. men jag fuskar lite med bröd och kaffe
24 maj, 2007 at 17:03 #855769Anonym anvandareMemberdubbel
26 maj, 2007 at 21:15 #855770Anonym anvandareMemberså är du redo snart då :p
30 maj, 2007 at 16:16 #855771Anonym anvandareMemberJag hittade dig på nätet
[img=http://images.acclaimimages.com/_gallery/_SM/0093-0610-0518-3547_SM.jpg]
7 juni, 2007 at 09:08 #855772Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:så är du redo snart då :pJust nu är jag ganska slut i kroppen och känner att jag måste komma på rätt spår, för jag vill kunna ge 100% , men så fort jag känner mig redo, kör vi
7 juni, 2007 at 09:09 #855773Anonym anvandareMemberMarQues wrote:Jag hittade dig på nätet[img=http://images.acclaimimages.com/_gallery/_SM/0093-0610-0518-3547_SM.jpg]
Haha f*n då, jag bad fotografen att INTE lägga upp den bilden
5 juli, 2007 at 00:37 #855774Anonym anvandareMemberVarit borta härifrån ett tag nu..
Men inleder här med en bild från min och Dessans bio kväll..
Sergels toaletter har bäst downlightNi får ursäkta sälformen och kvaliten
5 juli, 2007 at 17:50 #855775Anonym anvandareMemberHar avverkat ett biceps och bröstpass idag redan, gick bättre än förväntat då jag fortfarande är lite sjuk, jag vet, ska inte träna då, men jag vilade ju igår.. nästan helt iaf
Ska köra ett pass senare ikväll efter stängning med en vän , de blir axlar o triceps
Ska se om man minns att ta med kamera o ta lite bilder7 juli, 2007 at 14:13 #855776Anonym anvandareMemberhajar inte att du orkar. Jag tränade igår för första gången på en vecka, och bestämde igår att jag skulle köra med brorsan idag. Men så vaknar man upp med världens huvudvärk.
Du och dina mördarpass! kul att se michan.7 juli, 2007 at 18:07 #855777Anonym anvandareMemberDessan wrote:hajar inte att du orkar. Jag tränade igår för första gången på en vecka, och bestämde igår att jag skulle köra med brorsan idag. Men så vaknar man upp med världens huvudvärk.
Du och dina mördarpass! kul att se michan.Ja, det var väl bra onödigt :p
Nejmen du får krya på dig nu och bli frisk så du kan träna.
Sj har man haft snart 2 dagars vila.. och håller på att bli galen3 augusti, 2007 at 13:25 #855778Anonym anvandareMemberNej.. nu har jag verkligen varit dålig med att sköta denna journal..
Har haft en hel del för mig på sistonde vilket resulterar i att jag inte haft varken tid eller energi att skriva här.
Men nu skall jag ge det ett försök till och se om de blir bättre denna gång
Jobbar ju på ett gym nu, så träningen kommer man aldrig undan.. inte för jag skulle försöka annars heller..Iaf.. fotbollsäsongen har startat igen. Vi vann stockholms serien och skall nu spela om SM guldet iår igen yeeey.
Tränar 4-6 ggr i veckan, inte nå spec program, men dags att fixa nu.
Svårt bara med tanke på fotbollen då ja ej kan köra ben vid träningar och matcher, matcherna är aldrig schemalagda, inte korrekt iaf.Idag blir det iaf ett minipass, vader , trapz och lite nacke, mage kanske
Småsaker som behövs piskas på ibland också
Sola en sväng också kanske man skall passa på med när de endå är så dåligt väder.Igår blev de bara axlar, hade tänkt köra lite triceps också, men tro det eller ej.. har FORTFARANDE träningsvärk från i söndags haha.. de va ett hårt pass med bror min må jag säga.
Ha en bra dag allesammans !
6 augusti, 2007 at 10:37 #855779Anonym anvandareMemberGod dag !
Sitter på jobbet nu som vanligt vid denna tiden, bara att se till att vänja sig
Var i Eskilstuna lör-sön och hälsade på min mor, de blev väldigt spontant.
Körde ett mkt väl efterlängtat benpass på lördagen dock på morgonkvisten :Knäböj 1 uppvärmningsset + 3 set i smith
Benpress flera set och rep, så minns ej riktigt här.
Liggande lårcurl med ett ben 2 set höll emot på tillbakavägen rejält.
Raka marklyft på ynka 40 kg, men de tog endå.
insida och utsida lår i maskin + glute maskin några set.
Sittande bencurl blev de nå set också.
Tror det var alles..
Ha en bra dag , solen skiner, kan ni, så njuuuut haha -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.