- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 augusti, 2007 at 12:39 #855795Anonym anvandareMember
Grattis tjejen !!!!!!
22 augusti, 2007 at 12:48 #855796Anonym anvandareMemberGrattis :fun:
22 augusti, 2007 at 15:15 #855797Anonym anvandareMemberTack Vanni och Danne
22 augusti, 2007 at 15:36 #855798Anonym anvandareMemberGrattis Grattis!
22 augusti, 2007 at 17:21 #855799Anonym anvandareMemberGrattis på födelsedagen!
22 augusti, 2007 at 17:26 #855800Anonym anvandareMemberStora gratulationer på födelsedagen :fun: :fun:
26 augusti, 2007 at 13:39 #855801Anonym anvandareMemberHur går træningen?
27 augusti, 2007 at 08:38 #855802Anonym anvandareMemberVa kul att komma in här och se att flera stycken har gratulerat
Tackar så mycket27 augusti, 2007 at 08:39 #855803Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hur går træningen?Träningen går bra, jag har dock dragit ned till 4 ggr i veckan då jag har fotbollsäsong nu, men efter det blir de 5 ggr i veckan igen tror jag. Annars blir de för mycket dötid Vikterna står still tyvärr.. men hoppas att motivationen skall komma tillbaka när säsongen är över och man kan få vila upp sig lite
Hur går det själv , jag är dålig på att kolla in body nuförtiden27 augusti, 2007 at 08:49 #855804Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Träningen går bra, jag har dock dragit ned till 4 ggr i veckan då jag har fotbollsäsong nu, men efter det blir de 5 ggr i veckan igen tror jag. Annars blir de för mycket dötid Vikterna står still tyvärr.. men hoppas att motivationen skall komma tillbaka när säsongen är över och man kan få vila upp sig lite
Hur går det själv , jag är dålig på att kolla in body nuförtidendet är lugnt tjejen det finns annat att göra eller hur Jo det går bra för mig nu . Bra att du gör det bästa av situationen med träningen .
Kul att det går bra för dig Michan :emo-thumb
27 augusti, 2007 at 09:23 #855805Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:det är lugnt tjejen det finns annat att göra eller hur Jo det går bra för mig nu . Bra att du gör det bästa av situationen med träningen .Kul att det går bra för dig Michan :emo-thumb
Som jag förstår de håller du på med din diet nu ?
Går det som planerat osv?
När kommer man få se din ”live” då ?
Måste ha förändrats en hel del sedan vi sågs sist kan jag tänka mig.5 september, 2007 at 15:28 #855806Anonym anvandareMemberFasiken, jag som verkligen tänkte att jag skulle sköta denna journal ordentligt nu.. icke.. Men jag kör på som vanligt, kroppen är ganska sliten , men denna vecka är vi lediga från fotbollsträningar, och sedan är de bara en veckas träningar , och nästa helg är det SM FINAL
Vi möter Carlstad… de kan bli en tuff och jämn match iår… läskigt.
Har träningsvärk i benen från gårdagens högreps pass, härligt härligt !
Idag blir de bröst, och biceps.5 september, 2007 at 15:36 #855807Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Fasiken, jag som verkligen tänkte att jag skulle sköta denna journal ordentligt nu.. icke.. Men jag kör på som vanligt, kroppen är ganska sliten , men denna vecka är vi lediga från fotbollsträningar, och sedan är de bara en veckas träningar , och nästa helg är det SM FINAL
Vi möter Carlstad… de kan bli en tuff och jämn match iår… läskigt.
Har träningsvärk i benen från gårdagens högreps pass, härligt härligt !
Idag blir de bröst, och biceps.Låter riktigt skönt… om du har träningsvärk så vet du iaf. att du har gjort det ordentligt:D
har sj. träningsvärk som få i biceps idag, satt otroligt bra igår.
SM final är aldrig fel det heller, hoppas det går bra för er!
MVH
6 september, 2007 at 10:37 #855808Anonym anvandareMemberAlpha wrote:Låter riktigt skönt… om du har träningsvärk så vet du iaf. att du har gjort det ordentligt:Dhar sj. träningsvärk som få i biceps idag, satt otroligt bra igår.
SM final är aldrig fel det heller, hoppas det går bra för er!
MVH
Hehe jovisst är det skönt, men man vet ju att det tar även om man inte får träninsgvärk
Tack så hemskt mycket
6 september, 2007 at 10:38 #855809Anonym anvandareMemberIdag blir det bröst och biceps, tog en vilodag igår, bättre att träna 2 dagar i rad, en vilodag och 2 dagar efter de , ist för 4 träningar på raken.. ibland tänker jag
Sedan blir de lite cardio tänkte jag också.
ca 30 min bara, men måste röra på flebbet -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.