- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 februari, 2008 at 05:41 #335110Anonym anvandareMember
Ok, varför är jag uppe?
Flickvännen jobbar natt vilket innebär att jag har självaktning som en igelkott ungefär.Men vi borde ju va glada? Sällan har jag sett någon updatera sin journal så flitigt som såhär.
Jag har i alla fall en fiende. Den elakaste jävla spegeln i Sverige. En badrumsspegel som lyser RAKT PÅ, är för låg (mitt huvud får inte plats). Den producerar ingen skugga alls och skulle få Ron Coleman att se ut som Bill Cosby.
Under tandborstningen så gjorde jag dom obligatoriska magmuskel flexarna. Döm av min förvåning då jag faktiskt kunde se en och annan förbättring!
Mardrömmarnas spegel visade mig lite konturer!
Deffningen kanske börjar ta? Spegeln kanske har blivit snäll?
[img=http://img509.imageshack.us/img509/9/abs1sw0.jpg]Min mage ser bra ut i vanliga gymspeglar och det här är absolut inte smickrande. Men jag vill bara att ni ska få lära känna spegeln från Helvetet!Puss på er!
23 februari, 2008 at 07:11 #335111Anonym anvandareMemberHaha kul att höra att det inte bara är min spegel som är en elak jävel.
Ser bra ut.
Kämpa på23 februari, 2008 at 22:55 #335112Anonym anvandareMemberGrrr, vill inte erkänna egentligen men, jag börjar bli lite sliten tror jag. Känner mig stark men jäklar i mig va träningsvärken sitter kvar länge.
ARMAR[/b]
BICEPS
Ezbar curl:
Stång + 30kg * 10 | 10 | 9 |Hantlar 28.5kg * 8 | 8 | 8 |
TRICEPS
Skullcrushers: (förbi huvudet, the only way!)[/b]
Stång(20kg) + 30kg * 10 | 8 | 7 |
Dips:
KV * 12 | 12 | 12 |
Superset med dipsmaskin och scottcurl m cable: (kommer inte ihåg vikten riktigt men halva stapeln på scott och hela på dips)[/b]
Scott: 10 | 10 | 8 |
Dips: 20 | 18 | 15 |23 februari, 2008 at 22:58 #335113Anonym anvandareMemberSyndarn?
[img=http://img264.imageshack.us/img264/4332/dsc00052ge2.jpg]Ge mig en jävligt bra anledning att inte svulla nu… FyFAN vilket saltsug jag har!!!!Går just nu i circlar runt den här serveringen.
God give me strenght!23 februari, 2008 at 23:36 #335114Anonym anvandareMemberMåste fråga: vad är bellybacks?
Bra journal förövrigt.
23 februari, 2008 at 23:42 #335115Anonym anvandareMemberSer köttigt ut, intressant journal, bara fortsätta bända vikter!!
Det här med flickvän grejjen är ganska söt tkr jag, kan tänka mig när hon kommer hem hur glad du blir för att äntligen få sova! :o:D
24 februari, 2008 at 00:04 #335116Anonym anvandareMember:up::up::up:
ZONE24 februari, 2008 at 00:41 #335117Anonym anvandareMemberKan informera alla att chipsen och popcornen överlevde i ca: 10min. Känns grymt jobbigt. Hur många situps behövs för 700 kcal?
Quote:Måste fråga: vad är bellybacks?Bra journal förövrigt.
Bellyback = Ryggresningar i sån där ställning där man har kuddar mot höften.
Tack!Quote:Ser köttigt ut, intressant journal, bara fortsätta bända vikter!!Det här med flickvän grejjen är ganska söt tkr jag, kan tänka mig när hon kommer hem hur glad du blir för att äntligen få sova!
Tack för köttkomplimangen!
Det är ju sant. Nu jobbar hon igen, och jag har lovat henne att inte vara uppe för länge :nono:
Quote::up:emo-thumb:emo-thumbCheers, mate! Ger det här mig + 1 i legendarposts?
Har tänkt kika på Michael Moore’s ”Sicko” nu. Hans filmer gör mig alltid nyfiken.
Föresten.. Har ni en PS3:a[/b], ta och ladda ner [http://www.gametrailers.com/player/29733.html Pixeljunk: Monsters] för 40kr. Jag och tjejen spelar det tillsammans och det är S J U K T kul! Simpla spel är alltid roligast.
Nu blir det som sagt Sicko sen lite tv-spel… Note to self: Dont forget to sleep! Girlfriend is watching!24 februari, 2008 at 02:51 #335118Anonym anvandareMemberFyfan säger jag bara… Orkar inte dra någon recension direkt men… Om ni inte sett ”Sicko”, se den. Jag blir så fruktansvärt jävla förbannad så det svartnar för mina ögon.
Puss på er.
25 februari, 2008 at 14:10 #335119Anonym anvandareMemberVafan?
La upp en bild på magen i min reply om spegeln.
Lägger upp den här då, med en quote från den posten:[img=http://img82.imageshack.us/img82/6733/abs1to3.jpg]
Quote:Ok, varför är jag uppe?
Flickvännen jobbar natt vilket innebär att jag har självaktning som en igelkott ungefär.Men vi borde ju va glada? Sällan har jag sett någon updatera sin journal så flitigt som såhär.
Jag har i alla fall en fiende. Den elakaste jävla spegeln i Sverige. En badrumsspegel som lyser RAKT PÅ, är för låg (mitt huvud får inte plats). Den producerar ingen skugga alls och skulle få Ron Coleman att se ut som Bill Cosby.
Under tandborstningen så gjorde jag dom obligatoriska magmuskel flexarna. Döm av min förvåning då jag faktiskt kunde se en och annan förbättring!
Mardrömmarnas spegel visade mig lite konturer!Deffningen kanske börjar ta? Spegeln kanske har blivit snäll?
Min mage ser bra ut i vanliga gymspeglar och det här är absolut inte smickrande. Men jag vill bara att ni ska få lära känna spegeln från Helvetet!
Puss på er!
25 februari, 2008 at 21:02 #335120Anonym anvandareMemberVa lite less idag innan jag gick till gymmet. Kände att jag inte kör hårt nog på mina pass. Sa till min träningspartner att det fick va nog på bitchandet och att idag så va det no mercy.
Så blev det, konstant jävla köttning, knappt någon vila. Tunga vikter, höga skrik och en jävla massa svett. SÅ HÄR SKA DET FAN TRÄNAS!
BRÖST TRICEPS[/b]
Bänk:
110 * 8 | 7 | 6 |
Pullovers:
50 * 8 | 8 | 7 |
Sittande press och pecdeck (superset):
Hela stapeln på pressen * 10 | 10 | 9 |
Pecdeck pyttelite vikt * Massor | Massor | Massor |Cablecross:
6 skivor * 10 | 10 | 8 | 8 |TRICEPS
Pushdowns med V grepp:
5 skivor från att ta hela stapeln * 8 | 7 | 8 |Rep enhands bakom huvudet:
4 skivor * 10 | 10 | 8 |Sittande ”skullcrushers” (typ bakom huvudet med höga smala armbågar):[/b]
Vet inte hur mycket stången vägde helt ärligt. Men jag köttade på en 20 reps per gång. Sen tog jag EZ-baren och köttade 20-30 reps åt gången där också. Blev helt besatt i slutet av passet, vet inte varför. Ville mörda triceps, slakta dom helt och hållet.Såhär efter passet så vet jag inte. Känner mig ändå inte helt mördad. Imorn är det rygg och då jävlar alltså. Ska kötta chins, rodd och riktigt fina latsdrag. Tungt ska det bli, nu jävlar mina vänner… Den här veckan går i blodets tecken! PUSS på er!
26 februari, 2008 at 09:40 #335121Anonym anvandareMemberVad i helvete är det här… Träningsvärk i bröstet iaf… Men triceps, NADA. Nu är det krig, idag DÖR ryggen! Details efter klockan 1800!
26 februari, 2008 at 14:24 #335122Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut!!:up:
Om jag var du skulle jag dock byta ut enhands draget med rep mot dips eller liggande triceps press för att du kan använda mer vikt i dom båda övningarna!Vilka andra övningar menade du annars att vi båda tycker om, förutom den som du kallar Brutalmage och jag kallar Hangover??
26 februari, 2008 at 19:27 #335123Anonym anvandareMemberUndertaker wrote:Ser riktigt bra ut!!:up:
Om jag var du skulle jag dock byta ut enhands draget med rep mot dips eller liggande triceps press för att du kan använda mer vikt i dom båda övningarna!Vilka andra övningar menade du annars att vi båda tycker om, förutom den som du kallar Brutalmage och jag kallar Hangover??
Ingen aning. Har för mig att jag bara hållit med dig vid oroväckande många citat osv.Ang enhandsdrags repgrejsimojen. Aldrig i livet att jag slutar med den. Det va sen jag börja med den som mina triceps växte. Så SJUKT stretch med den alltså.
Tack för kommentaren. Ska skriva dagens inlägg nu, jag är helt euforisk!
26 februari, 2008 at 19:42 #335124Anonym anvandareMemberAj aj aj AJ AJ AJ Aaaaaaaj! FYFAN va G Ö T T ! Ryggen är mördad, slaktad helt jävla mörbultad! Jag mår så GOTT!
Dagens träning va enorm. Jag bara staplade på set på set och övning på övning. Jag blev inte trött, sliten eller nåt. Jag blev lite yr, svettig och grymt jävla impad av mig själv dock.
Tänkte jag skulle skriva om dagens pass i lite dagboksstil istället för bara siffror. Ni får säga vad ni tycker om det.
Som sagt så va det helt sjukt. Jag gick in i gymmet med mord i blicken. Gick fram till chinsstången, svor åt den sen körde jag. Låg på 16:ish reps i början.
Vilade knappt något alls, upp igen och sakta men säkert sjönk repsen.
Efter 5:e settet va det dags för ny övning. Vi körde den där ”T-bar” grejen. När man lägger en stång mot ett hörn och fyller ena sidan med vikter.
Sen tog vi ett closegrip och la runt stången. Voi voi… Vilken övning, jag tror jag är kär.
Jag stånkade, grymtade och frustade.
Efter stor uppmärksamhet i gymmet började jag se rött så det va bara att fortsätta.
Bellybacks som jag kallar dom med en 20kgs vikt i famnen och slet mig upp till 20 reps vid 3 set.
Stapplade mig sen till en cable rodd med högt fäste där det blir riktigt strikta, fina reps.
Svetten pulserade ur mig och jag skakade vid det här laget av pumpen jag fått igång.
Nu va det dags för latsdrag, brett grepp BAKOM HUVUDET (NEJ DET ÄR INTE ANUS!).
Aldrig fått så bra kontakt, bodybuilding guden log mot mig, jag skrek och spottade svett tillbaka.
Nu va det biceps. Fram till en bänk, ena handen på bänken, framåtlutning och fria curls en arm åt gången.
Tre snabba set där sen vidare till cablecrossen för lite snygga ”flex curls” med pinsamt låga vikter men SATAN vilka kulor man fick. Uj uj uj.
Nu har jag köpt lite exklusiv fettsnål köttfärs. Makaronerna kokar och jag sitter just nu och mår så jävla gott man bara KAN göra när man älskar sånt här. MÅTTE mina armar och min rygg skrika av nåd imorgon.Till er som läser och skriver här vill jag skriva ett stort TACK för erat lilla stöd i min dagbok och även ett tag för eran aktivitet i övrigt. Jag läser här varje dag och det är som att ha en familj av likasinnade människor omkring sig. Jag skriver väldigt lite utanför min dagbok, men jag hoppas jag passar in.
Puss och Kram på er!
Slit tills blodet sprutar, sen backar ni av några snäpp!PS. EFTERLYSES: Tunga massbyggande triceps och biceps övningar!![/b]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.