Mikaels bloody workout!

Home Forums Dagböcker Mikaels bloody workout!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 108 total)
  • Author

Idag sprängde jag min biceps, blodet flög ut genom armhålan och handleden. Jag halkade i pölen och spräckte ögonbrynet…[/b] Närå, ville bara kolla om någon fortfarande läser den här dagboken.[/b]

Igår glömde jag uppdatera. Det blev lite bröst… eller MYCKET bröst. Jag skällde lite på min partner och förklarade att vi körde lite för mesigt och att det va dags att ”steppa upp”. Han såg gråtfärdig ut så jag gav honom en kram och klapp på kind, sen mördade jag hans pecs.

Vi började lite lätt med 3 snygga incline bench set avslutat med ett sjukt tungt set på 95kg, jag skrek lite, inte för mycket. Sen körde vi flyes fast med mer ”press” stuk. Sökte liksom efter ”stretchen” och fokuserade mycket på att få det där lilla tuttputet liksom. Ni vet HNGGHH! *Boobies*. Anyway, vidare till lite sittande press i maskin med stegrande uppvärmningsset avslutat med mördarsettet arnold aka full stapel och mycket skrik. Sen vidare till cable X och lite snygga lower boob workout med medelmycket skrik. Samma här; stegrande uppvärmning och ett blowout-set. Sen körde vi pullover och här va det all or nothing med en 52kgs hantel. Jag sa när jag satte mig upp-”Fan, känns som mina ögon ska ploppa ut”, då svarade en tjej som studsade förbi ”Oj!”. Jag förklarade att det va ett skämt och det är ytterst sällan det ramlar ut ögon på gymmet. [/b]

I D A G : R Y G G
    Började med lite chins för att värma lite. Gick sedan och hämta ett bälte för att kunna lasta på lite mer på T-bar. Det blev totalt 25+25+20+10+10+stång.
    Gick otroligt smidigt med bälte och det va 50% skrik i början och 280% skrik i slutet, 80% stirr från andra tränande. Körde latsdrag brett grepp bakom huvudet (fortfarande inte anus utan myyycket fint och skönt och bra osv). Sen körde jag stegrande warmup på rodd avslutat med en full stapel och mycket skrik. Ganska få på gymmet vid den här tiden så inte så mycket stirr. Avslutade med 3 tunga shrugs-set. Drack min shake på 5 sekunder och lät såhär efter ”HUUUUUÄHH!”. Tycker det är ett bra läte efter en drink, sen ska man gärna torka sig ganska otymplig om munnen och låta den va halvöppen. Sen drar man in lite snor och låter ”hähh”. Post-workout-perfection. You heard it here first![/b]

En stor kram till er på kvällskvisten ;). Hoppas på lite synpunkter nu, jag är en sucker för synpunkter. Snälla och elaka. Elaka kommentarer resulterar i 3 stycken hantlar på pungen.
    L å t t i p s :
    Kat Deluna – Wind Up

Movaks wrote:
    Drack min shake på 5 sekunder och lät såhär efter ”HUUUUUÄHH!”. Tycker det är ett bra läte efter en drink, sen ska man gärna torka sig ganska otymplig om munnen och låta den va halvöppen. Sen drar man in lite snor och låter ”hähh”. Post-workout-perfection. You heard it here first![/b]

Gör det något om jag provar detta? :D

Tack för rolig läsning!

Movaks wrote:
    Idag sprängde jag min biceps, blodet flög ut genom armhålan och handleden. Jag halkade i pölen och spräckte ögonbrynet…[/b]

Respekt.

lovelysmile wrote:
    Gör det något om jag provar detta? :D

Tack för rolig läsning!

Som tjej måste du snyta dig i nedre delen av ditt linne och på så sätt flasha magen, får du gojs på fingrarna så torkar du av dig på närmsta crosstrainer. Förutom detta kan du använda tidigare nämnd procedur.

ser ju ut att gå bra för dig:) jadå visst är här folk som läser denna dagboken.eller jag gör iallafall:).

liddell wrote:
    ser ju ut att gå bra för dig:) jadå visst är här folk som läser denna dagboken.eller jag gör iallafall:).

Det går jävligt bra just nu. Är helt lost i all deffning dock, vet inte ut eller in längre. Myt efter myt krossas och det är tungt att omreglera sig själv.

Skulle behöva komma i kontakt med någon som orkar med en liten frågestund.

Triforce?

Vandraren wrote:
    Triforce?

Why yes of course :)

Movaks wrote:
    Why yes of course :)

Respect man!

Haha, sinnesjukt rolig läsning. Har varit dålig på att kolla här men lovar en förbättring :D

Vandraren wrote:
    Respect man!

Man måste ju visa homage på något sätt :)

Quote:
    Haha, sinnesjukt rolig läsning. Har varit dålig på att kolla här men lovar en förbättring

Ska snart iväg och trängas på gymmet igen… Får hoppas på någon rolig anekdot vid hemkomsten!

Kollade på bilderna i början av journalen Verkligen bra resultat du fått:emo-thumb

ettan wrote:
    Kollade på bilderna i början av journalen Verkligen bra resultat du fått:emo-thumb

Tack så mycket!
    Ska lägga upp nya bodyshots när jag når 90kg. Jag är på 92.5 nu (96 när jag starta dagboken).

Skippar några pass och drar en snabb update.

Dagsvikten ligger på 92.3kg. Alltså en minskning på ca: 3.5kg minst. Dom 3.5kilona är långt borta men styrkan sitter kvar och jag har blivit starkare på det mesta.

Idag va det intressant för min träningspartner visade sig ha en väldigt kass teknik på sina benböj… Han blev djupt deppad så jag spenderade passet mellan mina sedvanliga skrik och att vara kurator till honom.
    Jag brukar klappa folk på kinden medans jag peppar dom… Ju längre jag måste prata för att få kontakt desto hårdare klappar jag. Om det börjar eka av klappen så ska man helst sluta.[/b] Jag fick honom att bita ihop och vi körde lite Benböj(mina första ever. 90kg), hacklift (100kg vikter totalt den här gången) och sen lite marklyft med totalt 110kg. Allt detta har blivit möjligt pga att jag skaffat mig ett bälte. FYFAN va glad jag är över denna sak.

Igår va det faktiskt vilodag. I förrgår körde jag… rygg, just ja, det har jag ju redan skrivit om, haha!

När jag kom hem låg min flickvän, som skulle vart och tränat, och sov i soffan. Jag väcker henne och får höra följande:
    *gaesp* ”Jag… somna.. Jag [/b]ska ändå ha[/b] en vilodag, tar den nu…[/b] *huvudet dunsar tillbaka på kudden*
    Nu ska jag släpa med henne någonstans och ”bju’na” på mat sen blir det hyrfilm och kanske lite tv-spel, jepp hon är en gamer :)

hur många tror att jag kan nå 90kg på 1.5 vecka? Inte så bra för musklerna FINE men jag är så SJUKT less på buken som vägrar va smal, BUKHELVETE!

Till alla er som som läser den här just nu sjukt tråkiga (sorry!) dagboken vill jag lova bättring. Jag inkommer med nya bilder imorgon[/b] från träningen + så ska jag hålla koll på gymmet… Har ett par roliga stories som jag ska berätta.

Puss på er!

UPDATE!
    OMG IM ALIVE?

Tänkte bara infa att jag droppat deffningen ett tag. Vill bygga mer massa så jag vräker i mig lite mer mat nu igen. Vikten står på typ 93-94.
    Tänkte även säga att jag ska testa Joachim Bartoll’s träningsfilosofi ett tag.

Ville bara säga att nästa update jag gör blir med bilder. Roligare så liksom.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 108 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.