- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 juni, 2008 at 14:05 #69121Anonym anvandareMember4 juni, 2008 at 14:05 #502917Anonym anvandareMember
Hejsan,
En del av er känner säkert igen mig från exhale och även body ett tag men jag har haft ett ganska långt uppehåll från träning och det som hör till för att få distans till det och hitta ett träningssätt som passar mig.
Genom att ha träffat Fever och Mini Åsa har intresset att börja träna igen vaknat så jag tänkte att jag kanske ska få upp lite mer motivation genom en tråd här.I dagsläget är det promender och väldigt lite joggning som gäller, dvs ganska dålig kondition och styrkan är i bortsett borta
Mål nu är att komma igång med mer intensiva promender och löpning 2-3 ggr i veckan och lägga till lite styrka till detta. allt för att få bättre kondis/styrka och framförallt med energi!
Jag är i dagsläget 165 cm och väger 60-62 kg.
Målet är nog mest att tajta till mig lite/bättre kondition och få mer muskler framförallt på ben/gump….har för mkt fett runt midjan, små ben och rätt breda axlar..hmmJag kommer starta i helgen då jag har lite dagar nu att planera lite hur det ska gå till och jag måste fräscha upp min träningsgarderob, den är rätt dammig haha!
wish me luck
/Tess4 juni, 2008 at 14:07 #502918Anonym anvandareMemberLycka till
22 augusti, 2008 at 11:40 #502919Anonym anvandareMemberLite uppdatering;
Jag har tränat så smått o hållt igång men nu känner jag att jag e på G ordentligt igen.
Denna veckan har inneburit skivstångsträning hemma, genomkörare för hela kroppen då jag inte kommit igång med styrkan på allvar tidigare.
Idag blir det att testa nytt gym och köra igenom hela kroppen igen.
Nästa vecka kommer muskelgrupperna delas upp och lite mer konditionsträning kommer införas i passen :emo-thumb
ska försöka ta lite ”förebilder” en dag nu med och ta mått för att ha och jämföra med senTrevlig helg på er! :pop:
22 augusti, 2008 at 11:45 #502920Anonym anvandareMemberLiten bild sen senaste då jag var bra igång…nog 2 år gammal tror jag.
I nuläget är jag mindre men med mindre muskler med :tror jag jkommer igång rätt snabbt bara jag ökar min träningsdos en delnu blir det skärpning :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.