Min Journal!

Home Forums Dagböcker Min Journal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 369 total)
  • Author

Axlar & Biceps[/b]

Stående framåtlyft
    2 SET UPPV

17,5×8
    17,5×8
    18,5×6

Lutande sidolyft
    6×8
    7×8
    7×8

Militärpress
    40×10
    50×8
    50×6
    40×10

FST-7 Omvända Pec-Dec
    7 SET 47lbsx12

Stående Hantelcurls
    2 SET UPPV

16×10
    18,5×8
    21×4

Sittande Hantelcurls
    21×4
    21×4
    21×4

Konc Curl
    16×6
    16×6
    16×6

Några bilder från passet också !8)

Dålig mobilkamera, men det får duga. Hoppas man får lite kritik nu osv ;)

Härligt pass och köttig arm, vad mäter skiten? :D Sen gillar jag att du inte kör så tungt i sidolyften, det bevisar att du kör strikt och det kommer löna sig i framtiden!

anders172 wrote:
    Härligt pass och köttig arm, vad mäter skiten? :D Sen gillar jag att du inte kör så tungt i sidolyften, det bevisar att du kör strikt och det kommer löna sig i framtiden!

Tack så mycket ! ”Skiten” mäter 40cm+. Vet inte dock pumpade men opumpad är iaf 40cm+. Yep, Gillar inte att köra så spec tungt med den övn, men jag hoppas på att formen på mina axlar kommer fram snart med låga vikter & strikt!

Det kommer nog ska du se, jag brukar köra 2 pressövningar varje pass och sen några sidolyft och liknande. Mina axlar började växa när jag körde uppemot 20 set..

btw. ligger limmared inte så långt ifrån tranås och grimsås, typ 5 mil?

anders172 wrote:
    Det kommer nog ska du se, jag brukar köra 2 pressövningar varje pass och sen några sidolyft och liknande. Mina axlar började växa när jag körde uppemot 20 set..

btw. ligger limmared inte så långt ifrån tranås och grimsås, typ 5 mil?

Härligt :) Ska tänka på det, Limmared ligger typ 2mil från grimsås om inte 3. Vet inte exakt, men nära ligger det.

Nice. Jag har käkat pizza där! Minns bara att pizzerian var vitmålad och låg efter ”the main street”

anders172 wrote:
    Nice. Jag har käkat pizza där! Minns bara att pizzerian var vitmålad och låg efter ”the main street”

Yep så sant :) Pizzeria Tropic :emo-thumb

haah fy fan!! din bild 93a? lätt ingen som har de meren dej bra jobbat!

Nemo wrote:
    Yep så sant :) Pizzeria Tropic :emo-thumb

Är det den som är ”top of the line” eller? Ägaren va trevlig iaf

anders172 wrote:
    Är det den som är ”top of the line” eller? Ägaren va trevlig iaf

Yes, Där ligger det ;) Ah han är trevlig. Kommer från samma land som mig :P

Nemo wrote:
    Yes, Där ligger det ;) Ah han är trevlig. Kommer från samma land som mig :P

Okej, nice. Du får nog byta avatar nu till din nya armbild. Du har ju växt:up:

anders172 wrote:
    Okej, nice. Du får nog byta avatar nu till din nya armbild. Du har ju växt:up:

Haha, Har inte tänkt på det, men får väl byta nu då ;)

ReNeGaDe wrote:
    Grimsås ligger två mil från Limmared. Det borde jag veta, eftersom jag bor i Grimsås :D pizzerian i Grimsås är mycket godare än i Limmared!

Vad var ditt ärende i Limmared Anders? Jag har för mig du bor i Alingsås? (vilket för övrigt inte ligger långt ifrån Vårgårda, där min flickvän bor. Helvete vad världen är liten :D)

Haha, Pierre Pizzan i Limmared är så jävla gooood, Grimsås suger btw. :p

ReNeGaDe wrote:
    Grimsås ligger två mil från Limmared. Det borde jag veta, eftersom jag bor i Grimsås :D pizzerian i Grimsås är mycket godare än i Limmared!

Vad var ditt ärende i Limmared Anders? Jag har för mig du bor i Alingsås? (vilket för övrigt inte ligger långt ifrån Vårgårda, där min flickvän bor. Helvete vad världen är liten :D)

Min pappa bor i grimsås på deltid och jobbar på nexans. Jag har varit och tränat på gymmet som hör till fabriken 1 gång och så har jag rastat hunden så jag har sett skolan och fotbollsplanen osv. Jag spelade en golftävling på Isaberg och drog en pizza efter 9 timmar på golfbanan och det var inte fel:)

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 369 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.