Min Journal!

Home Forums Dagböcker Min Journal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 369 total)
  • Author

ser bra ut Nemo, keep up! :emo-thumb

Blev det inte några curls på 31kg hantlarna denna veckan? :ph34r: varför detta nemo?

WTF! 2 Bicepspass i rad, galning. Varför detta?

Även jag saknar 31kg curlarna, annars ser det riktigt bra ut. ;)

Mannish wrote:
    Blev det inte några curls på 31kg hantlarna denna veckan? :ph34r: varför detta nemo?

Inte denna gången iaf :>

Insulinus wrote:
    WTF! 2 Bicepspass i rad, galning. Varför detta?

Även jag saknar 31kg curlarna, annars ser det riktigt bra ut. ;)

Har inte skrivit upp 2 pass sen förra veckan, Så det ser ut som att jag kört biceps 2 ggr i rad xD

Leeegs![/b]

Knäböj!
    2 SET UPPV

60×10
    80×6
    110×4
    120×1 PB
    130×1 PB

Utfall
    20×2 Sträckor i gymmet
    25×2 Sträckor i gymmet
    30×2 Sträckor i gymmet

Benspark
    20×6
    30×6
    30×6

Stående Legcurl
    30×8
    30×8
    30×8

Stående Vadpress
    50x ?
    100x ?
    100x Mååånga, Gjorde ont i vaderna!

Sittande Vadpress
    20x Tills jag inte orkade mer, och det gjorde ont!

Grymt nöjd idag!

Har även film på 110,120,130kg men verkar inte gå att ladda upp! :(

Strongt pass och fina pb i böjen, sen är utfall en riktig svinövning:D

Grymt Nemo! :emo-thumb

Grattis till fina PB i knäböjen!

Håller med pierre där :) upp med filmer också! Annars starkt jobbat!

anders172 wrote:
    Strongt pass och fina pb i böjen, sen är utfall en riktig svinövning:D

Tack så mycket Anders!

Insulinus wrote:
    Grymt Nemo! :emo-thumb

Grattis till fina PB i knäböjen!

Tackar Insulinus!

ReNeGaDe wrote:
    Fan nemo! Du är ju riktigt stark! Fast jag tycker det är lite dåligt med filmer i din journal? Inte filma lite och visa hur det ska köras? :bb:

Ah, Lite dålig med filmer kan man säga, Har filmer på knäböjen idag men går inte att ladda upp, :(

Mannish wrote:
    Håller med pierre där :) upp med filmer också! Annars starkt jobbat!

Tack Linus!

110kg
    [youtube=tuupe30aS_k]

120kg
    [youtube=FGhKcuuitoE]

130kg
    [youtube=R9BF1VLugCE&feature=channel_page]

Sådär ja !

Dålig kvalité med skit mobil kamera! Nästa gång blir det riktig kamera iaf :p

Jag kollade efter också, man ser inte bra på filmerna men de man ser är inte utförligt Nemo. Du ska göra hela övningar och försöka köra strikt. Det är lätt att fuska när det är tungt och jag vet inte hur ni tränar i Tranemo längre men sen vi stack verkar det bara vara PB varje dag?

Tycker det är synd om du ska behöva skippa träningen på grund av skada för du böjer fram ryggen som satan i knäböjen för att komma längre ner eller vad? rumpan ska komma under knät. 90 grader.

Träna lättare. Peace!

ReNeGaDe wrote:
    Du fällde fram ryggen väldigt mycket i den första filmen på 110kg. Förmodligen beroendes på att det är för tungt, och/eller att du är för osmidig för att gå ner djupare utan att fälla fram ryggen för att inte trilla baklänges. I första filmen är det en taskig vinkel att bedöma ifrån, men det ser inte ut att du går 90 grader. Klippet på 120 var du nära 90 grader, men ändå inte där. Inte 90 grader i sista setet heller, då man ser att låren inte är parallella med golvet.

Ja, jag tror du har förstått vinken ;)

Mindre viktkåthet, mer teknikträning. Gå så djupt du kan (träna på tekniken så kan du gå djupare, om du nu inte kan det redan), det belastar knäna annars att stanna upp och vända en vikt halvvägs. En bra träningsvikt för dig är nog runt 90kg, då är nog tekniken som bäst. Men som sagt, öva på tekniken så blir du vassare även när det gäller tunga lyft. Jag kör lika djupa och fina på 100kg såsom 160kg i böj. Med lite träning kan du göra det med.

Bara ett litet tips Nemo. Om du hela tiden ökar och ökar och maxar i varenda basövning med dålig teknik och rörelse så kommer du bara skada dig. Och det vill du väl inte?

Peace out!

Aightt, Jo det kanske är så, men jag går ner så långt mina knän pallar, jag tror inte att jag kommer ner längre än vad jag gör nu. Vet inte vad det kan bero på men något är det..

Tack för ditt tips pierre och jag ska försöka att bättra på det.

Mannish wrote:
    Jag kollade efter också, man ser inte bra på filmerna men de man ser är inte utförligt Nemo. Du ska göra hela övningar och försöka köra strikt. Det är lätt att fuska när det är tungt och jag vet inte hur ni tränar i Tranemo längre men sen vi stack verkar det bara vara PB varje dag?

Tycker det är synd om du ska behöva skippa träningen på grund av skada för du böjer fram ryggen som satan i knäböjen för att komma längre ner eller vad? rumpan ska komma under knät. 90 grader.

Träna lättare. Peace!

Ah, Samma sak här som jag skrev över till pierre, Ne PB har det inte varit varje dag, men någon gång i veckan kanske. Har inte gjort PBs på ett bra tag om du kollar bak i min journal.

Men jag ska försöka göra det bästa utav situationen.

Va e de för skit du har på stången? Släng den där kärringkondomen som sitter på åt helvete. Det ska göra ont att böja!!:D

Back training[/b]

Latsdrag
    2 SET UPPV

70×8
    75×8
    75×8

Hammer Strength Pulldowns
    40×10
    70×8
    70×8

Sittande rodd med |—|
    60×8
    60×8
    60×8

Hantelrodd
    43,5×6
    41×8
    41×8

FST-7 Drag bakom nacken
    7 SET varierade lite vikter, 30,25 x12

anders172 wrote:
    Va e de för skit du har på stången? Släng den där kärringkondomen som sitter på åt helvete. Det ska göra ont att böja!!:D

HAHAHA, Ne fan gör för ont ^^

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 369 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.