Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 376 total)
  • Author

Here we go again:)

Vinter och det bara regnar, uteserveringarna har stängt, det är lerigt i skogen…Dags att krypa ner i källarn på Exhale :p

Gjorde ett sånt kanonpass igår och känner att jag måste hålla lite koll på mig själv nu under vintern så jag börjar på ny kula här, hellou!

Rygg igår.

Latsdrag framför
    Uppv. 2 set
    52,5 kg x 12
    60 kg x 6 x 2 set
    52,5 kg x 10
    Droppade ner till 30kg och körde några till

Marklyft
    Uppv. 45kg x 2 set
    85kg x 8-10 reps x 3set
    75kg x 8 reps
    45kg x 10 reps

Nån ryggmaskin man drar uppifrån och ner typ
    40-50kg x 5-12 reps x 4 set

Bellyback
    10kg-platta x 4 set x max

Baksida axlar i maskin
    30-50kg x 6-12 reps x 4 set

Avslutade med smalt latsdrag lätt för att pumpa ur

Blev 10 min på löpbandet + 20min på crosstrainer efter, gööött!!

Vikten står på 59kg nu, försöker tappa lite, fast i sakta takt, har gottat mig lite för mycket det sista…*host*

Ok i shall keep my eye on you

Blev lite triceps och vader igår, ett slaskpass kan man säga!

Pushdown
    2 uppvärmningsset
    40kg x 12
    50kg x 8-10reps x set
    55kg x 6reps x 2 set

Nån maskinövning…
    4 set på 40-50kg a´6-10 reps

Dips
    4 set x 12-16 reps

Och så vader då, vilket jag inte har kört på säkert två månader…Så det blev ju inga viktrekord direkt :D

Sittande vadpress
    Uppvärmning 2 set
    30-50kg x 4 set x 12-15 reps

Stående vadpress
    55-85kg x 4 set x 8-12 reps

Sen lite urpumpning tre set på egen vikt. Avslutade med 30 min intervall på löpbandet. Gött pass ändå:)

Nu på morgonen har jag o vovven vart ute och joggat/promenerat en timme i skogen, man får passa på när det inte regnar…vilket det har gjort nu oavbrutet i två månader eller nåt. Jäkla julkänsla…NOT!

The Swedish power pack……8)

Ha en bra dag nu då, så ses vi till helgen!;)

Kul att läsa……..men får inte din pojk vara med på ett hörn?:nod
    Han är väl också ett tränings freak?

_Road-kill_ wrote:
    The Swedish power pack……8)

Ha en bra dag nu då, så ses vi till helgen!;)

Hehee! Ja den var bra den 😮

Detsamma! Ska bli roligt att träffa dig!! :friends:

Exhale Freddan wrote:
    Kul att läsa……..men får inte din pojk vara med på ett hörn?:nod
    Han är väl också ett tränings freak?

Klart han ska få va med!! ;) Fast vi tänkte starta en egen kärlekstråd ”Monica och Williams bulkspurt” :D Förlåt! Jag skojja bara lite, Frida o Palle ni får inte ta illa upp, jättekul att det går bra för er :up:

hade inte du tänkt tävla i vinter??

athleticmia wrote:
    hade inte du tänkt tävla i vinter??

Jo…men så blev jag kär…:o Och alla vet ju hur lätt det är att vara nyttig och redig då….sen att börja ett förhållande med en diet skulle inte funkat, så glad och mysig jag blir när jag går lågt på kolhydraterna. :)

precious wrote:
    Jo…men så blev jag kär…:o Och alla vet ju hur lätt det är att vara nyttig och redig då….sen att börja ett förhållande med en diet skulle inte funkat, så glad och mysig jag blir när jag går lågt på kolhydraterna. :)

Det gjorde du rätt i.
    Var sak har sin tid.:p

precious wrote:
    Klart han ska få va med!! ;) Fast vi tänkte starta en egen kärlekstråd ”Monica och Williams bulkspurt”

JAAAAA gör det :D
    Jag lovar att följa er väg mot bulken, blir väl mycket bilder på allt möjligt va,va,va,va? :P :yahoo:

precious wrote:

;) låter härligt!!! det går fler tåg….eller så blir det kanske en buss någon annanstans istället :)

mr_beginner wrote:
    hallu Monica
    det var ju den frillan jag pratade om, hel cool ju

och självklart ska du bli ännu grövre å hårdare och TÄVLA , om din kille stöttar dej är det ju kanon

Men det finns inga måsten eller lova andra ….ROCKA NU OCH KÖR TUNGT I GYMMET OCH HA KUL

DU ÄR JU SUPERCOOL och HAR JU SUPERBICEPS..

LYCKA TILL…

Tack snälla!

Hahaa! Nja, den frisyren var väl ingen höjdare! Skulle gå från mörkmörk till blond och då kan det bli lite konstigt emellan :p

Nä, det är helt riktigt, man ska inte göra något för att andra är på en…Viktigast är att ha kul ja! :fun:

TeTe wrote:
    JAAAAA gör det :D
    Jag lovar att följa er väg mot bulken, blir väl mycket bilder på allt möjligt va,va,va,va? :P :yahoo:

MYCKET bilder blir det vi lovar!!! På frosseri och andra jättejätteroliga hängbuksbyggande aktiviteter!!! :kicking:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.