Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 376 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    så du fick sponsringen

Yes, I did :) Tack vare Jonas Kraenzmer :emo-thumb (Thanxs!)

Vart lite dåligt med gymträning förra veckan, jobbade två tolvtimmarsdagar bla, och sen var det kryssning med jobbet i helgen, ja så det blev en ofrivillig vilovecka…:( Men joggade istället, så nåt ble de iallafall.

Igår var jag iallafall där och körde armar, fick jäkla pump, göööött! Morgonpromenad på en timma på morgonen också. Dags att ta dagens runda, tooodiloo

Inte varit inne här på ett tag
    Vad har jag missat? Vaddå sponsring :D?!
    Hoppas att du kan köra hårt veckan ut nu då!
    HEJJA HEJJA!

sh0w wrote:
    Inte varit inne här på ett tag
    Vad har jag missat? Vaddå sponsring?!
    Hoppas att du kan köra hårt veckan ut nu då!
    HEJJA HEJJA!

Har ett team nu, med egen overall och grejer! :fun:
    Nja, det har väl gått någolunda med träningen denna veckan, körde ben igår och det var ingen kul upplevelse alls, var helt fantastiskt trött och svag :( men jag körde igenom iallafall och avslutade med 20 min intervall på löpbandet.

Har slutat med världens snuskigaste vana….… rökning….*sch*[/b] Är inne på dag två idag, men detta ska gå har jag bestämt mig för. En gammal vana som hängt kvar sen innan jag började träna på ”allvar”. Detta leder ju till viss avhållsamhet från kaffe också, därav min otroliga trötthet igår antagligen. Somnade i soffan på em före träningen, och somnade där igen på kvällen ;) Var helt slö och konstig. Sen kom abstinenshuvudvärken som ett brev på posten igår kväll också, var fortfarande kvar imorse, envis j…el! Ja hujedamej. Dags att ta tag i dagen :)

precious wrote:

innebär det att vi kanske får se dig på scenen nu :D :nod

mia_81 wrote:
    precious wrote:

innebär det att vi kanske får se dig på scenen nu :D :nod

Det är ju en sporre om inte annat ;)

Duktig kicka som slutat röka:up: [/b]

precious wrote:
    Har ett team nu, med egen overall och grejer!
    Nja, det har väl gått någolunda med träningen denna veckan, körde ben igår och det var ingen kul upplevelse alls, var helt fantastiskt trött och svag men jag körde igenom iallafall och avslutade med 20 min intervall på löpbandet.

Har slutat med världens snuskigaste vana….… rökning….*sch*[/b] Är inne på dag två idag, men detta ska gå har jag bestämt mig för. En gammal vana som hängt kvar sen innan jag började träna på ”allvar”. Detta leder ju till viss avhållsamhet från kaffe också, därav min otroliga trötthet igår antagligen. Somnade i soffan på em före träningen, och somnade där igen på kvällen ;) Var helt slö och konstig. Sen kom abstinenshuvudvärken som ett brev på posten igår kväll också, var fortfarande kvar imorse, envis j…el! Ja hujedamej. Dags att ta tag i dagen :)

Grattis grattis!! Åååååw egen sparkdräkt är ju inget fel *retas*
    Inte nog med det att sluta röka är ju big step också.. Mycket mycket duktig flicka är du!

Jag vet inte hur det känns det med intensiv rökning men har många vänner som har förskt att sluta och har samma symtom som du, men tycker även att det va strongt gjort utav dig att klara igenom passet trots tröttheten! + 20min intervall TUMMEN UPP![/b]
    Du verkar vara duktig och envis, tror faktiskt att du kommer att klara dig bra utan dom där ciggaretosarna :) även om det kommer att bli tuff!
    Du får besöka morsan på apoteket så hon ordnar lite nikotinplåster åt dig *hahaha*

KRam till dig och grattis till sponsringen! *Mwaaaaaaah*[/b]

snuttan347 wrote:
    Duktig kicka som slutat röka:up: [/b]

Tack! [/b] Ja, jag kämpar på….jääla jobbigt emellanåt, men över lag funkar det. Luktar shampoo i håret idag :happy:

sh0w wrote:
    Grattis grattis!! Åååååw egen sparkdräkt är ju inget fel *retas*
    Inte nog med det att sluta röka är ju big step också.. Mycket mycket duktig flicka är du!

Jag vet inte hur det känns det med intensiv rökning men har många vänner som har förskt att sluta och har samma symtom som du, men tycker även att det va strongt gjort utav dig att klara igenom passet trots tröttheten! + 20min intervall TUMMEN UPP![/b]
    Du verkar vara duktig och envis, tror faktiskt att du kommer att klara dig bra utan dom där ciggaretosarna även om det kommer att bli tuff!
    Du får besöka morsan på apoteket så hon ordnar lite nikotinplåster åt dig *hahaha*

KRam till dig och grattis till sponsringen! *Mwaaaaaaah*[/b]

Sparkdräkt!! *fnys* ;) Jo, det är skoj, fast de har inte kommit än, men de blir nog bra.

Mmmm….det är nog mycket som händer i kroppen nu det första, det är bara att stå ut….Jag kör med plåster redan, men tack ändå! :up: Det underlättar en del.

Tack för de orden, skönt att få lite stöd här i min lilla tråd, när allt kan kännas jobbigt! 😥 Kjjaaaaaaaam!

precious wrote:

Men Gud vad bra! Fokusera fokusera[/b] fokusera[/b] på en tid då du är HELT kvitt det där röksuget! Visa vem som bestämmer ’n’ make us aaall proud! :up:

precious wrote:
    Sparkdräkt!! *fnys* ;) Jo, det är skoj, fast de har inte kommit än, men de blir nog bra.

Mmmm….det är nog mycket som händer i kroppen nu det första, det är bara att stå ut….Jag kör med plåster redan, men tack ändå! :up: Det underlättar en del.

Tack för de orden, skönt att få lite stöd här i min lilla tråd, när allt kan kännas jobbigt! 😥 Kjjaaaaaaaam!

Men det är ju klart man ska stötta varandra (:
    Gbg:are måste ju hållas ihop *höhöhö*
    Hur mår du idag?
    Better? Hope so… 😮
    KRam..!

Dag tre…Kroppen försöker lura mig idag ….ät lite godis så kommer du må myyyycket bättre…det är du värd *muhahaha* :devil: SKA INTE!!! Så nu vankas det rastlöst fram o tillbaka här på jobbet, mellan vattenflaskan och läkerolen..

precious wrote:
    Dag tre…Kroppen försöker lura mig idag ….ät lite godis så kommer du må myyyycket bättre…det är du värd *muhahaha* :devil: SKA INTE!!! Så nu vankas det rastlöst fram o tillbaka här på jobbet, mellan vattenflaskan och läkerolen..

Duktigt och helt rätt. :up:
    Mina träningspass blir usla som fan efter att jag lekt i godispåsen.

lovelysmile wrote:
    Men Gud vad bra! Fokusera fokusera[/b] fokusera[/b] på en tid då du är HELT kvitt det där röksuget! Visa vem som bestämmer ’n’ make us aaall proud! :up:

Absolut! Men att man kan va så svag är ju helt otroligt, man ska ställa sig över det helt enkelt, som du säger. Och INTE tycka synd om sig själv, man får ju skylla sig själv att man var så dum att man en gång började :frust:

Dag fem…. [/b] Det går framåt :)

Gårdagen…..morgonpromenad 45 min ner till stan, satt gesällmodell till en av våra frisörer, gick och tränade bröst och axlar efter, och sen en promenad hem 45 min. Jättefint väder så vi tog en åktur på em till Kungälv, gick och kikade lite och åt en mjukglass i solen :) Mys!

Idag är det grått och regnigt, blä. Men jag behöver städa så det är nog därför. Ikväll ska jag köra rygg tänkte jag.

Vikten står fortfarande still, men jag blir hårdare tror jag, såg ådrig ut igår :)

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.