- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 juli, 2007 at 23:26 #734309Anonym anvandareMember
HEJJA BEN HEJJA!! :up:
en ben-tränings fantast (läs fanatiker) :ph34r:[/b]
3 juli, 2007 at 10:20 #734310Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:HEJJA BEN HEJJA!! :up:en ben-tränings fantast (läs fanatiker) :ph34r:[/b]
Vi kanske ska starta en klubb? Inga discobyggare är välkomna! :p
4 juli, 2007 at 08:02 #734311Anonym anvandareMemberIgår körde jag ett bröst/mage pass kl halv nio på morgonen, inte van att träna så tidigt på morgonen men det gick bra. Ska börja göra det de dagar jag jobbar tolv-åtta, skönt att ha det gjort och bara kunna åka hem direkt efter jobbet….
Hantelpress
15-20 kg´s hantlarna (va sååå svag…..skyller på handleden… hehe…hehe…..[/b])
4 set x 6-12 repsBänkpress smith
45-50 kg x 5 set x 6-10 repsCable (nerifrån och upp)
Lätt lätt….5 setCrunches på pilatesboll och i lutande bänk
Sammanlagt 8 set x maxEfter passet skulle jag prova att springa polisprovet på löpbandet, 2 km under 9 min, så det gjorde jag. Fasen, med mina korta pygmeben får jag ju springa järnet….herregud…Trodde det skulle bli en lätt match….Det är bara att öva mer helt enkelt.
Gick en långpromenad igår kväll efter jobbet också.
Vikt idag 57kg, rökfri 7 veckor![/b] :fun:
4 juli, 2007 at 08:44 #734312Anonym anvandareMemberprecious wrote:Vi kanske ska starta en klubb? Inga discobyggare är välkomna!mmm jo bara byggare som går ut på loungeställen och bra ställen som Nef välkomna
rökfri i 7 veckor!? :fun: Duktigt!! :up:
4 juli, 2007 at 09:44 #734313Anonym anvandareMemberprecious wrote:Igår körde jag ett bröst/mage pass kl halv nio på morgonen, inte van att träna så tidigt på morgonen men det gick bra. Ska börja göra det de dagar jag jobbar tolv-åtta, skönt att ha det gjort och bara kunna åka hem direkt efter jobbet….
Hantelpress
15-20 kg´s hantlarna (va sååå svag…..skyller på handleden… hehe…hehe…..[/b])
4 set x 6-12 repsBänkpress smith
45-50 kg x 5 set x 6-10 repsCable (nerifrån och upp)
Lätt lätt….5 setCrunches på pilatesboll och i lutande bänk
Sammanlagt 8 set x maxEfter passet skulle jag prova att springa polisprovet på löpbandet, 2 km under 9 min, så det gjorde jag. Fasen, med mina korta pygmeben får jag ju springa järnet….herregud…Trodde det skulle bli en lätt match….Det är bara att öva mer helt enkelt.
Gick en långpromenad igår kväll efter jobbet också.
Vikt idag 57kg, rökfri 7 veckor![/b] :fun:
Älskar dina ”pygmé-ben”, det var ju dem som såg till att vi blev ihop*
Jätte duktig med rökat me gumman! PUSS*Annan historia
4 juli, 2007 at 16:33 #734314Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:Älskar dina ”pygmé-ben”, det var ju dem som såg till att vi blev ihop*
Hon ville springa ifrån dig, men stegen var för korta!
Har hon inte sagt det, till dig?5 juli, 2007 at 04:55 #734315Anonym anvandareMemberWWWIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee RÖKFRI i 7 veckor.
KANON JU:emo-thumb bra gjort MKT bra gjort.5 juli, 2007 at 08:26 #734316Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:Älskar dina ”pygmé-ben”, det var ju dem som såg till att vi blev ihop*
Ja, det har du faktiskt rätt i!
Jo, om jag får säga det själv så tycker jag att jag har vart jäkligt duktig, så himla jobbigt som det varit och så deppigt humör som jag vart på ibland. (Du förtjänar också lite beröm ) Och så är jag stolt över att jag inte har gått upp ett gram, att jag inte skaffat mig ett annat ”belöningssystem”
Pöösss!
5 juli, 2007 at 08:28 #734317Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Hon ville springa ifrån dig, men stegen var för korta!
Har hon inte sagt det, till dig?5 juli, 2007 at 11:21 #734318Anonym anvandareMemberprecious wrote:Ja, det har du faktiskt rätt i!Jo, om jag får säga det själv så tycker jag att jag har vart jäkligt duktig, så himla jobbigt som det varit och så deppigt humör som jag vart på ibland. (Du förtjänar också lite beröm ) Och så är jag stolt över att jag inte har gått upp ett gram, att jag inte skaffat mig ett annat ”belöningssystem”
Pöösss!
jag kan nog komma på ett eller annat ”belöningssystem”
5 juli, 2007 at 11:22 #734319Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Hon ville springa ifrån dig, men stegen var för korta!
Har hon inte sagt det, till dig?…
Stor och rolig! Sikket kap!:p
5 juli, 2007 at 19:19 #734320Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:jag kan nog komma på ett eller annat ”belöningssystem”…your naughty little thing…. :happy:
5 juli, 2007 at 23:37 #734321Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:jag kan nog komma på ett eller annat ”belöningssystem”Bestraffning också kanske? …..nämen näääe fyy;)
6 juli, 2007 at 08:15 #734322Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Bestraffning också kanske? …..nämen näääe fyy;)You also nauuughty! Bad, bad boy…:p
6 juli, 2007 at 14:53 #734323Anonym anvandareMemberNu har jag fått upp ångan, mycket träning denna veckan! Så himla roligt nu också, då är det bara att köra på!
Torsdag: Vilodag från gymmet, men en 90min morgonpromenad i regnet.
Fredag: Morgonträning av armar och 20min löpband efter.
Får se vad som händer ikväll, men det blir säkert en långpromenad.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.