Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 376 total)
  • Author
    snuttan347 wrote:
    WWWIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee RÖKFRI i 7 veckor.
    KANON JU:emo-thumb bra gjort MKT bra gjort.

Tack så mycket! Uppskattas! :happy:

För den allmäna ordningen och så jag har koll så skriver jag ner träningen för de senaste dagarna kortfattat.

Lördag: Blev det varken morgonprommis eller gym, var lite seg. Gick ut och käkade trerätters istället med några vänner

Söndag: Ingen morgonprommis här heller men bröst och axlar på kvällen.

Måndag: Rygg och baksida lår.

Körde mark (max var 7 reps på 90 kg)
    Latsdrag brett grepp
    Sittande rodd
    Baksida axel (maskin)
    Lliggande lårcurl
    ”Rumplyft” (liggande på golvet på rygg med hälarna på en bänk och en femkg´s vikt på magen)

That´s about it!

hej du*! än har vi inte setts.. ska ni på brännbollen..?
    Hoppas allt är ok..!
    KRamar

sh0w wrote:
    hej du*! än har vi inte setts.. ska ni på brännbollen..?
    Hoppas allt är ok..!
    KRamar

Tjaaaa! Nä, missat varandra…Det blir ingen brännboll för oss i år, vi är i Grekland då antar jag :( synd att missa, men gott att va iväg….

Allt är bara fint tack! Du? :)

Hej svejs!

precious wrote:
    Tjaaaa! Nä, missat varandra…Det blir ingen brännboll för oss i år, vi är i Grekland då antar jag :( synd att missa, men gott att va iväg….

Allt är bara fint tack! Du? :)

Hej svejs!

tycker att ni ska packa med mig :P i resväskan, jag väger luft och tar inte alls mkt plats! *lovar!*

Jag ska nog dit och kika ja.. sen blir det flytt..
    När tränar ni imorgon?

Ciao bao

sh0w wrote:
    tycker att ni ska packa med mig i resväskan, jag väger luft och tar inte alls mkt plats! *lovar!*

Jag ska nog dit och kika ja.. sen blir det flytt..
    När tränar ni imorgon?

Ciao bao

Men då missar du ju allt det roliga med brännboll och efterfest det funkar ju inte! :drunk:

Jag såg i din dagbok att du fått lägenhet ja, grattis!!

Vi tog en vilodag från gymmet igår, det blev dock morgonpromenad. Men asså det är så klockrent, semester, vila och man kör på ordentligt med träning…..vad händer??? MAN BLIR SJUK!! :( Jooo då, ont i halsen igår och snuvig….Idag känns det inget i halsen så jag ska till gymmet ändå! Så de så!

Imorse blev det morgonpromenad och senare på em en till. Nu, time for coffee och imorgon kanske jag ska köp en ny cykel! :)

precious wrote:
    Men då missar du ju allt det roliga med brännboll och efterfest det funkar ju inte! :drunk:

Jag såg i din dagbok att du fått lägenhet ja, grattis!!

Vi tog en vilodag från gymmet igår, det blev dock morgonpromenad. Men asså det är så klockrent, semester, vila och man kör på ordentligt med träning…..vad händer??? MAN BLIR SJUK!! :( Jooo då, ont i halsen igår och snuvig….Idag känns det inget i halsen så jag ska till gymmet ändå! Så de så!

Imorse blev det morgonpromenad och senare på em en till. Nu, time for coffee och imorgon kanske jag ska köp en ny cykel!

*hihi.. taaaaack!* ;)
    Har vila idag & lördag. Ska på stan och kolla lite på hemtex det är ju 50% off :P.
    F*n missar ju dig jämnt! Nä du.. Detta går inte. Nu får vi ta tag i detta så vi kan köra (om du pallar)[/b].
    HAHA Kul att du ska köpa en cykel, men inte så super kul å cykla nu kanske.
    Hoppas du blir bättre med halsen.
    Skönt å se att du är bestämd! I like that!

sh0w wrote:
    *hihi.. taaaaack!
    Har vila idag & lördag. Ska på stan och kolla lite på hemtex det är ju 50% off
    F*n missar ju dig jämnt! Nä du.. Detta går inte. Nu får vi ta tag i detta så vi kan köra (om du pallar)[/b].
    HAHA Kul att du ska köpa en cykel, men inte så super kul å cykla nu kanske.
    Hoppas du blir bättre med halsen.
    Skönt å se att du är bestämd! I like that!

Fick ta vila igår jag också, har blivit riktigt dretaförkyld….Vet inte om det blir någon träning idag heller…. :(

Ja, det var väldans vad vi missar varann hela tiden, men absolut kan vi ta ett pass! Så får du se hur man verkligen bygger massa ;) Ska bara bli frisk först så ska det piskas!

Blev ingen cykel igår, det var svårt att välja faktiskt. Har ju en pojkvän som är insatt i det där, och ju mer man kan dessto krångligare! Men nu har jag bestämt mig…tror jag 😮 Vill ju helst ha en racer, men de är inte bra i stan, de cyklarna som är bra i stan är inte lika bra på landsväg….Så det får bli en hybrid, som är NÄSTAN lika bra som en racer :)

Hahaha! DU är ju för rolig du :D
    Ja, bil är ju inget fel på det heller så länge man inte får motorstop *HAHAHA*
    Snart ska jag iväg och kolla på möbler ”igen”
    Jag ska vila idag med men ska köra vid 17-tiden imorgon med mia81. Hon var hjälpsam sist. Skit sjysst. Och du… Jag lääängtar efter ett tugnt pass med dig. 8)
    KRAMaR
    Massa kramar!

sh0w wrote:
    Hahaha! DU är ju för rolig du :D
    Ja, bil är ju inget fel på det heller så länge man inte får motorstop *HAHAHA*
    Snart ska jag iväg och kolla på möbler ”igen”
    Jag ska vila idag med men ska köra vid 17-tiden imorgon med mia81. Hon var hjälpsam sist. Skit sjysst. Och du… Jag lääängtar efter ett tugnt pass med dig. 8)
    KRAMaR
    Massa kramar!

Bil är bra men ger dåligt med motion, mysigt att cykla om det är fint väder också :)

Vi får väl se till att det blir av framöver då :up:

Ha de bäst!

Körde bröst och axlar i söndags, kändes väl ok, men jag känner mig fortfarande inte riktigt bra. Igår var vi ute och åkte båt och solade hel dagen så det fanns verkligen ingen ork för träning efter det. Men vilken underbar dag!

Nu blir det en försenad morgonpromenad med endast en hund, Anton har skärt sig på trampdynan :( så han får vänta hemma.

Köpte cykel härom dan! (försökte ladda upp bild men det funkar inte)[/b] Så nu finns det ingen ursäkt att ta bilen 😮 bara om det regnar…

Hallå där! Hur går det med träningen? Det var änna länge sen du uppdaterade journalen…
    Vill ju se lite semester bilder med :D
    Hoppas att allt är bra!

Chulle :)

sh0w wrote:
    Hallå där! Hur går det med träningen? Det var änna länge sen du uppdaterade journalen…
    Vill ju se lite semester bilder med
    Hoppas att allt är bra!

Chulle

Hej! Va gulligt att du tittar in! Träningen går super! Och det är ganska bra annars. (Men liiiite butter idag :( )Själv? Hur går din träning?

Anledningen till att jag inte har uppdaterat på ett tag är att jag har börjat dieta och vill inte riktigt skriva om det egentligen, pga att jag har försökt förut och misslyckats…pinigt om jag gör det igen…:o Har dock fått hjälp denna gången så jag hoppas det kommer funka bättre….. (Nu var det sagt ändå! :( )

Jag ska fixa lite semesterbilder! :fun:

precious wrote:
    Hej! Va gulligt att du tittar in! Träningen går super! Och det är ganska bra annars. (Men liiiite butter idag :( )Själv? Hur går din träning?

Anledningen till att jag inte har uppdaterat på ett tag är att jag har börjat dieta och vill inte riktigt skriva om det egentligen, pga att jag har försökt förut och misslyckats…pinigt om jag gör det igen…:o Har dock fått hjälp denna gången så jag hoppas det kommer funka bättre….. (Nu var det sagt ändå! :( )

Jag ska fixa lite semesterbilder! :fun:

klart jag kikar in!
    Har fortfarande inte sett dig på gymmet???
    Men imorgon kommer jag att köra runt 18:35..
    Hoppas att det går ovanligt bra med din diet denna gången då eftersom du inte ska uppdatera

se till nu att fixa semesterbilder under den tråden på repan kan jag kika in å kolla och bli avundsjuk sen HAHAHA

Det går bra med min träning tack.. kämpar och kämpar
    Massa kramar..

sh0w wrote:
    klart jag kikar in!
    Har fortfarande inte sett dig på gymmet???
    Men imorgon kommer jag att köra runt 18:35..
    Hoppas att det går ovanligt bra med din diet denna gången då eftersom du inte ska uppdatera

se till nu att fixa semesterbilder under den tråden på repan kan jag kika in å kolla och bli avundsjuk sen HAHAHA

Det går bra med min träning tack.. kämpar och kämpar
    Massa kramar..

Aha..ok, kommer missa dig igen då, ska ha vilodag både ons o tors, ska på bio idag och imorgon fyller jag år! :fun: Men i helgen blir det träning igen, då kanske.

Har ju redan sagt för mycket så nu är det ju lika bra att uppdatera……

Kämpa på så hörs vi, kram kram :)

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.