Rhodos i juli med 35-40 grader varje dag! Det var inte så himla kul i längden faktiskt…skönt att komma hem till den svala luften i Sverige!
Detta är staden Lindos.
Skulle passat in i latsspread tråden
…och var ä då maten…?
Sommarform……dietstart ca två veckor senare…Inte världens bästa bild men, men. Vi hittade ETT gym i ”staden” vi bodde (Faliraki) och vi tog ett pass den veckan iallafall. Kostade 10 Euro så det var dyrt…men skönt att ändå få tränat lite iallafall!
Hyrde motorcykel och de hade väldigt snygga och välpassande hjälmar
William körde den coola, hårda stilen
Det var min ”Judge Dredd” imitation:emo-thumb
…FÖDELSE DAAAAG!
[img=http://silvacosta.webhs.org/blog/used/hurray.gif]Hoppas att du får en underbar dag!!!
…
Men GRATTIS ÄNNU EN GÅNG
GRATTIS!!!:fun:
Hoppas du får en riktigt bra dag…
Mvh Erika
Ganska likt faktiskt, iallafall den sura minen (Fast den ser man ju inte så ofta)
Chulle och Erika: Tack så mycket! Blev en bra dag Fick kaffe och paket på sängen av min gullige Judge Dredd :happy:
Hoppas ni mår bra!? Kjaaaaam!
Morgonpromenad kl sju, första kalla morgonen men soligt, lungt och skönt i slottis….najs.
Körde mitt första pass på nya Life Majorna igår
Riktigt bra gym! :fun:
Palle, Frida och Mattias har gjort ett jättejobb med att ställa allt i ordning!
Det blev iallafall lite bröst och triceps. Passet var väl sådär, det tenderar ju att bli lite rörigt när man är på ett nytt ställe, men det rättar ju till sig när man blivit lite hemmastadd. 25min snabb promenad på löpbandet efter passet.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY