- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 augusti, 2007 at 08:50 #734354Anonym anvandareMemberWilliam!
Du är världens goaste!! Min underbare pojkvän!
Ville bara säga det![/b]
29 augusti, 2007 at 08:54 #734355Anonym anvandareMemberprecious wrote:William!Du är världens goaste!! Min underbare pojkvän!
Ville bara säga det![/b]
Detsamma min skatt!
29 augusti, 2007 at 10:08 #734356Anonym anvandareMemberLove is in the air… lalalaaa
Hellu!
Hur går det med träningen precious?!29 augusti, 2007 at 17:00 #734357Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Love is in the air… lalalaaaHellu!
Hur går det med träningen precious?!Hej!!!
Javisst, lite lööööve kan göra så mycket!
Tack det går fint! Orkar inte riktigt skriva längre bara, det går ju i perioder det Hur går det själv då?
6 september, 2007 at 21:33 #734358Anonym anvandareMemberHej Min Monkan!!!
Här kommer de en liten överraskining haha
Tänkte komma å köra ett paSS me dig nästa vecka så du får visa
hur de går till när man kastar upp vikterna;)Ha!! då har ja bara 24 inlägg kvar…
KRAM Evelyn
6 september, 2007 at 22:21 #734359Anonym anvandareMemberEvvan wrote:Hej Min Monkan!!!Här kommer de en liten överraskining haha
Tänkte komma å köra ett paSS me dig nästa vecka så du får visa
hur de går till när man kastar upp vikterna;)Ha!! då har ja bara 24 inlägg kvar…
KRAM Evelyn
Hej rara du och Välkommen till body! :p
Klart vi ska köra ett pass! Armar skulle va kul att köra ihop. Vi kan väl kolla på det!
Svara på detta så har du bara 23 kvar sen
Kram!!
7 september, 2007 at 07:02 #734360Anonym anvandareMemberprecious wrote:Hej!!!Javisst, lite lööööve kan göra så mycket!
Tack det går fint! Orkar inte riktigt skriva längre bara, det går ju i perioder det Hur går det själv då?
Jo tack! Jag är ganska nöjd. Jag körde en liten ”deff” för att kolla av formen. Konstiga var att jag tappade stryka lite överallt som väntat men behöll mitt pb i bänkpressen. Har en sådan taskig inställning till bänkpressen att det enda man kan dra som slutsats är att jag kom loss ur någon sorts mental spärr… Känns väldigt bra i alla fall.
7 september, 2007 at 20:01 #734361Anonym anvandareMemberhur går dieten?
8 september, 2007 at 14:45 #734362Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:hur går dieten?Tackar som frågar, det går! Sakta men säkert Har iallafall tappat tre kg på en månad och det utan någon större ansträngning faktiskt…Fick ju stränga :p order att börja äta mer och röra på mig mindre och det har jag gjort. Känt mig lite lat. Van att äta ganska lite och flänga runt som en tok…Först gick jag upp lite, men sen kom väl min sömniga fettförbränning igång, så då började det gå neråt.
Hur går det för dig då? Vad är planen?
8 september, 2007 at 17:53 #734363Anonym anvandareMemberprecious wrote:Tackar som frågar, det går! Sakta men säkert Har iallafall tappat tre kg på en månad och det utan någon större ansträngning faktiskt…Fick ju stränga :p order att börja äta mer och röra på mig mindre och det har jag gjort. Känt mig lite lat. Van att äta ganska lite och flänga runt som en tok…Först gick jag upp lite, men sen kom väl min sömniga fettförbränning igång, så då började det gå neråt.Hur går det för dig då? Vad är planen?
ÄNTLIGEN har du förstått efter 15 års påpekande om den saken…. En sak mindre att störa sig på under sin diet, TACK…:evil:
9 september, 2007 at 11:31 #734364Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:ÄNTLIGEN har du förstått efter 15 års påpekande om den saken…. En sak mindre att störa sig på under sin diet, TACK…Hehee…:o …jo…lite trög kanske…. Jag får skylla på att man har nån typ av anorexiagen förmodligen som skriker att man inte ska äta för mycket eller sitta för mycket still…:unsure: Eller så är man sån som tjej
Hoppas ni mår bra, hälsa frugan!
9 september, 2007 at 12:33 #734365Anonym anvandareMemberprecious wrote:Tackar som frågar, det går! Sakta men säkert Har iallafall tappat tre kg på en månad och det utan någon större ansträngning faktiskt…Fick ju stränga :p order att börja äta mer och röra på mig mindre och det har jag gjort. Känt mig lite lat. Van att äta ganska lite och flänga runt som en tok…Först gick jag upp lite, men sen kom väl min sömniga fettförbränning igång, så då började det gå neråt.Hur går det för dig då? Vad är planen?
Det går bra för min del ränar på som vanligt och sköter kosten nu . Planen är väll att så på scen någon gång under 2008.
blir det sm eller lucia för din del?
10 september, 2007 at 10:29 #734366Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Det går bra för min del ränar på som vanligt och sköter kosten nu . Planen är väll att så på scen någon gång under 2008.blir det sm eller lucia för din del?
Ok! Va kul, lycka till med det :up:
Jag har tänkt köra lucia om allt går enligt plan så att säga
10 september, 2007 at 10:36 #734367Anonym anvandareMemberVaknade med värsta huvudvärken idag tråkigt….Ska ta mig ut på en sen morgonpromenad så släpper det förhoppningsvis.
Helgen bestod av ätardag i lördags, vilket jag inte alls hade lust till så jag skötte maten hela dagen, tränade på kvällen och tog en pizza efter passet bara. Mår inte bra av att frossa alls….
Igår blev det en rask morgonpromenad, ingen träning. Jobbat i helgen också, då kan det va skönt att vila från träningen iallafall en dag
Idag ska jag till en naprapat och försöka få ordning på min stela rygg, och ett pass, men jag vet i tusan vad man kan köra efter en sån behandling….Får se och känna efter sen.
Hej hej
10 september, 2007 at 21:32 #734368Anonym anvandareMemberprecious wrote:Hehee…:o …jo…lite trög kanske…. Jag får skylla på att man har nån typ av anorexiagen förmodligen som skriker att man inte ska äta för mycket eller sitta för mycket still…:unsure: Eller så är man sån som tjejHoppas ni mår bra, hälsa frugan!
Hon mår bra. Hoppas du mår bra själv.
Mvh Andreas & Therese
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.