- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2007 at 22:51 #734369Anonym anvandareMember
Dagens träning då…
Morgonpromenad 70 min.
Eftermiddagspromenad från stan 30 min.
Axlar på Life i Majorna.
Hantelpressar [/b]
8-19 kg´s hantlarna, 7 set, 6-15 reps inkl uppvärmning dåLyft åt sidan i maskin [/b]
5-15 kg (på varje sida) 5 set, 6-15 repsLyft framåt med hantel[/b]
5 kg´s hantlarna, 4 set, 10-12 repsKörde lite mage också. Ingen förbränning efter, gymmet stängde och jag ville hem till sängen Upp tidigt och knata imorgon.
Natti natti :lazy:
13 september, 2007 at 12:48 #734370Anonym anvandareMemberLite uppdatering…
Tisdag: Morgonpromenad 70 min, ingen träning denna dag för jag jobbade från 9-20, då blir man lite seg.
Onsdag: Ingen morgonpromenad, sov bara ca 3 timmar denna natten.. Orkade verkligen inte gå upp… Men det blev en 70 min promenad efter jobbet, och ett snabb-ryggpass på en halvtimma på kvällen, så dagen blev bra ändå
Vikten går sakta men säkert neråt, och jag tycker allt är kul än så länge så det är toppen. :up:
13 september, 2007 at 14:28 #734371Anonym anvandareMemberprecious wrote:Lite uppdatering…Tisdag: Morgonpromenad 70 min, ingen träning denna dag för jag jobbade från 9-20, då blir man lite seg.
Onsdag: Ingen morgonpromenad, sov bara ca 3 timmar denna natten.. Orkade verkligen inte gå upp… Men det blev en 70 min promenad efter jobbet, och ett snabb-ryggpass på en halvtimma på kvällen, så dagen blev bra ändå
Vikten går sakta men säkert neråt, och jag tycker allt är kul än så länge så det är toppen. :up:
Tycker du e jätte-duktig min tös!
14 september, 2007 at 10:45 #734372Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:Tycker du e jätte-duktig min tös!Tack! Viktigt att du tycker det!
Torsdag: Lunchpromenad ca 40min, så underbart väder!
På kvällen blev det framsida ben, körde böj med fri stång + med viktplatta i famnen som avslutade varje set. Benspark och sittande benpress i maskin. Det var ett turbopass så jag kommer inte ihåg vikterna riktigt.
Nu blir det en sen morgonpromenad, är så trött på morgonen, har verkligen inte orkat gå upp tidigt mer än nödvändigt denna veckan….
Todiiilooo
15 september, 2007 at 11:39 #734373Anonym anvandareMemberBlev ingen morgonpromenad igår, när vi kom ut öppnade himlen sig totalt, så jag valde att gå hem igen och köra gymmet istället. Blev ett bröstpass och 40min på löpbandet efter.
Idag har jag därimot vart ute, försökte faktiskt jogga (vilket jag veeet att jag inte ”ska” egentligen, men att ha bra kondis är viktigt för mig och att få svettas och bli riktigt trött är beroendeframkallande….)[/b] men det gick inge bra känns i kroppen att man dietar och så har jag inte fyllt på med mat riktigt på två veckor, förra lördagen var ingen ordentlig ätardag. Orkeslös helt enkelt. Ska försöka äta på idag….
Snart dags för ett pass på gymmet, baksida ben och vader idag. Sen kommer systra mi med sambo hit till gbg och då får man ju passa på o ses (Fika..mmm….med en stor muffin skulle kanske sitta fint….. :p )
Trevlig helg!
10 oktober, 2007 at 12:57 #734374Anonym anvandareMemberTråkigt att du inte skriver ngt här längre!
Grymmaste tjejen i landet (enligt mig) :emo-thumb10 oktober, 2007 at 14:11 #734375Anonym anvandareMemberlena_j wrote:Tråkigt att du inte skriver ngt här längre!
Grymmaste tjejen i landet (enligt mig) :emo-thumbOj! Tack! Då får jag ju börja skriva igen när jag har såna gulliga ”beundrare”! :happy:
11 oktober, 2007 at 00:21 #734376Anonym anvandareMemberSkulle vara kul med lite bilder oxå!
Du är ju grov, så vi ”tunnisar” har lite att mäta oss emot11 oktober, 2007 at 17:07 #734377Anonym anvandareMemberlena_j wrote:Skulle vara kul med lite bilder oxå!
Du är ju grov, så vi ”tunnisar” har lite att mäta oss emotJag ska försöka fixa lite bilder, men det blir inte på någon grovis inte….har ju dietat i två månader *och h-vete vad det går trögt just nu, både psykiskt och fysiskt[/b]* och har blivit så liten så liten! Men jag trivs mycket bättre så här än ”bulkig”…
Igår var jag och körde ett biceps-vad-magpass med 30min löpband/crosstrainer efter.
Imorse promenad 40 min, med långsamma hundar i släptåg, lämnade av dem hemma och så jogg 40min. Ikväll får jag se om det blir ngn träning, jobbar till åtta så får se
11 oktober, 2007 at 18:29 #734378Anonym anvandareMemberHur har det gått med rökningen??
11 oktober, 2007 at 18:34 #734379Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Hur har det gått med rökningen??Hur bra som helst Tack som frågar! Tog 1[/b] nostalgicigg på midsommar i fyllan och villan (som jag inte ens kom ihåg, men som sambo William var väldigt snabb med att påpeka)[/b] Efter det har jag inte trillat dit en enda gång faktiskt, har blivit joggberoende istället *s* Jävligt bra gjort av mig om jag får säga det själv! :happy:
12 oktober, 2007 at 08:27 #734380Anonym anvandareMemberprecious wrote:Hur bra som helst Tack som frågar! Tog 1[/b] nostalgicigg på midsommar i fyllan och villan (som jag inte ens kom ihåg, men som sambo William var väldigt snabb med att påpeka)[/b] Efter det har jag inte trillat dit en enda gång faktiskt, har blivit joggberoende istället *s* Jävligt bra gjort av mig om jag får säga det själv! :happy:Sjukt duktig är du, och dessutom gå på diet nu.
Det är inte alla som hade klarat av det.:emo-thumbKör hårt idag gumman.
Stor kram12 oktober, 2007 at 19:13 #734381Anonym anvandareMemberprecious wrote:Hur bra som helst Tack som frågar! Tog 1[/b] nostalgicigg på midsommar i fyllan och villan (som jag inte ens kom ihåg, men som sambo William var väldigt snabb med att påpeka)[/b] Efter det har jag inte trillat dit en enda gång faktiskt, har blivit joggberoende istället *s* Jävligt bra gjort av mig om jag får säga det själv! :happy:Hehe jätte bra ju
14 oktober, 2007 at 22:58 #734382Anonym anvandareMemberTack Fidde och Linda! Gulliga ä ni
Var nere på 56,8kg i fredags (började på 63 i augusti) och var fortfarande kvar på den vikten imorse trots kalasmat, tårta, Maxburgare och Lindas såå goa kanelbullar igår! Gött! Tycker det är så nedslående när man gått upp två kg efter ätardagen, som det tar fyra dagar att bli av med igen…så glad imorse!!! Motivationen att fortsätta dieten är på topp nu.
Dagens motion: en timma promenad imorse, var sen ute med hundarna på en mer nöjes/buspromenad på em i ca 1 1/2 timma till. Sen körde jag ben på kvällen med 45 min på löpbandet (gick) efter. Det är så gott och trampa på där, man rensar verkligen huvudet….
Benövningarna blev böj i smithen på ca 100kg som max, benspark med ca 52kg som max, benpress på 160 kg som max. Pumpade ut med typ sissy squat i olika varianter. Blev lite axlar också, men de blev lite slarvigt, va lite trött…
Nu ska jag hämta tvätten. Just det, en annan sak som jag bara måste säga:
SKIT MED FOTOFÖRBUDET PÅ SM!!!!! [/b]
Jag kunde inte åka av diverse skäl, bla ekonomiska osv, och att kunna få se lite av de tävlande hade ju vart så roligt. Tycker verkligen förbundet biter i handen som föder dem. Det är så lite publicitet kring sporten som det är redan, och är det ngn så är det nästan alltid negativt, detta hjälper ju inte till. Nä, tänk om nästa år.
Vilket annat sportarrangemang får man inte fota??
15 oktober, 2007 at 17:08 #734383Anonym anvandareMember56 kg blankt imorse, tjoho
Var ute på morgonpromenad ca 1 timma och jösses vad segt det var…som o gå i kola, var nog benpasset igår som sög ur energin ur benen…..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.