- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2007 at 09:24 #734384Anonym anvandareMember
Du kämpar på jätte-bra gumman! Hårdare dag för dag!:up:
16 oktober, 2007 at 09:33 #734385Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:Du kämpar på jätte-bra gumman! Hårdare dag för dag!:up:Tack Betyder mycket…
Det blev två promenader till igår á 30 min och sen ett armpass. Inte så mkt att säga om det egentligen…man gör ju inga PB´n nu direkt…Körde iallafall tre övningar på vardera biceps och triceps.
Kom tillbaka från en långis nu, ff sååå mör i benen, ska nog vila imorgon helt. Känns som benen behöver vila.
17 oktober, 2007 at 19:58 #734386Anonym anvandareMemberVilade från morgonpromenad idag, tog ett bröst/mage-pass på gymmet istället, vilket gick skit pga att jag precis innan hade vart i telefon med mina kollegor och chef, och det visade sig att ingen skulle komma och öppna butiken…. En stor miss helt enkelt. Som tur var fixade det sig till slut men då hade jag hunnit få ont i magen av stress redan Och så mår jag dåligt helt enkelt. Jävla pissdag rent ut sagt.
27 december, 2007 at 10:43 #734387Anonym anvandareMemberTrevligt att träffas..
Hoppas det gick bra att arbeta Själv hade vi jätte trevlig men vissa personer mådde inte bra dagen efter :whistle:
Syns säkert igen!
Mvh
28 december, 2007 at 11:33 #734388Anonym anvandareMembercattahs wrote:Trevligt att träffas..Hoppas det gick bra att arbeta Själv hade vi jätte trevligt men vissa personer mådde inte bra dagen efter :whistle:
Syns säkert igen!
Mvh
Hej!!
Tack detsamma! Synd att det blev så kort stund bara.
Jo, det gick bra, trodde det skulle va hysteriskt med tanke på mellandagsrean, men det var ganska lugnt ändå…..skönt, för vi var i säng sent trots att vi gick hem tidigt. Vänt på dygnet ganska kraftigt nu. :sleepy:
Jasså, det var lite jobbigt dan efter ja, kan tänka mig det! Skönt att slippa!
Det gör vi säkert! Är inte så ofta i Borås, men när du är här kan du ju hojta till!
Kram
19 januari, 2008 at 23:38 #734389Anonym anvandareMemberNu var det längesen jag skrev igen, men det har vart en del att göra det sista, med julhandel, mellandagsrea, nyårshysteri och inventering av fem butiker…Men nu är det över för denna gången och det är så skönt!
Jag kör på med träningen som vanligt och joggar en del, men det har vart lite motigt med två segdragna förkylningar i tät följd. Den bara vägrar att ge sig denna gången :frust: och jag ger mig inte heller! Tränar ändå, tjockskallig som man är!
Körde baksida ben och vader idag, och så blev det mycket cardio, två timmar sammanlagt, för att va exakt.
Övningarna blev….
Raka mark med hantel: uppv. på 15-17 kg´s hantlarna, sen ökade jag vikten med två kg för varje set, upp till 26 kg´s hantlarna, kunde lätt gått upp några kilon till men de blev så många set…
Vidare blev det någon sån konstig ”rumpmaskin” och sen lårcurl, liggande. Vikt här så meningslös, så inte ens värd att nämna. Är nog svagast i hela göteborg i baksida lår 👿Vader:
Stående vadpress 70-90kg x 4 set
Donkeyraises 60-90 kgThat was it!
Imörrn blir det framsida lår, ska bli kul, ska försöka mig på ett PB i benpressen :happy:
19 januari, 2008 at 23:53 #734390Anonym anvandareMemberVar bara tvungen att lägga in några bilder….
Detta är Bobo ”The monster” (Eddie, släng dig i väggen, this dog is creapy)
19 januari, 2008 at 23:55 #734391Anonym anvandareMemberOch så en på den mordiska kamphunden, visst ser han vicious ut
19 januari, 2008 at 23:57 #734392Anonym anvandareMemberOch så en på husse och matte! Fast jag har längre hår nu
20 januari, 2008 at 22:45 #734393Anonym anvandareMemberMorgonpromenad på 75 min. Promenad ner till stan 25 min ungefär. Körde framsida ben och axlar på Exhale idag, det var väldigt mycket folk där :up:
Benspark:
Uppv. 2 set
42-60 kg, 4 set, 5-10 repsBenpress:
PB idag![/b]
200 kg, 1 set, 6 reps (med assistans iofs, men upp skulle skiten!)
180 kg, 2 set, 8 reps
160 kg, 2 set, 10-12 repsHacklift:
20-40kg, 5 set, 10-15 reps…här kan jag ju lätt öka nästa gång, fegar lite ibland…Sissysquat, 3 set, max
Axelpressmaskin:
Uppv. 2 set
10-20kg på varje sida, 4 set, 5-12 repsHantellyft åt sidan:
10 kg´s hantlarna, 2 set, 6-10 reps
12 kg´s hantlarna, 2 set, 6 repsLyft framåt med 10- eller 15 kg´s platta, 4 set, 6-12 reps
De va de
Blev en rask promenad sen på ca 20 min också.
Natti natti! :sleepy:21 januari, 2008 at 21:19 #734394Anonym anvandareMemberMorgonpromenad 40 min, sen bröst och triceps på Life, Majorna.
Personligt bästa i dag igen, det går grymt bra just nu!
Bröstpressmaskin:
40-70 kg, 5 set, 6-12 reps. Har/är väldigt svag i bröst, så att jag klarade en sexa på 70kg är kanoners.Hantelflyes:
14-17 kg`s hantlarna, 4 set, 10-15 repsPec dec:
Lätt, lätt…fick änna ont i axeln på slutet…Hantellyft mot bröst, urpumpning…
Push down och kick back för triceps, inga tunga vikter, triceps är ingen prio så jag körde bara igenom lätt, fast med pump :emo-thumb
20 min löpband efter. Ska ner till Röda Sten nu med vovvsen på kvällskiss/lekrunda!22 januari, 2008 at 08:53 #734395Anonym anvandareMemberJust vd hackliften brukarman fega lite pga knäna tycker jag. Är det samma för dig?Jag har ben idag så jag får träffa mr hacklift hahaha.
22 januari, 2008 at 19:17 #734396Anonym anvandareMembercarrolax wrote:Jääääävlar vilka armar och axlar du har kvinna!!!! jättefin!!!
/C.Tack! Tihi! …ja…de har jag väl en naturlig fallenhet för kanske…. Nån tur ska man ha
Vanessa Frykman wrote:Just vd hackliften brukarman fega lite pga knäna tycker jag. Är det samma för dig?Jag har ben idag så jag får träffa mr hacklift hahaha.Njaa, jag har *peppar peppar* inga problem med knäna så direkt. Därimot tycker jag om att köra den lätt och strikt, med många reps, just för att få bra kontakt. Hälsa han från mig
~Frida~ wrote:Inte lägga upp så läbbiga bilder Monica, du skrämmer mej
Ni är SÅ fina
+1 du är GRYM precious Lady!Visst är han jääätteläskig!! :yikes:
Tack detsamma…värmer när man får såna komplimanger :happy:
22 januari, 2008 at 19:24 #734397Anonym anvandareMemberTränat fem dagar i rad nu så det blir vila idag….Blev ingen morgonpromenad imorse heller, hade möte kl 8 och morgontrött som man är så orkade jag inte.
Kanske borde vila resten av veckan egentligen….. har ju en förkylning som inte vill ge med sig. Får se hur rastlös jag blir….får jobba övertid istället så energin får utlopp någonstans…
Men då blir det ju ingen riktig vila heller iofs….Åh! Kan nån tipsa om vad man ska göra för att inte bli så rastlös när man inte tränar??!![/b]24 januari, 2008 at 16:01 #734398Anonym anvandareMemberIngen träning varken tisdag eller onsdag, men dock morgonpromenader
Hade tänkt att vila resten av veckan, men idag börjar det krypa i kroppen….
Ett lätt pass ikväll kanske inte skadar iallafall :whistle: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.