Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 376 total)
  • Author
    precious wrote:
    Tränat fem dagar i rad nu så det blir vila idag….Blev ingen morgonpromenad imorse heller, hade möte kl 8 och morgontrött som man är så orkade jag inte.

Kanske borde vila resten av veckan egentligen….. har ju en förkylning som inte vill ge med sig. Får se hur rastlös jag blir….får jobba övertid istället så energin får utlopp någonstans… ;)
    Men då blir det ju ingen riktig vila heller iofs….Åh! Kan nån tipsa om vad man ska göra för att inte bli så rastlös när man inte tränar??!![/b]

Passa på att låna pöjkens cykel :emo-thumb

storcc wrote:
    Passa på att låna pöjkens cykel :emo-thumb

Jooo…men jag har en egen cykel….fast det är inte så kul att cykla nu när vädret är så smutsigt….:whistle:

Blir gymmet ändå idag, rygg och bicce på schemat, o så var hon glad igen!

Min cykel som jag är väldigt stolt över, en Specialized Sirrus Sport ;) Visst ä den fiiin!?

Jätte-fin lågmilare!:p

Du va fin igår på gymet gumman!;)

William Dester wrote:
    Jätte-fin lågmilare!

Du va fin igår på gymet gumman!

Jajaja, jag veeeeet! Men sommaren var ju helt kass! :whistle: Sen vill jag ju nästan alltid ha med vovsen om det går….Men nu längtar jag jättemycket efter goa sommarkvällar som vi kan cykla ut och bada … Va mysigt!

Tack, gulle du…detsamma ;)

~Frida~ wrote:
    +1!! Jag vill se bilderna ni tog.
    Trevlig helg på er alla 4, både två och fyrbenta vänner!

Kommer här :) Detsamma på er! Ska jobba jag. Men det är kul när det är lönehelg, mycket att göra!

carrolax wrote:
    +1

Kanske inte så mycket att se, med den gosiga, kramvänliga vinterformen. Men man har ju tröck iallafall!

My boy ;)

ser bra ut hos bägge :)

En till….taskig skärpa bara…

( Jag har en förmåga o titta på muskeln på varenda bild :D )

Richard B wrote:
    ser bra ut hos bägge :)

Tack!! :happy:

Hello där ser bra ut på er bägge…Du har en del där att komma med impad jag sliter som ett djur (tycker jag iallafall) men ändå händer det inte allt för mycket på min biceps ;)

Känns att mer mat i systemet gör susen dock, väntar med tävla lite tills lusten faller på eller kanske inte vem vet !!!

Kör hårt/C

Jäääkla grova armar:up:

cattahs wrote:
    Hello där ser bra ut på er bägge…Du har en del där att komma med impad jag sliter som ett djur (tycker jag iallafall) men ändå händer det inte allt för mycket på min biceps

Känns att mer mat i systemet gör susen dock, väntar med tävla lite tills lusten faller på eller kanske inte vem vet !!!

Kör hårt/C

Hallå där!

Jag har samma problem med latsen jag, man sliter o sliter men nada händer…. :frust:

Maten är ju mycket, absolut. Själv har jag ju inte problemet att få i mig det jag ska direkt, önskar att jag inte var så hungrig av mig så jag kom ur sälformen en gång för alla, men fasen, jag kan inte gå hungrig! :D
    Ska ut på morgonprommis nu iallafall, lätta på samvetet lite ;)

Ha det så bra!

haha maten, ja denna eviga matnoja som man faktiskt har…jag försöker själv komma in i ett ”normalt” tänk igen men lättare sagt än gjort ;)

jag skall också ut nu jogga lite lätt en trevlig runda i skogen härintill sen gymmet i kväll troligen ben på menyn :yikes:

Tänkte eventuellt våga mig på testa thaiboxning på tisdag haha får se om jag vågar mig dit ensam, kul testa något nytt iallafall.

Ha det gott höres

Tycker det ser ut som träningen går bra för er båda…och måste bara få säga, det är inga dåliga armar du innehar:emo-thumb

Kört hårt!

Mvh Erika

Erika wrote:
    Tycker det ser ut som träningen går bra för er båda…och måste bara få säga, det är inga dåliga armar du innehar:emo-thumb

Kört hårt!

Mvh Erika

Ja, det rullar på, fast denna veckan har det bara blivit två pass…. Mår inte alls bra, ska ringa vårdcentralen imorgon, har oroväckande konstig känsla i lungorna…..:(

För dig rullar det på antar jag? Vad blir nästa satsning? ;)

cattahs wrote:
    haha maten, ja denna eviga matnoja som man faktiskt har…jag försöker själv komma in i ett ”normalt” tänk igen men lättare sagt än gjort ;)

jag skall också ut nu jogga lite lätt en trevlig runda i skogen härintill sen gymmet i kväll troligen ben på menyn :yikes:

Tänkte eventuellt våga mig på testa thaiboxning på tisdag haha får se om jag vågar mig dit ensam, kul testa något nytt iallafall.

Ha det gott höres

Va roligt att prova boxning, det skulle jag också vilja! Men känner också så, man kan känna sig så bortkommen ibörjan :D

Noja ja….herre min skapare, gör mig normal!!!

Skönt att jogga, var faktiskt ute imorse jag med, ingen bra idé kände jag, med tanke på hur lungorna mår, men det var ändå skönt.. :)

Ha det gott du med!

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.