Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 376 total)
  • Author
    precious wrote:
    Ja, det rullar på, fast denna veckan har det bara blivit två pass…. Mår inte alls bra, ska ringa vårdcentralen imorgon, har oroväckande konstig känsla i lungorna…..:(

För dig rullar det på antar jag? Vad blir nästa satsning? ;)

Oj…det lät verkligen inte bra:yikes:
    Hoppas inte det är något av allvarligare karaktär…

Jo, det rullar även om det ibland känns som om handbromsen sitter i:p
    Nästa inplanerade tävling är SM, så det är ju ett tag kvar men förhoppningvis lyckas man kanske lägga på sig nått gram muskler av de man förlorade förra dieten.

Erika wrote:
    Oj…det lät verkligen inte bra
    Hoppas inte det är något av allvarligare karaktär…

Jo, det rullar även om det ibland känns som om handbromsen sitter i:p
    Nästa inplanerade tävling är SM, så det är ju ett tag kvar men förhoppningvis lyckas man kanske lägga på sig nått gram muskler av de man förlorade förra dieten.

Njaää…jag tror inte det är så allvarligt, men kanske någon typ av katarr i luftrören eller nåt….Ja, man får väl kanske skylla sig själv när man joggar o tränar fast man inte är frisk… :whistle:

Ahhh…SM….roligt! Lycka till och hoppas bromsen släpper :)

funnyman wrote:
    Bra armar. Kör hårt :up:

Tackar!

Tjena tjejen
    Long time !!!!
    KLul att du är igång igen med vikterna och det ser ut att du och killen har det riktig bra ihop med hundarna såklart:p

Vad har du nu för planer?

Vanessa Frykman wrote:
    Tjena tjejen
    Long time !!!!
    KLul att du är igång igen med vikterna och det ser ut att du och killen har det riktig bra ihop med hundarna såklart

Vad har du nu för planer?

Tjena!

Ja, det var det…hoppas allt är bra med er?!

Vi har det jättebra, tränar på :) Tur man har den, vad hade man annars gjort nu när det bara regnar och regnar….

Tja, planer har jag alltid, planer som alltid går i stöpet! :D Iallafall, tävlingsplanerna har en tendens att inte hålla. Så jag vet inte! Men, vem vet, kanske 2008 är mitt år ;)

precious wrote:
    Tjena!

Ja, det var det…hoppas allt är bra med er?!

Vi har det jättebra, tränar på :) Tur man har den, vad hade man annars gjort nu när det bara regnar och regnar….

Tja, planer har jag alltid, planer som alltid går i stöpet! :D Iallafall, tävlingsplanerna har en tendens att inte hålla. Så jag vet inte! Men, vem vet, kanske 2008 är mitt år ;)

Det ska vara kul det man håller på med . Lycka till vi ses säkert när jag kommer till göteborg.

precious wrote:
    Njaää…jag tror inte det är så allvarligt, men kanske någon typ av katarr i luftrören eller nåt….Ja, man får väl kanske skylla sig själv när man joggar o tränar fast man inte är frisk… :whistle:

Ahhh…SM….roligt! Lycka till och hoppas bromsen släpper :)

Tackar!

Ok…ja du vet väll att e huvudet dumt får kroppen lida, men hoppas det blir bra iaf.

Haha…tack, just nu finns inte riktigt motivationen men den kommer säkert smygandes sakta men säkert:)

Ta hand om dig o grabben och lycka till med träningen!:emo-thumb

Inte tränat något nämnvärt den sista veckan, har medvetet tagit det lungt pga luftrören och det där. Men igår körde jag igenom bröst och triceps iallafall.

Hantelpressar med lite lut på bänken
    12-24 kg´s hantlarna x 7 set x 6-15 reps (inkl uppv)

Cablecross
    18-27 kg x 4 set x 6-12 reps

Bänkpress
    30-60 kg x 4 set x 6-12 reps

Sittande tricepspress och en cableövning
    Kommer inte ihåg vikten här, lägger inte så mycket krut på armarna just nu, så det var inga megavikter, kör på känslan mer där :)

Ska ut på en långpromenad nu med Bobo och boll, tycker han är väääldigt skojjigt att få va med matte själv och busa! ;) Sen blir det rygg/baksida lår/biceps-kombopass på Life. Toodiloo.

Så du avbröt deffen stämmer det?

Vanessa Frykman wrote:
    Så du avbröt deffen stämmer det?

Jo…annars hade jag stått på scenen på lucia i -55…Jag har väldigt svårt för det där med diet asså 😮

Lördagens pass gick fint, körde tre övningar för rygg: hantelrodd, latsdrag och raka mark, baksida ben fick bara liggande lårcurl och biceps hantelcurl.

Viktrekord på hantelrodden, 2 set sexor på 40 kg´s hantlarna :) Annars är det inte så mycket att nämna om det passet.

Var på fest på kvällen (första sen midsommar!) så söndagen gjordes inget av värde alls, käkade Max och chips Igår blev det ingen träning heller, jobbade nio till åtta så det fanns ingen ork. Ska försöka få till ett pass ikväll. Nu dags för långpromenad med vovvarna…i regnet.

~Frida~ wrote:
    Du e för rolig ”Du e sjukt stark i latsdraget Frida” Jag ska allt testa 40kg´s hantlarna på ryggpasset ikväll-ditt monster!

Bella är på semester hemma hos Anna & Micke (tills hon löpt klart) så vill du o killarna ta prommisar med mej och lillgrisen är det bara slå en pling! Ikväll runt 21 kanske?

Ses ikväll på gymmet..?

KRAM

Ja, men jag blev änna förvånad själv! Har aldrig kört tyngre än 35 kg så det var ju roligt, att man gör framsteg :)

Ikväll blir det lite tajt med tid tror jag, jobbar till åtta, är hemma halv nio och så tänkte jag träna vid nio. Men gärna imorgon, då är jag ledig så det passar bättre :up:

Karma kram

Blev ingen gymträning igår, var alldeles för trött när jag kom hem från jobbet. (Fast en joggingrunda på morgonen fick jag klämt in.)Vissa arbetsdagar suger musten ur en totalt….Men körde bröst och axlar idag iallafall. Inte så mycket att nämna, ett medelpass kan man säga.

Var ute 1 1/2 timma i förmiddags, vilket väder! Heeelt underbart! Det är ju vår i göteborg, såg massa krokusar som börjar komma fram och fåglarna kvittrar och grejer :happy:

Nu blir det dusch, sen ut med vovvarna till Hisingsparken. Tjingeling

Du har hår!! ;)
    Läget annars?

KRAMPUS wrote:
    Du har hår!!
    Läget annars?

Hahaaa! Ja, visst! Har sparat typ två år nu och precis satt i extensions, så nu är det ner till mitten av ryggen :)

Tack, allt är fint! Hoppas allt ä bra med dig med?! Såg dig allt på lucia, men jag tror inte du såg mig…eller så kände du inte igen mig kanske…så jag vågade inte gå fram och hälsa..:o

Ska till Stockholm nästa helg, och hoppas hinna med ett pass, kan du rekommendera ngt? Ska bo på Clarion Hotel Sign, finns det nåt bra gym i närheten?

~Frida~ wrote:
    Tusen och åter tusen tack för presenten! Står här på disken (nerpackade i kassen) och luktar supergott!! Du e så gullig! & superdupersnygg i ditt ”nya” hår!

Varsego! Bara kul att kunna dela med sig :fun: Jag hinner inte använda allt och vissa saker passar ju inte mitt går längre heller. Kul att du uppskattar det! Tack så mycket, men guuud vad det kan klia! Jag blir tokig…visste inte att jag var så känslig. Men kul att prova! Det tar ju bara ca två år innan mitt eget hår har nått den längden. Långt dit asså :)

Ett ultrasnabbt armpass, en prottedrink, en vitargobar, en ostkaka med jordgubbssylt, sex bragokex senare är det dags att nanna :) Natti natti

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.