- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 februari, 2008 at 09:57 #734429Anonym anvandareMember
Jobbade helgen men hann med en joggingrunda på 40 min i lördags och ett ryggpass på Exhale igår kväll. Inget speciellt så att nämna om det passet eg.
Roligt att det händer mycket på Exhale nu, nya maskiner varje gång jag kommer dit. Igår provade jag en ny latsdragmaskin, den var grymt bra! Har träningsvärk redan nu på morgonen, vilket jag har väldigt svårt att få i latsen överhuvudtaget :up:
Ska ta en runda med hundarna, om Anton orkar vill säga….Han var på äventyr igår…..skulle göra valpar! Men efter ett fasligt kämpande så lyckades det tyvärr inte.. Jag har aldrig i hela mitt liv sett en så trött och varm hund! När han kom hem la han sig raklång på betongen, som är svinkall nu, på balkongen. Jag trodde han skulle dö! Heeeelt slut. De ska göra ett nytt försök ikväll så får vi se
11 februari, 2008 at 16:24 #734430Anonym anvandareMemberprecious wrote:Hahaaa! Ja, visst! Har sparat typ två år nu och precis satt i extensions, så nu är det ner till mitten av ryggenTack, allt är fint! Hoppas allt ä bra med dig med?! Såg dig allt på lucia, men jag tror inte du såg mig…eller så kände du inte igen mig kanske…så jag vågade inte gå fram och hälsa..:o
Ska till Stockholm nästa helg, och hoppas hinna med ett pass, kan du rekommendera ngt? Ska bo på Clarion Hotel Sign, finns det nåt bra gym i närheten?
Nej jag såg inte dig..
Klart att jag kan rekommendera gym!
Vilken gata ligger hotellet på?12 februari, 2008 at 09:49 #734431Anonym anvandareMemberKRAMPUS wrote:Nej jag såg inte dig..
Klart att jag kan rekommendera gym!
Vilken gata ligger hotellet på?Nä…….
Hotellet ligger på Östra Järnvägsgatan, helt nytt tydligen, med spa på takvåningen Grymt.12 februari, 2008 at 09:51 #734432Anonym anvandareMemberprecious wrote:Nä…….
Hotellet ligger på Östra Järnvägsgatan, helt nytt tydligen, med spa på takvåningen Grymt.Som visst hade gym också, när jag kollade mer noga…hehe…:o Ja, då kanske det funkar ändå då….Fast nja….vill nog ha tips ändå! Kanske hinner med två pass
13 februari, 2008 at 08:21 #734433Anonym anvandareMemberI måndags hade vi utomhusträning i skatås, jag o ett par kompisar. Det var ju så fint väder och det är ju grymt att träna ute! Körde kettlebell en timma, sen fyrtio minuters jogg efter Vill ha våååååååååååår!!
Vilade igår, och ska köra ben ikväll. Toodiloo.
28 februari, 2008 at 17:06 #734434Anonym anvandareMemberHej gumman! Råkade se en bild på nätet och helt plötsligt var det uppenbart vart du fått dina gener från!
29 februari, 2008 at 01:20 #734435Anonym anvandareMemberJa, vi har iallafall likadan ansiktsburk!
7 mars, 2008 at 10:47 #734436Anonym anvandareMemberTränade igår efter en motivationssvacka…hoppas den är kvar för att stanna nu, man får ju så mycket tid över när man inte tränar! Vad gör alla ”vanliga” människor av den? Vi pratade om det på gymmet igår, att man fasen inte har någon annan hobby vid sidan….hm…iofs hundarna då men man kanske skulle ta upp fotointresset igen…Dyrt med kamera bara. Jaja. Den jag har får duga sålänge isåfall….
Körde armarna igår, supersettade dem som vanligt, för jag har aldrig tålamod att sitta o vänta mellan seten Vi mätte dem efter…38 cm! Hahahaaaa, växt två cm sen vi mätte sist! :up:
En annan rolig grej igår som jag blev sååå glad över, fick tillbaka min första inlämningsuppgift (läser historia på torsdagar) och jag fick VG! Trodde inte ens jag skulle ens få godkänt! :yahoo:
10 mars, 2008 at 10:19 #734437Anonym anvandareMemberJag[/b] ser[/b] äntligen[/b] ljuset[/b] i tunneln![/b]
Efter en helg i magsjukans tecken :fever: så känns det iallafall bättre idag, hurra.
10 mars, 2008 at 15:26 #734438Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:Hej gumman! Råkade se en bild på nätet och helt plötsligt var det uppenbart vart du fått dina gener från!21 mars, 2008 at 08:16 #734439Anonym anvandareMemberNu har jag vart frisk ett tag, men har haft svårt att komma igång. Många träningssvackor nu för tiden…..Kör lite annat pga av det bla löpning då, och så testade jag squash med Wille förra söndagen. Skitkul! Ska jag göra igen, definitivt!
Men det var ändå ett roligt pass igår, körde rygg/mage/biceps på Life, och gjorde PB i mark – 100 kg :happy:
Förövrigt blev det latsdrag, vanlig rodd och så en annan latsmaskin. Mage fick bara en övning, och biceps hantelrodd och vanlig curl med stång, dropset. Efter, en halvtimma spring på bandet
GLAD PÅSK!!
21 mars, 2008 at 10:48 #734440Anonym anvandareMemberprecious wrote:I måndags hade vi utomhusträning i skatås, jag o ett par kompisar. Det var ju så fint väder och det är ju grymt att träna ute! Körde kettlebell en timma, sen fyrtio minuters jogg efter Vill ha våååååååååååår!!Vilade igår, och ska köra ben ikväll. Toodiloo.
Kettlebell kör du regelbundet med kettlebells?
21 mars, 2008 at 10:53 #734441Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:Hej gumman! Råkade se en bild på nätet och helt plötsligt var det uppenbart vart du fått dina gener från!~Frida~ wrote:Klockrent!! :emo-thumbFår nog också hålla med där, speciellt ansiktet & frisyren är otroligt lika.:worship:
Fy fan William kan inte vara lätt att ligga där & pumpa samtidigt som du ser Tom Platz ansikte framför dig. :yikes:Misstänker att hon får stå på alla fyra en del…
21 mars, 2008 at 19:41 #734442Anonym anvandareMemberjocke wrote:Kettlebell kör du regelbundet med kettlebells?Har kört ett par pass ute när vädret har tillåtit, det är riktigt bra träning tycker jag. Blir väl förhoppningsvis fler pass när våren har kommit
21 mars, 2008 at 19:45 #734443Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Får nog också hålla med där, speciellt ansiktet & frisyren är otroligt lika.:worship:
Fy fan William kan inte vara lätt att ligga där & pumpa samtidigt som du ser Tom Platz ansikte framför dig. :yikes:Misstänker att hon får stå på alla fyra en del…
Nu var du taskig!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.