- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2008 at 20:59 #734444Anonym anvandareMemberprecious wrote:Nu var du taskig!!!!
Retas bara.
23 mars, 2008 at 10:41 #734445Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Retas bara.Förstår det :happy:
Har vart dåligt med träning denna helgen, jobbat, istället go mat och gaaaanska mycket godis…tom så JAG är trött på det *s* Ska till Exhale och köra ben ikväll och det ska bli sååå gött!
Förresten! Körde rygg i torsdags och gjorde PB på marklyftet! 100kg, bra för att va mig Har fortfarande träningsvärk i ryggen efter det passet, tre dagar senare :p
23 mars, 2008 at 10:50 #734446Anonym anvandareMemberKöpte en helt grym produkt i torsdags i Proteinfabrikens nya butik här i Gbg…..Proteinpannkaka!![/b]
Jag fullkomligt älskar pannkakor, så nu kan jag äta med gott samveteDrömmen att bli sponsrad av dem…hehe….
23 mars, 2008 at 12:14 #734447Anonym anvandareMemberprecious wrote:Köpte en helt grym produkt i torsdags i Proteinfabrikens nya butik här i Gbg…..Proteinpannkaka!![/b]
Jag fullkomligt älskar pannkakor, så nu kan jag äta med gott samveteDrömmen att bli sponsrad av dem…hehe….
Jag köpte också en burk för någon vecka sedan………………mmmmmm…..mmmm…..mmmmmmm vad goda dem är!!!!!
23 mars, 2008 at 15:19 #734448Anonym anvandareMemberVar den dyr?
23 mars, 2008 at 16:48 #734449Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Var den dyr?199:- kostar den och det blir 14 portioner = 2 pannekaker,om man doserar som det står på förpackningen. Tror det var 21 gr protte i de två…:up:
Annars går det bra med träning och liv….?
24 mars, 2008 at 21:40 #734450Anonym anvandareMemberprecious wrote:199:- kostar den och det blir 14 portioner = 2 pannekaker,om man doserar som det står på förpackningen. Tror det var 21 gr protte i de två…:up:Annars går det bra med träning och liv….?
Jodå, föröker köra på så mycket man hinner och kan, föröker köra 5 ggr i veckan. Men det känns som om man har stått still lite med träningen den senaste månaden. Men det är väl bara att nöta på. Har försökt ändra lite i träningen, tror jag har kört lite för länge efter samma schema.
25 mars, 2008 at 09:04 #734451Anonym anvandareMemberprecious wrote:Har kört ett par pass ute när vädret har tillåtit, det är riktigt bra träning tycker jag. Blir väl förhoppningsvis fler pass när våren har kommitKör själv nästan bara med KB nu som kompliment till fight träning (har lagt av med byggningen ) och jag tycker att det är en bra träning för styrka, förbränning och kondition :up: sedan är det ju alltid kul att testa nya saker.
Kör på och ha kul :emo-thumb
25 mars, 2008 at 09:50 #734452Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Jodå, föröker köra på så mycket man hinner och kan, föröker köra 5 ggr i veckan. Men det känns som om man har stått still lite med träningen den senaste månaden. Men det är väl bara att nöta på. Har försökt ändra lite i träningen, tror jag har kört lite för länge efter samma schema.Det blir ju lätt så ibland….. Kör du med någon? Det tycker jag annars kan ge en en boost i träningen, lite andra övningar och så där, man bryter gamla mönster….
jocke wrote:Kör själv nästan bara med KB nu som kompliment till fight träning (har lagt av med byggningen ) och jag tycker att det är en bra träning för styrka, förbränning och kondition :up: sedan är det ju alltid kul att testa nya saker.Kör på och ha kul :emo-thumb
Ja, jag tycker det är riktigt roligt! Det känns ”redigt” på något sätt, och så är det kul när man kan träna slag o grejer :p
Detsamma!
25 mars, 2008 at 19:47 #734453Anonym anvandareMemberTräning de sista dagarna…
Söndag bendag!
Framsida: benpress, benspark, knäböjmaskin supersettat med sissy.
Baksida: sittande och stående lårcurl. Avslutade passet med 30 min walk på löpbandet.Måndag bröst och axlar.
Bröst: Bänkpressmaskin, flyes med hantlar, cablecross.
Axlar: Militärpress, hantellyft framåt och åt sidan, drag till hakan i cablecrossen. 10 min prom + 20 min jogg efter.Idag hade jag tänkt vilodag men känner mig lite träningssugen ändå…får se…
Hej hej!
27 mars, 2008 at 00:37 #734454Anonym anvandareMemberVilade igår trots allt, men ikväll bleve de armar. Långpromenad i solen imorse, det är ju så fint nu! Men jag tror jag är ensam om att tycka om att det kommit snö…Det är ju mysigt!
Biceps: Curl ez-stång 15-25 kg, hammercurls 12 kg´s hantlarna, curls inåt kroppen med 10 kg´s hantlarna.
Triceps: Dips 4 set till max, press från panna i cabel 60-100 kg (glädjemagasin förmodligen :p )Avslut: 5 min walk, 30 min jogg Och det gick så lätt, så lätt med mina nya joggingskor, som att gå på moln verkligen! Glad!
27 mars, 2008 at 00:48 #734455Anonym anvandareMemberTips om du vill ha en grym löparsko!!
NIKE WMNS AIR VOMERO+ 2
27 mars, 2008 at 01:16 #734456Anonym anvandareMemberprecious wrote:Det blir ju lätt så ibland….. Kör du med någon? Det tycker jag annars kan ge en en boost i träningen, lite andra övningar och så där, man bryter gamla mönster….Nja det är dåligt med det, man får jaga folk som kan passa åt en i stället. Men visst är det kul att prova nya övningar eller lite olika super set.
28 mars, 2008 at 10:16 #734457Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Nja det är dåligt med det, man får jaga folk som kan passa åt en i stället. Men visst är det kul att prova nya övningar eller lite olika super set.Jaha, oki. Det funkar ju det med
Morgonpromenad med två seeeeega hundar (nackdelen med att ha två hanar, det ska kissas på ALLT!) i en timma ca och så två prottepannkakor till frulle! Gooooood morning!!!![/b]
28 mars, 2008 at 23:27 #734458Anonym anvandareMemberEtt taffligt försök till ett ryggpass….men uschiamej vad jag var seg, det blev bara fyra övningar och sen 1/2h på löpbandet. Orkade inte springa hela tiden så det blev intervaller istället, då tenderar klockan att gå fortare också….. Var riktigt trött idag!! Inte konstigt iofs, med två helvetesdagar på jobbet
MEN NU ÄR DET LEDIG HELG!!! [/b]
Lördag: Morgonrunda med min lillvovvse Bobo, shoppingrunda och fika på stan med bästisen, träning, tatuerarmässa på kvällen med darling och förhoppningsvis lite andra kompisar
Söndag: Förhoppningsvis vågrätt läge i soffan mestadelen av dagen! :pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.