Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 376 total)
  • Author
    precious wrote:
    Nu var du taskig!!!! :D

Retas bara.;)

AndreasP wrote:
    Retas bara.;)

Förstår det :happy:

Har vart dåligt med träning denna helgen, jobbat, istället go mat och gaaaanska mycket godis…tom så JAG är trött på det *s* Ska till Exhale och köra ben ikväll och det ska bli sååå gött!

Förresten! Körde rygg i torsdags och gjorde PB på marklyftet! 100kg, bra för att va mig :) Har fortfarande träningsvärk i ryggen efter det passet, tre dagar senare :p

Köpte en helt grym produkt i torsdags i Proteinfabrikens nya butik här i Gbg…..Proteinpannkaka!![/b]
    Jag fullkomligt älskar pannkakor, så nu kan jag äta med gott samvete

Drömmen att bli sponsrad av dem…hehe….:|

precious wrote:
    Köpte en helt grym produkt i torsdags i Proteinfabrikens nya butik här i Gbg…..Proteinpannkaka!![/b]
    Jag fullkomligt älskar pannkakor, så nu kan jag äta med gott samvete

Drömmen att bli sponsrad av dem…hehe….:|

Jag köpte också en burk för någon vecka sedan………………mmmmmm…..mmmm…..mmmmmmm vad goda dem är!!!!!

Var den dyr?

Exhale Freddan wrote:
    Var den dyr?

199:- kostar den och det blir 14 portioner = 2 pannekaker,om man doserar som det står på förpackningen. Tror det var 21 gr protte i de två…:up:

Annars går det bra med träning och liv….? :)

precious wrote:
    199:- kostar den och det blir 14 portioner = 2 pannekaker,om man doserar som det står på förpackningen. Tror det var 21 gr protte i de två…:up:

Annars går det bra med träning och liv….? :)

Jodå, föröker köra på så mycket man hinner och kan, föröker köra 5 ggr i veckan. Men det känns som om man har stått still lite med träningen den senaste månaden. Men det är väl bara att nöta på. Har försökt ändra lite i träningen, tror jag har kört lite för länge efter samma schema.

precious wrote:
    Har kört ett par pass ute när vädret har tillåtit, det är riktigt bra träning tycker jag. Blir väl förhoppningsvis fler pass när våren har kommit :)

Kör själv nästan bara med KB nu som kompliment till fight träning (har lagt av med byggningen ) och jag tycker att det är en bra träning för styrka, förbränning och kondition :up: sedan är det ju alltid kul att testa nya saker.

Kör på och ha kul :emo-thumb

Exhale Freddan wrote:
    Jodå, föröker köra på så mycket man hinner och kan, föröker köra 5 ggr i veckan. Men det känns som om man har stått still lite med träningen den senaste månaden. Men det är väl bara att nöta på. Har försökt ändra lite i träningen, tror jag har kört lite för länge efter samma schema.

Det blir ju lätt så ibland….. Kör du med någon? Det tycker jag annars kan ge en en boost i träningen, lite andra övningar och så där, man bryter gamla mönster….:)

jocke wrote:
    Kör själv nästan bara med KB nu som kompliment till fight träning (har lagt av med byggningen ) och jag tycker att det är en bra träning för styrka, förbränning och kondition :up: sedan är det ju alltid kul att testa nya saker.

Kör på och ha kul :emo-thumb

Ja, jag tycker det är riktigt roligt! Det känns ”redigt” på något sätt, och så är det kul när man kan träna slag o grejer :p

Detsamma!

Träning de sista dagarna…

Söndag bendag!
    Framsida: benpress, benspark, knäböjmaskin supersettat med sissy.
    Baksida: sittande och stående lårcurl. Avslutade passet med 30 min walk på löpbandet.

Måndag bröst och axlar.
    Bröst: Bänkpressmaskin, flyes med hantlar, cablecross.
    Axlar: Militärpress, hantellyft framåt och åt sidan, drag till hakan i cablecrossen. 10 min prom + 20 min jogg efter.

Idag hade jag tänkt vilodag men känner mig lite träningssugen ändå…får se…

Hej hej!

Vilade igår trots allt, men ikväll bleve de armar. Långpromenad i solen imorse, det är ju så fint nu! Men jag tror jag är ensam om att tycka om att det kommit snö…Det är ju mysigt!

Biceps: Curl ez-stång 15-25 kg, hammercurls 12 kg´s hantlarna, curls inåt kroppen med 10 kg´s hantlarna.
    Triceps: Dips 4 set till max, press från panna i cabel 60-100 kg (glädjemagasin förmodligen :p )

Avslut: 5 min walk, 30 min jogg :) Och det gick så lätt, så lätt med mina nya joggingskor, som att gå på moln verkligen! Glad!

Tips om du vill ha en grym löparsko!!

NIKE WMNS AIR VOMERO+ 2

precious wrote:
    Det blir ju lätt så ibland….. Kör du med någon? Det tycker jag annars kan ge en en boost i träningen, lite andra övningar och så där, man bryter gamla mönster….:)

Nja det är dåligt med det, man får jaga folk som kan passa åt en i stället. Men visst är det kul att prova nya övningar eller lite olika super set.

Exhale Freddan wrote:
    Nja det är dåligt med det, man får jaga folk som kan passa åt en i stället. Men visst är det kul att prova nya övningar eller lite olika super set.

Jaha, oki. Det funkar ju det med :)

Morgonpromenad med två seeeeega hundar (nackdelen med att ha två hanar, det ska kissas på ALLT!) i en timma ca och så två prottepannkakor till frulle! Gooooood morning!!!![/b]

Ett taffligt försök till ett ryggpass….men uschiamej vad jag var seg, det blev bara fyra övningar och sen 1/2h på löpbandet. Orkade inte springa hela tiden så det blev intervaller istället, då tenderar klockan att gå fortare också…..:O Var riktigt trött idag!! Inte konstigt iofs, med två helvetesdagar på jobbet :(

MEN NU ÄR DET LEDIG HELG!!! [/b]

Lördag: Morgonrunda med min lillvovvse Bobo, shoppingrunda och fika på stan med bästisen, träning, tatuerarmässa på kvällen med darling och förhoppningsvis lite andra kompisar :)

Söndag: Förhoppningsvis vågrätt läge i soffan mestadelen av dagen! :pop:

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.