Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 376 total)
  • Author

Blev ytterliggare en långpromenad efter jobbet, det är ju så underbart att komma hem och det är ljust två timmar till! Man blir ju så lycklig i själen av lite sol :happy:

Gick till gymmet vid 21 och körde vader (hatar!) och triceps. Lite konstig blandning men det var det enda jag inte hade träningsvärk i sen marklyften :D Så för att köra nått….

Fasen vad snabbt jag glömmer om jag inte skriver i samma dag…. :

Vet att jag kört bröst, axlar och armar denna veckan iallafall, men inte vilken dag dock. Igår jobbade jag när vi hade sommarväder i Göteborg, men stack förbi Skatås på vägen från jobbet och sprang åttan, i en tunn bomullstop!! Underbart!!!

Idag ska jag cykla till jobbet för första gången, från Majorna till Partille. Blir nog några mil, ska mäta :)

BELÖNINGEN!!!!![/b] *s*
    ( Gillar Gainomax, skiter i vad alla säger om den ;) )

Cykelturen Majorna-Partille tog 40 min, det kändes långt! ;)
    Men det var trevligt att cykla ändå :)

Håller med dig om Gainomax *grymt god*:)

Fin bild:emo-thumb

snuttan347 wrote:
    Håller med dig om Gainomax *grymt god*:)

Fin bild:emo-thumb

Ja det var ett snyggt kort.
    gainomax är lite väl dyra, men dom är ju så jäkla goda så ibland får man lyxa till sej lite. Lite konstigt…….jag dricker inte kaffe, har aldrig gillat det och kommer nog aldrig att göra det. Men Gainomaxs cappucino smak tycker jag är jäkla god:|

snuttan347 wrote:
    Håller med dig om Gainomax *grymt god
    Fin bild

Ja, man får unna sig ibland!

Tycker du? *S* Den var mest på skoj :p

Exhale Freddan wrote:
    Ja det var ett snyggt kort.
    gainomax är lite väl dyra, men dom är ju så jäkla goda så ibland får man lyxa till sej lite. Lite konstigt…….jag dricker inte kaffe, har aldrig gillat det och kommer nog aldrig att göra det. Men Gainomaxs cappucino smak tycker jag är jäkla god

Se där ja. Du kanske håller på att bli vuxen då! :D ;)

Angående min cykeltur till jobbet igår, Majorna-Partille, det var 1,4 mil en väg. Slutsummering: astrött, ont i….tja, 80 min förbränning som ledde till att jag väger 6 hg mer idag! :( Vaaaaaaaaaaaaa!!! Jag fattar verkligen inte! Den där j…la vågen ska jag snart kasta ut.

Då ska vi se vad som hänt de sista dagarna….. Vi har vart i Hovås ett par nätter, så det blev morgonjogg ca 6 km i tisdags och en kvällsjogg igår, ville ju hellre va ute än inne på gymmet :)

Körde precis ett snabbt pass nu, framsida ben och axlar, o de gick la bra. :happy:

Fin kvällspromenad med mina pojkar på Amundön….Bara denna bilden som blev bra dock….

Fredag: blev vilodag, jobbade sent så jag hann inte träna.

Lördag: Morgonjogg med Bobo bort till Långedrag, blev kanske 6 km eller så. Körde bröst och triceps senare på eftermiddagen.

Bänkpress, mycket lut:
    40-55 kg x 6-15 reps x 8 set (inkl uppvärmning)

Hantelflyes
    14-17 kg´s hantlarna x 7-12 reps x 4 set

Pecdeck
    15-25 kg x 10-20 reps x 4 set

Armhävningar med såna där ”handtag”
    Maxreps x 3 set

Dipsmaskin
    80-120 kg x 6-12 reps x 6 set

Pushdown
    45-55 kg x 10-15 reps x 4 set

BRA PASS!!

Tänkte sticka ut en sväng i Skatås med hundarna idag, gå terrängspåret. Inte mycket folk där o de kan kuta hur de vill :)

Förmiddags-rygg-biceps-pass idag :)

Sittande rodd v-handtag
    Uppv. 2 set
    45-65 kg x 6-12 reps x 5 set

Hantelrodd
    35 kg´s hantel x max x 3 set

Latsdrag smalt grepp
    30-50 kg x 6-12 reps x 5 set

Chins
    4 set x max

Curl cabel rak stång
    35-46 kg x 8-12 reps x 4 set

Jesuspeak
    14 kg x 4 set x max

Har ägnat resten av morgonen med att försöka få bort nån skit som kommit in i datorn, nått spyware eller nåt, himla envis liten jävel! :devil: Har snart försökt med allt så jag får la omformatera hela skiten snart, åh man blir så arg! Kan inte folk hitta på vettiga saker att lägga sin energi på istället för att pajja andras datorer! NÖRDAR![/b] Skulle vilja slå dom så hårt.

Grattis till talangjakten… :emo-thumb

Grattis Monica….kul att vi är två från exhale :emo-thumb

aze wrote:
    Grattis till talangjakten… :emo-thumb

Tack snälla!

Nico2 wrote:
    Grattis Monica….kul att vi är två från exhale :emo-thumb

Grattis du med!! Grymt! Ja, detta var ju hur kul som helst! :fun:

Grattis till talangjakten

Stort grattis……..det var på tiden:emo-thumb

bigmac wrote:
    Grattis till talangjakten
    Exhale Freddan wrote:
    Stort grattis……..det var på tiden:emo-thumb

Tack båda så mycket! Det här ska bli så spännande, är jätteglad men också nervöst :D

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.