Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 376 total)
  • Author

Detta ska bli kul att följa Gratz :D

Aha här håller du hus.
    Kul att läsa din träning, hårdare träning blir det och En tuff diet mot målet.

Kör på så hörs vi snart.

MVH

Fredrik

Vanessa Frykman wrote:
    När är det tänkt du ska börja dieta ? Du kommer rocka tjejen !!!!

Jag hoppas det! :buttrock: Jag vet faktiskt inte exakt datum än, men det har talats om att upplägget är 6 mån, så i juni borde det bli. Jag är lite otålig, vill köra igång nu! Men man får ta den energin till att köra på hårt på gymmet tills det är dags. :)

Fidde_Mannen wrote:
    Detta ska bli kul att följa Gratz

Ja, det blir säkert underhållning på hög nivå, hahaha!

Fredrik Carlsson wrote:
    Aha här håller du hus.
    Kul att läsa din träning, hårdare träning blir det och En tuff diet mot målet.

Kör på så hörs vi snart.

MVH

Fredrik

Så du hittade till min lilla dagbok! *vink vink*

Jag hoppas på hårdare träning, behöver det efter att ha kört i samma spår i sju år snart :p och dieten ser jag fram emot! Vart rund o trind länge nog nu, hahahaa!

Ha det gott sålänge :)

Måndag var jag ledig och hade kanonväder verkligen! Var ute på morgonpromenad ca 70min i Slottis, sen blev det promenad ner till Haga för en fika med Kari och så promenad hem, sammanlagt ytterliggare 70 min skulle jag tro :) Men det är så skönt att va ute nu, det doftar blommor!:yahoo:
    Blev ett sent bröst/triceps-pass på Exhale på kvällen där sen.

Bröst: [/b]
    Lutande hantelpressar, sittande pressmaskin, flyes i cablecrossen, peck-deck.
    Triceps:[/b]
    Push-down, enarms i cabel (vet inte vad den heter….)
    Fick j…a träningsvärk i triceps, misslyckas aldrig!

Igår tisdag jobbade jag 10 till 20, så bara morgonpromenad, men ingen träning.

Idag tog jag ingen morgonpromenad, gick upp lite sent för att hinna det…:sleepy: Men gymmet blir det senare iallafall. Såklart.
    Det är ju så kul nu!

STORT GRATTIS TILL TALANGJAKTEN:emo-thumb
    jag tror oxå du blir svår slagen , helt klart.Grym fysik
    Lycka till Monica:up:

Monica Helénius wrote:
    Tack så mycket!

Såg att du tränar på Life också :)

Oh yes! Och det var jag som överföll dig i omklädningsrummet häromdagen :p Fast farligare än så blir jag sällan…

Ska hålla ett öga på dig!
    Lycka till!

snuttan347 wrote:
    STORT GRATTIS TILL TALANGJAKTEN:emo-thumb
    jag tror oxå du blir svår slagen , helt klart.Grym fysik
    Lycka till Monica:up:

Tack så mycket!
    Nja, den som lever får se hur det går där! Kanske inte finns så mycket kvar under när fläsket skalats av! :p

eeelin wrote:
    Oh yes! Och det var jag som överföll dig i omklädningsrummet häromdagen. Fast farligare än så blir jag sällan…

Ska hålla ett öga på dig!
    Lycka till!

Det var du ja! Kom o tänka på det sen när du hade gått att det kanske va du….:) Du är dig inte heeelt lik på kortet.

Tack tack!

Monica Helénius wrote:
    Det var du ja! Kom o tänka på det sen när du hade gått att det kanske va du….:) Du är dig inte heeelt lik på kortet.

Tack tack!

Ligger något i det. Kanske borde lägga upp ett mer ”gymmässigt” kort. Får be Frida plåta nån dag. När jag fått upp lite mer massa :D

Om ni vill följa min väg till tävling så kommer jag i fortsättningen skriva här:

[http://www.talangjakten2008.se/forum]

Välkomna!! :)

du brukade ju hänga på exhale jämt innan, har du bytt gym eller?

pathetic wrote:
    du brukade ju hänga på exhale jämt innan, har du bytt gym eller?

Jag kör allt på Exhale ibland, men också på Life i Majorna, det ligger 300m hemifrån så det är enkelt och nära. Men nu när dieten kör igång så kommer jag köra mer på Exhale, öppettiderna är ju generösare så det kommer underlätta mycket på helgerna osv. :)

IGÅR BÖRJADE DIETEN!!![/b]

Och så har vi vart i Varberg på kick-off, roligaste helgen på länge! :happy:

härligt att dieten är igång tjejen !! lycka till nu .

Vanessa Frykman wrote:
    härligt att dieten är igång tjejen !! lycka till nu .

Tack! Följer allt din blogg, kul att se att det går så bra :up:

En veckas diet och ett kilo lättare :)

Ligger uppe bilder från vår kick-off i Varberg med Bartolls små kommentarer, fick mig några goa skratt!

[www.talangjakten2008.se]

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.