- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2007 at 19:16 #734174Anonym anvandareMember
Å en fuuuuul krabba måste ju va med!!
7 januari, 2007 at 19:19 #734175Anonym anvandareMemberNu blir min darling arg på mig, men han ska va med i min tråd!
7 januari, 2007 at 19:27 #734176Anonym anvandareMemberAlltid trevligt med bilder… inte så många kg som måste bort innan tävling:up:
Snyggt bygge7 januari, 2007 at 19:51 #734177Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Alltid trevligt med bilder… inte så många kg som måste bort innan tävling:up:
Snyggt byggeSnäll du är! Men jooo, det är allt några kilon….
7 januari, 2007 at 21:09 #734178Anonym anvandareMemberHaha krabb bilden var roligast:p
8 januari, 2007 at 00:04 #734179Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Haha krabb bilden var roligast:pRiktigt ugly, men den bjuder jag på
8 januari, 2007 at 08:24 #734180Anonym anvandareMemberprecious wrote:Nu blir min darling arg på mig, men han ska va med i min tråd!Nu får du ju behålla mig för dig själv iaf!:p
Pöss snygging!8 januari, 2007 at 08:56 #734181Anonym anvandareMemberprecious wrote:Riktigt ugly, men den bjuder jag påJag tyckte den bilden va charmig
8 januari, 2007 at 14:26 #734182Anonym anvandareMemberprecious wrote:Ja, man ser ju inte så mycket markeringar men, men..Jag vill oxå ha
snygga bilder på er båda
8 januari, 2007 at 15:10 #734183Anonym anvandareMemberWilliam: Nu var du dum!! Så illa var den inte
Mia: Det var ju gulligt sagt, hahaha!
Vanessa: Det har du :nod
12 januari, 2007 at 10:14 #734184Anonym anvandareMemberDe e lättare o bli biffig om man e kort.. Här ser ni Monica kramandes en helt vanlig flaggstång!:nod (varför hon envisas med att krama flaggstänger har jag ännu inte listat ut!)
27 januari, 2007 at 22:55 #734185Anonym anvandareMember…så träningen har jag fått strunta i helt enkelt, man ska ju inte behöva slå knut på sig själv för att hinna allt….Fast jag hade velat, usch vad jag hatar när jag inte kan träna!
Men idag blev det ett rygg o axelpass, o de var sååå skönt!! Var uppe tidigt i morse också o gick långpromenad med hundarna i skogen. Vi var typ ensamma för det var fortfarande mörkt ute, men det är bra, då kan busarna springa hej vilt o jag kan knata på i min takt.
Började passet med…
Uppv. 2 set rodd i smithen och 2 set latsdrag.
Fortsatte sen med…Rodd Smith
55-60kg, fem set, 7-9 repsLatsdrag bakom
37-45kg, fem set, 8-12 repsHantelrodd
30-35kg´s hantlarna, fyra set, 6-8 repsDrag uppifrån smalt grepp
40-60kg, fyra set, 6-9 repsAxlar då…
Hantelpress
15-17,5 kg´s hantlarna 6-8 repsDrag framåt cabel
fyra ultralätta set, många repsBaksida med 5 kg´s hantlarna
samma här, många reps, fyra setHaft så mycket överskottsenergi det sista när det inte blivit ngn träning så jag var bara tvungen att springa 30 min på löpbandet också Nu är det dags att nanna snart, upp o jobba imorgon igen. Och så kommer darlingen hem, som har vart i Lule hela helgen…Miss u!
29 januari, 2007 at 09:51 #734186Anonym anvandareMemberprecious wrote:…
Haft så mycket överskottsenergi det sista när det inte blivit ngn träning så jag var bara tvungen att springa 30 min på löpbandet också Nu är det dags att nanna snart, upp o jobba imorgon igen. Och så kommer darlingen hem, som har vart i Lule hela helgen…Miss u!Riktigt gott o komma hem till dig! Nu i veckan får vi se om våra muskler fungerar i praktiken eller om de bara e där för syns skull! Kånka på möbler o stå i!
9 februari, 2007 at 10:36 #734187Anonym anvandareMemberFörsta passet på tre veckor! Typ.[/b]
Har ju flyttat precis, ihop med min Wille! :happy: …och innan det har jag jobbat som en liten gris, sen bara hem o packa…Då får träningen ligga på hyllan ett tag. Det blev ju en snabb flytt, från det att vi fick lägenheten så kunde vi flytta in efter typ två veckor. USCH, vad grejer man har herre gud! Men nu är det klart, båda lägenheterna är tömda, städade och det mesta uppackat i den nya Kommer bli sååå bra.
Hittade ett gym två kvarter från där jag bor nu, Karl Johans gym, så jag körde ett pass där igår. Tack Mattias för provpasset!
Det blev bröst och axlar, inget speciellt att tillägga där, bara vanligt, men så gött att träna! I kväll blir det ett armpass på Exhale
Tjingeling!
9 februari, 2007 at 11:09 #734188Anonym anvandareMemberprecious wrote:Första passet på tre veckor! Typ.[/b]Har ju flyttat precis, ihop med min Wille! :happy: …och innan det har jag jobbat som en liten gris, sen bara hem o packa…Då får träningen ligga på hyllan ett tag. Det blev ju en snabb flytt, från det att vi fick lägenheten så kunde vi flytta in efter typ två veckor. USCH, vad grejer man har herre gud! Men nu är det klart, båda lägenheterna är tömda, städade och det mesta uppackat i den nya Kommer bli sååå bra.
Hittade ett gym två kvarter från där jag bor nu, Karl Johans gym, så jag körde ett pass där igår. Tack Mattias för provpasset!
Det blev bröst och axlar, inget speciellt att tillägga där, bara vanligt, men så gött att träna! I kväll blir det ett armpass på Exhale
Tjingeling!
DÅ FÅR NI VÄNTA TILL JAG KOMMER FÖR INFLYTTNINGS FESTEN VA
grattis till er båda
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.