Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 376 total)
  • Author

Å en fuuuuul krabba måste ju va med!!

Nu blir min darling arg på mig, men han ska va med i min tråd! ;)

Alltid trevligt med bilder… inte så många kg som måste bort innan tävling:up:
    Snyggt bygge

marals76 wrote:
    Alltid trevligt med bilder… inte så många kg som måste bort innan tävling:up:
    Snyggt bygge

Snäll du är! Men jooo, det är allt några kilon….

Haha krabb bilden var roligast:p

Exhale Freddan wrote:
    Haha krabb bilden var roligast:p

Riktigt ugly, men den bjuder jag på :D

precious wrote:
    Nu blir min darling arg på mig, men han ska va med i min tråd! ;)

Nu får du ju behålla mig för dig själv iaf!:p
    Pöss snygging!

precious wrote:
    Riktigt ugly, men den bjuder jag på :D

Jag tyckte den bilden va charmig :D

precious wrote:
    Ja, man ser ju inte så mycket markeringar men, men..

Jag vill oxå ha :(

snygga bilder på er båda

William: Nu var du dum!! Så illa var den inte ;)

Mia: Det var ju gulligt sagt, hahaha!

Vanessa: Det har du :nod

De e lättare o bli biffig om man e kort.. Här ser ni Monica kramandes en helt vanlig flaggstång!:nod (varför hon envisas med att krama flaggstänger har jag ännu inte listat ut!)

…så träningen har jag fått strunta i helt enkelt, man ska ju inte behöva slå knut på sig själv för att hinna allt….Fast jag hade velat, usch vad jag hatar när jag inte kan träna! :(

Men idag blev det ett rygg o axelpass, o de var sååå skönt!! Var uppe tidigt i morse också o gick långpromenad med hundarna i skogen. Vi var typ ensamma för det var fortfarande mörkt ute, men det är bra, då kan busarna springa hej vilt o jag kan knata på i min takt.

Började passet med…
    Uppv. 2 set rodd i smithen och 2 set latsdrag.
    Fortsatte sen med…

Rodd Smith
    55-60kg, fem set, 7-9 reps

Latsdrag bakom
    37-45kg, fem set, 8-12 reps

Hantelrodd
    30-35kg´s hantlarna, fyra set, 6-8 reps

Drag uppifrån smalt grepp
    40-60kg, fyra set, 6-9 reps

Axlar då…
    Hantelpress
    15-17,5 kg´s hantlarna 6-8 reps

Drag framåt cabel
    fyra ultralätta set, många reps

Baksida med 5 kg´s hantlarna
    samma här, många reps, fyra set

Haft så mycket överskottsenergi det sista när det inte blivit ngn träning så jag var bara tvungen att springa 30 min på löpbandet också :) Nu är det dags att nanna snart, upp o jobba imorgon igen. Och så kommer darlingen hem, som har vart i Lule hela helgen…Miss u!

precious wrote:

Haft så mycket överskottsenergi det sista när det inte blivit ngn träning så jag var bara tvungen att springa 30 min på löpbandet också :) Nu är det dags att nanna snart, upp o jobba imorgon igen. Och så kommer darlingen hem, som har vart i Lule hela helgen…Miss u!

Riktigt gott o komma hem till dig! Nu i veckan får vi se om våra muskler fungerar i praktiken eller om de bara e där för syns skull! Kånka på möbler o stå i! :)

Första passet på tre veckor! Typ.[/b]

Har ju flyttat precis, ihop med min Wille! :happy: …och innan det har jag jobbat som en liten gris, sen bara hem o packa…Då får träningen ligga på hyllan ett tag. Det blev ju en snabb flytt, från det att vi fick lägenheten så kunde vi flytta in efter typ två veckor. USCH, vad grejer man har herre gud! Men nu är det klart, båda lägenheterna är tömda, städade och det mesta uppackat i den nya :) Kommer bli sååå bra.

Hittade ett gym två kvarter från där jag bor nu, Karl Johans gym, så jag körde ett pass där igår. Tack Mattias för provpasset!

Det blev bröst och axlar, inget speciellt att tillägga där, bara vanligt, men så gött att träna! I kväll blir det ett armpass på Exhale :)

Tjingeling!

precious wrote:
    Första passet på tre veckor! Typ.[/b]

Har ju flyttat precis, ihop med min Wille! :happy: …och innan det har jag jobbat som en liten gris, sen bara hem o packa…Då får träningen ligga på hyllan ett tag. Det blev ju en snabb flytt, från det att vi fick lägenheten så kunde vi flytta in efter typ två veckor. USCH, vad grejer man har herre gud! Men nu är det klart, båda lägenheterna är tömda, städade och det mesta uppackat i den nya :) Kommer bli sååå bra.

Hittade ett gym två kvarter från där jag bor nu, Karl Johans gym, så jag körde ett pass där igår. Tack Mattias för provpasset!

Det blev bröst och axlar, inget speciellt att tillägga där, bara vanligt, men så gött att träna! I kväll blir det ett armpass på Exhale :)

Tjingeling!

DÅ FÅR NI VÄNTA TILL JAG KOMMER FÖR INFLYTTNINGS FESTEN VA

grattis till er båda

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.