Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 376 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    DÅ FÅR NI VÄNTA TILL JAG KOMMER FÖR INFLYTTNINGS FESTEN VA

grattis till er båda

Tack! Klart du får komma!! :fun:

precious wrote:
    Första passet på tre veckor! Typ.[/b]

Har ju flyttat precis, ihop med min Wille! :happy: …och innan det har jag jobbat som en liten gris, sen bara hem o packa…Då får träningen ligga på hyllan ett tag. Det blev ju en snabb flytt, från det att vi fick lägenheten så kunde vi flytta in efter typ två veckor. USCH, vad grejer man har herre gud! Men nu är det klart, båda lägenheterna är tömda, städade och det mesta uppackat i den nya :) Kommer bli sååå bra.

Hittade ett gym två kvarter från där jag bor nu, Karl Johans gym, så jag körde ett pass där igår. Tack Mattias för provpasset!

Det blev bröst och axlar, inget speciellt att tillägga där, bara vanligt, men så gött att träna! I kväll blir det ett armpass på Exhale :)

Tjingeling!

Ahh, så du har besökt ”mitt” gym! Jag har tränat där i över tre år nu. Kanske ses där någon dag om du kommer tillbaka. Ser du en mörkhårig, kort och småfet säl så är det jag :D

CamillaJ wrote:
    Ahh, så du har besökt ”mitt” gym! Jag har tränat där i över tre år nu. Kanske ses där någon dag om du kommer tillbaka. Ser du en mörkhårig, kort och småfet säl så är det jag :D

Jaha, vad trevligt! Jag kommer absolut köra där ibland, lyx att ha gym så nära, så då kanske vi ses :)

I`M BORED!!!!! [/b]

Kan någon ge mig lite inspiration så att jag känner att det är värt att gå till gymmet :(

Weii det var du som körde ben ikväll på exhale va ? Du var då inte dåligt stark:emo-thumb

Riktigt grym rygg också :nod

Kepp up the good work :emo-thumb

Håller koll på dig. ;)

sebbeboy wrote:
    Weii det var du som körde ben ikväll på exhale va ? Du var då inte dåligt stark

Riktigt grym rygg också :nod

Kepp up the good work

Jo, det var nog jag. Tack!! :)
    Nja….så stark vet jag inte, kör såna ”fuskböj” ibland, med bänk under rumpan, då kan man ju lasta på en del, man slipper vändningen (där man verkligen kan fastna) och när man skjuter ifrån känns det verkligen att man pressar upp. (Det är böj i smith jag pratar om om nån undrar……)

Det känns som man har fått lite mer flyt i träningen nu, och att motivationen har kommit tillbaka. Den flög liksom på mig när jag stod i ett provrum för en vecka sen…herregud!! Beach 2007!! Så här kan man ju fasen inte se ut!:D Nä, inte fastna i sambofällan med myspys och godis var och varannan dag och kilona läggandes på låren. Nä, nu ska det shapeas upp! Jag ska tvinga ut Wille på promenader istället, det tycker han är sååå kul, hehe…

Krampus: Gott att höra :)

precious wrote:
    Jo, det var nog jag. Tack!! :)
    Nja….så stark vet jag inte, kör såna ”fuskböj” ibland, med bänk under rumpan, då kan man ju lasta på en del, man slipper vändningen (där man verkligen kan fastna) och när man skjuter ifrån känns det verkligen att man pressar upp. (Det är böj i smith jag pratar om om nån undrar……)

Det känns som man har fått lite mer flyt i träningen nu, och att motivationen har kommit tillbaka. Den flög liksom på mig när jag stod i ett provrum för en vecka sen…herregud!! Beach 2007!! Så här kan man ju fasen inte se ut!:D Nä, inte fastna i sambofällan med myspys och godis var och varannan dag och kilona läggandes på låren. Nä, nu ska det shapeas upp! Jag ska tvinga ut Wille på promenader istället, det tycker han är sååå kul, hehe…

Krampus: Gott att höra

ibland e det skönt å köra lite *fusk* speciellt om det är i slutet av passet =)

låter riktigt bra att motivationen kommit tillbaka, ibland är det jobbigt att hitta den igen då den sprungit å gömt sig å man blir borta allt för länge. blir ju ofta tyvär att ju längre man e borta ju mer förslappad blir man =P

haha beach 2007.. äsh så farligt såg det väl inte ut ändå :) behöver väl inte ha så värst stor panik =)

angående sambofällan.. om jag inte är helt vilsen så är du sambo med wiliam dester * stava* här på forumet å även han tränar =P så hur kommer allt godis in i bilden =O

Träna på å ha det bra kanske syns nått mer nere i källaren:emo-thumb

sebbeboy wrote:
    ibland e det skönt å köra lite *fusk* speciellt om det är i slutet av passet

låter riktigt bra att motivationen kommit tillbaka, ibland är det jobbigt att hitta den igen då den sprungit å gömt sig å man blir borta allt för länge. blir ju ofta tyvär att ju längre man e borta ju mer förslappad blir man

haha beach 2007.. äsh så farligt såg det väl inte ut ändå,behöver väl inte ha så värst stor panik

angående sambofällan.. om jag inte är helt vilsen så är du sambo med wiliam dester * stava* här på forumet å även han tränar så hur kommer allt godis in i bilden

Träna på å ha det bra kanske syns nått mer nere i källaren

Ja, det är gött att jag känner träningslust igen, den var liksom bortblåst ett tag…man måste nog ha ett mål, om än så litet, för att hålla motivationen uppe. Och nja ang beachen, men tack! Men just nu är jag inte i min trivselform, jag vill se rutor!!! :p Och fram ska de!

Precis, jag bor med William Dester, som är en liten gottegris (förlåt hjärtat! ;)och det är ju jag med, så vi drar ner varandra i träsket :D

Detsamma till dig! Vi syns alldeles säkert :)

Lite om gårdagen då….

Började med en långpromenad med the vovvs, blev ca en timma. Amstaffen som vi har, Williams hund Anton, han tycker det är sååå tråkigt att gå promenad, medans min lille taxblandning tycker det är lika kul varje gång. Kontsigt att han inte tröttnar efter alla dessa promenader…

Och så jobb mellan tolv och åtta, jag satt nog en kvart på hela dagen, herregud vad mycket…Jag jobbar på ett företag som heter Bellbox, för er som inte vet, vi säljer hårvårdsprodukter och har frisör. Är inget glassigt jobb direkt, vi har sjuk omsättning på varor, så igår kom det typ fyra pallar…Tur för oss att folk är renliga och vill ha fina hår…Men vi hann iallafall packa upp allt:)

När jag kom hem halv nio var jag inte trött konstigt nog, bara väldigt uppe i varv så det blev ett armpass på KarlJohans gym. Kändes riktigt bra! Supersettade hela passet, så det blev högreppare och snabbt tempo. Hade kört klart armarna och 20 min på crosstrainer på en timma. Och fick värk i dag också. Najs :)

Tillbaka på Exhale igår för ett benpass, har ju kört ett par veckor på andra gym, men jag måste bara säga det, Exhale är helt enkelt bäst :buttrock: Så jag ska inte va otrogen mer.

Liggande lårcurl
    Uppv. 2 set
    25-35 kg x 4 set x 6-12 reps

Sittande lårcurl
    30-45 kg x 5 set x 6-10 reps

Hacklift
    Uppv. 2 set på 20 kg
    40-50 kg x 5 set x 8-14 reps

Benspark
    Vikt? Körde iallafall 5 set, varav 3 droppset

Fick grym pump i benen och vaknade med träningsvärk, brukar ta ett dygn för det att komma annars….

Idag började jag dagen med en 40 min morgonpromenad :)

Ja, Exhale regerar när det kommer till motivation & jävlarannama bland medlemmarna!:emo-thumb

Tack för cykeln förresten! Pernilla har redan skavsår på häcken så den var uppskattad haha. Nu undrar hon bara om hon får låna Anton med, love at first sight tror jag.;)

Hälsa familjen & lycka till med träningen!

höga krav var det här ja!!
    bara två tre kilo så har du dom dära rutorna juuuuueeee:emo-thumb
    som martin sa till mig första gången jag kom ner..-det finns bara ett gym i stan!
    see you:)

MickeGBG wrote:
    Ja, Exhale regerar när det kommer till motivation & jävlarannama bland medlemmarna!

Tack för cykeln förresten! Pernilla har redan skavsår på häcken så den var uppskattad haha. Nu undrar hon bara om hon får låna Anton med, love at first sight tror jag

Hälsa familjen & lycka till med träningen!

Ja, verkligen! Gott att ha så mycket seriösa människor omkring sig :)

Varsågoda! Det var faktiskt lite skönt att bli av med den, så vi får lite mer plats. Bättre att ni har den som bor så stort :p

Visst är han gooo, vår lille nalleko!!!
    Hälsa att han tyckte om henne också! :)

Paula wrote:
    höga krav var det här ja!!
    bara två tre kilo så har du dom dära rutorna juuuuueeee
    som martin sa till mig första gången jag kom ner..-det finns bara ett gym i stan!
    see you:)

Höga krav? *host* Inte jag inte…:) Bara så gött att känna sig fast och (någolunda) hård!! Lite skadad kanske, men jag blir knäckt när alla byxor plöstligt sitter som korv, och magen tittar ut över kanten….GAAAAHHH!:(

Håller med Martin fullständigt.

Ha det, så lär vi synas ja :)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.