Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 376 total)
  • Author
    sh0w wrote:
    känenr igen dig från en annan site?! :) busan ngt??? HA det bäst Och lycka till :)!!!

Kan det va från NS möjligtvis? Har dock avreggat mig där nu. Var det inte vi som pratade om bars om du kommer ihåg det? Eller? :D

precious wrote:
    Kan det va från NS möjligtvis? Har dock avreggat mig där nu. Var det inte vi som pratade om bars om du kommer ihåg det? Eller? :D

:emo-thumb Juste ja! Det stämmer!
    Nu har jag iaf kommit igång på riktigt och satsar sten hårt på det vi pratade om åp NS ;)! Verkligen tacksamt att de flesta här är så himla hjälpsamma :)
    Ska du tävla nu i april eller? KRaaaaaaaM!

sh0w wrote:
    Juste ja! Det stämmer!
    Nu har jag iaf kommit igång på riktigt och satsar sten hårt på det vi pratade om åp NS! Verkligen tacksamt att de flesta här är så himla hjälpsamma
    Ska du tävla nu i april eller? KRaaaaaaaM!

Va kul! Kommer säkert gå jättebra :nod

Gott att du tycker det, jo det finns ju en hel massa kunskap här helt klart :)

Blir ingen tävling i april nä…jag har vart på väg några gånger då :) men tröttnar. Har svårt att hålla motivationen uppe när någonting är tråkigt och ett ”måste”, vilket jag då tycker det är att dieta osv. Har alltid varit sån som person, det måste finnas variation annars tröttnar jag efter ett kort tag, så är det med jobb, träning allt. Utstakade dagar och rutin ä inge kul.

Tja…fast vem vet…jag kanske tar mig i kragen nångång och lär mig gilla läget? :)

Kjjjaaaammm tillbaka!

Ja det tycker jag att du ska! ABSOLUT!
    Man ska ju göra det som känns rätt och inte göra något halvdant!
    hade varitsjukt kul och se dig tävla och hejjat fram dig där ;)
    DU har ju grym kropp!
    Har startat en journal här som du kan ”följa” la upp lite bilder idag..
    Bara bita ihop och gilla läget darling *hahaha*
    En timme kvar här på jobbet så sticker jag hem *vilodag idag* ZZzZZZz… :pop:

sh0w wrote:
    Ja det tycker jag att du ska! ABSOLUT!
    Man ska ju göra det som känns rätt och inte göra något halvdant!
    hade varitsjukt kul och se dig tävla och hejjat fram dig där ;)
    DU har ju grym kropp!
    Har startat en journal här som du kan ”följa” la upp lite bilder idag..
    Bara bita ihop och gilla läget darling *hahaha*
    En timme kvar här på jobbet så sticker jag hem *vilodag idag* ZZzZZZz… :pop:

Stort jättetack! 😮 Ja, vi får se hur det blir!

Kul att du har journal du med, ska jag absolut följa :) Ha det så gott!

Vart två promenader igår, en morgon o en kväll, hade inte ork att dra till gymmet. En timma i morse också. Ikväll blir det iallafall träning är det tänkt.

My beach-up-shapening funkar fint![/b] Har slutat att väga mig, blir bara nojjig av det, litar på spegeln. Och det rinner av. Skitbra. Men jag äter typ minimalt också, herregud, ska jag behöva ligga så här lågt om jag ska tävla…..;)

vad kul att formen bättras, nu blev jag lite nyfiken. hur lågt ligger du kalorimässigt? fortsatt lycka till

precious wrote:
    Vart två promenader igår, en morgon o en kväll, hade inte ork att dra till gymmet. En timma i morse också. Ikväll blir det iallafall träning är det tänkt.

My beach-up-shapening funkar fint![/b] Har slutat att väga mig, blir bara nojjig av det, litar på spegeln. Och det rinner av. Skitbra. Men jag äter typ minimalt också, herregud, ska jag behöva ligga så här lågt om jag ska tävla…..;)

Bilder nu tack :pop:

precious wrote:
    Stort jättetack! 😮 Ja, vi får se hur det blir!

Kul att du har journal du med, ska jag absolut följa :) Ha det så gott!

Ja.. håller med.. BILDER PLEASE! ;) (=
    Kram

HannaKristin wrote:
    vad kul att formen bättras, nu blev jag lite nyfiken. hur lågt ligger du kalorimässigt? fortsatt lycka till

Tack!

Jag började på 1700 kcal kanske, körde på det en vecka, hände ingenting direkt. Denna veckan har jag legat på 1200-1500 kcal. (med det jag har förbrukat i motion borträknat) Jag har ”provdeffat” så många ggr nu och känner min kropp, måste gå så lågt om det ska hända något. William såg en ådra på min mage igår! :yahoo:

Men jag mår jättebra, är ändå pigg och så. Det är väl iofs för att jag inte har hållt på så länge än kanske…:)

Vanessa, show: Kommer…om en vecka eller så :)

precious wrote:
    Vanessa, show: Kommer…om en vecka eller så :)

Gött det..!
    Skall bli roligt och se! :yahoo:

Ledig igår…vilket underbart väder vi har!!! Tog vovvarna och gick ner till stan och lunchade med William vid kanalkanten i solen, sen en promenad till Haga och fika med exet och sen en promenad hem, var ute från elva till halv fem, sååå gött!!

Ben senare på kvällen.

Benpress
    Uppv. 3 set
    130-160 kg, 5 set, 6-14 reps

Benspark
    Som är jättekonstig i vikterna, men jag körde lite tyngre än jag brukar iallafall :)

Sissysquat
    Med 5-kg´s vikt x 4 set x max

Sen supersettade jag sittande lårcurl och stående, var änna helt slut…

Bra pass! Kul att träna med dig Wille!!

precious wrote:
    Ledig igår…vilket underbart väder vi har!!! Tog vovvarna och gick ner till stan och lunchade med William vid kanalkanten i solen, sen en promenad till Haga och fika med exet och sen en promenad hem, var ute från elva till halv fem, sååå gött!!

Ben senare på kvällen.

Benpress
    Uppv. 3 set

Benspark
    Som är jättekonstig i vikterna, men jag körde lite tyngre än jag brukar iallafall :)

Sissysquat

jäääla bra pass igår, ni med såg jag :) bensparken, den är sveeenatung nu för tiden (den blå) den röda med iofs :D
    formen såg bra ut monica =)

precious wrote:

Ben senare på kvällen.

Benpress
    Uppv. 3 set

Benspark

Sissysquat

detsammma hjärtat! Behöver nån som sparkar lite liv i mig nu!:O
    =)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.