- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 mars, 2007 at 12:37 #734234Anonym anvandareMemberPaula wrote:jäääla bra pass igår, ni med såg jag .bensparken, den är sveeenatung nu för tiden (den blå) den röda med iofs
formen såg bra ut monicaMen jag tycker den blå är ok, men den röda…man får ju prestationsångest!
Tack, trots att jag hade en ätardag förra veckan!!
Vem var det du tränade med igår förresten……? :whistle:
27 mars, 2007 at 12:41 #734235Anonym anvandareMembergrym i benpress :emo-thumb!!!
Kommer du på Beachbolleyn..?
p.s. ”ser inga bilder här” :whistle: hehe..
Kram27 mars, 2007 at 12:42 #734236Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:detsammma hjärtat! Behöver nån som sparkar lite liv i mig nu!
Vi får sparka lite på varandra då, med tanke på att jag också låtit latmasken ta över mitt liv det sista!!! :kicking:
27 mars, 2007 at 12:52 #734237Anonym anvandareMembersh0w wrote:grym i benpress!!!
Kommer du på Beachbolleyn..?
p.s. ”ser inga bilder här”hehe..
KramJa, jag tror det var ett pb faktiskt!
Klart vi ska dit! Ska nog inte vara med och spela dock, men titta på, hehe
Bilder ja, vi har inte tränat så effektivt denna veckan och inte ihop heller, så det blev inga. Men ska försöka denna veckan :nod
Kjam!
27 mars, 2007 at 13:37 #734238Anonym anvandareMemberprecious wrote:Ja, jag tror det var ett pb faktiskt!Klart vi ska dit! Ska nog inte vara med och spela dock, men titta på, hehe
Bilder ja, vi har inte tränat så effektivt denna veckan och inte ihop heller, så det blev inga. Men ska försöka denna veckan :nod
Kjam!
Varför ska du inte vara med???
JAG ska iaf vara med, kompisen lyckades övertala mig, sen bangade hon.
Räknade ju att lira med dig gumms!27 mars, 2007 at 16:30 #734239Anonym anvandareMembersh0w wrote:Varför ska du inte vara med???
JAG ska iaf vara med, kompisen lyckades övertala mig, sen bangade hon.
Räknade ju att lira med dig gumms!Äääää såååå kass!! Bättre att titta på då! Jag kan ju hejja på dig
27 mars, 2007 at 21:15 #734240Anonym anvandareMemberprecious wrote:Äääää såååå kass!! Bättre att titta på då! Jag kan ju hejja på digHAha.. men ååååh!!!
Dåligt..! JAg är med skit kass! Vi kan vara kassa tillsammans jöö.. *haha*
Glöm inte ta med dig dina pooms pooms:yahoo:
KRAM28 mars, 2007 at 10:08 #734241Anonym anvandareMembersh0w wrote:HAha.. men ååååh!!!
Dåligt..! JAg är med skit kass! Vi kan vara kassa tillsammans jöö.. *haha*
Glöm inte ta med dig dina pooms pooms:yahoo:
KRAMAhahhaaa! De ska jag absoluuuut inte glömma!!
14 april, 2007 at 20:46 #734242Anonym anvandareMemberprecious wrote:Men jag tycker den blå är ok, men den röda…man får ju prestationsångest!Tack, trots att jag hade en ätardag förra veckan!!
Vem var det du tränade med igår förresten……? :whistle:
en väldigt kär vän
hur går dieten? du borde vara i väldigt bra form till 28e har inte kunnat träna kvällar sista tiden 👿18 april, 2007 at 08:33 #734243Anonym anvandareMemberPaula wrote:en väldigt kär vän
hur går dieten? du borde vara i väldigt bra form till 28e har inte kunnat träna kvällar sista tidenOk
Det har stått lite still, iallafall vågen…men sen tycker jag mig känna lite lösare byxor, inbillar jag mig iallafall Nä, men jag har ju plockat bort sex kilo sen i vintras, och jag vill ha bort lite till, men tar det i lugn takt Vinterhullet brukar gå bort lite av sig själv på våren, man blir ju mer aktiv automatiskt, är ute mer med vovvarna och så blir det en del löpning istället för gymmet. Vilket jag och Bobo gjorde igår, var ute en timma o sprang i Slottsskogen, riktigt gött.
Går träningen bra annars?
See u
18 april, 2007 at 09:17 #734244Anonym anvandareMemberJag vill också plocka av
Jajaja får hålla mig ett bra tag till kan jag säga bygger just nu så jag får äta mat .Hur går träningen ? Såg pics att killen din och jösses vilken pudding du har fångat. Vi ses på brännbollen
18 april, 2007 at 11:36 #734245Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag vill också plocka av
Jajaja får hålla mig ett bra tag till kan jag säga bygger just nu så jag får äta matHur går träningen ? Såg pics att killen din och jösses vilken pudding du har fångat. Vi ses på brännbollen
Ä la gött att få äta! Slippa tänka på allt man plockar i sig, och kunna se allt på plussidan som bonus!
Träningen går bra, när jag väl är på gymmet, vill ju bara va ute i solen så gymträningen blir lite lidande, men men, man ska göra det man mår bra av
Ja visst är han fin!! My boy Bäst!
Klart vi syns där, ska bli kul!
20 april, 2007 at 10:07 #734246Anonym anvandareMemberIngen långpromenad på morgonen för det blåste och regnade som katten
Var ledig, så var bara hemma och softade, men körde iallafall ben på kvällen.Benspark
Uppv. 2 set
47.5 – 60 kg x 6-12 reps x 4 set
15kg med ett ben, fyra set utan vila emellanBenpress
100 – 150 kg x 6-15 reps x 5 setFroggsquat i smith
Utan vikt x max x fyra setStående lårcurl
20 kg x 8-12 reps x 4 setSittande lårcurl
20 – 30 kg x 7-15 reps x 4 setAvslut 30 min på löpbandet, jogg/intervall
Ikväll blir det rygg, ska jag slå PB i mark tänkte jag! :bb: Toodiloo!
20 april, 2007 at 10:27 #734247Anonym anvandareMemberLycka till med marken idag tjejen !!!! =0)
20 april, 2007 at 15:58 #734248Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Lycka till med marken idag tjejen !!!! =0)Tack, ja nu jävlar :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.