Min lilla lilla dagbok

Home Forums Dagböcker Min lilla lilla dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 376 total)
  • Author

Vilken kropp :P :D

~Frida~ wrote:
    Snygga bilder Monica!! Ge mej dina armar

Tusen tack för tipsen via pm, vi skulle återkomma till Mia kl 10 -bara hålla tummisarna!![/b]

Ha en härlig helg!!

Tack! Jajo…jag kämpar på 😮 men skulle vart glad om ryggen svarade lika bra…. Fasen vad jag sliter med den! :|

Varsegoo! Hoppas det ger ngt nu då :up:

Detsamma!

Piffig wrote:
    Hej där tjejen!! Vad brrrrrrrrun du är=)) och musklig självklartsnyggt solar du mkt?! och hur länge har du tränat styrketräning?!

Trevlig helg!

Hellou! Tack så mycket! När bilderna togs så hade jag fuskat till det lite med färg, men ja jag solar mycket, iallafall nu på våren o sommaren, det är ju sååå gött!

Jag har tränat i sex år ca, med liiiite dålig diciplin det sista halvåret dock. Men nu försöker jag få rutin på det igen :)

Ha det!

Fidde_Mannen wrote:
    Vilken kropp :P :D

Tackar, tackar! 😮

Torsdagkväll blev det armar, inget mer att tillägga om det, gick bra :)

Fredag, vilodag….:O

Lördag, jobb, och sen blev de milen igen, i det underbara vädret!

Det har gått sååå bra att springa det senaste så jag längtar till nästa löparpass. Goare än och va inne på gymmet just nu känner jag. Har blivit hårdare också, men tappar ingen vikt. Bra, men rent psykologiskt så vill man ju se på vågen också. Men jag litar på att andra har lagt märke till det och att byxorna släpper mer och mer :yahoo:

snygga bilder är det dagsformen?

Vanessa Frykman wrote:
    snygga bilder är det dagsformen?

Tack! Men…inte riktigt nä..:(

Jag la ut de bilderna för att min blivande spons ville se hur jag ser/kan se ut, på ett ungefär iallafall :) Jag är kanske tre kg från den formen..

precious wrote:
    Tack! Men…inte riktigt nä..:(

Jag la ut de bilderna för att min blivande spons ville se hur jag ser/kan se ut, på ett ungefär iallafall :) Jag är kanske tre kg från den formen..

ok hoppas du får sponringen då tjejen . Du har en otroli bra form.:emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    ok hoppas du får sponringen då tjejen . Du har en otroli bra form.

Ja jo, det är väl så gott som klart :) Tack så mycket! Det är väl på gott och ont det där…man har ganska stora krav osv på sig själv, men jag trivs ju inte när det känns slappt och så där…:huh:

Träning igår blev två mil på cykel med William, och det var jättejobbigt. Skulle cykla nåt terrängspår en bit och jag höll på att dö tror jag. Att det kan va sån skillnad på ork beroende på vad man gör, jag kan ju jogga ganska långt men detta tog ju musten ur mig totalt. Får nog cykla mer helt enkelt.

Nu precis var jag ute med hundarna i Slottis, ca 1h o 20min, sen kom regnet, hann precis hem. Ikväll blir det ben tror jag. Har sån hatkärlek till det passet, måste bara ha hårdrock i mp3:n, det är bra för att få den rätta sinnesstämningen :D

hårdrock is the shieet 8) kör hårt idag då! själv stapplar man fortfarande fram sen passet för tre dar sen :(
    ses :)

Paula wrote:
    hårdrock is the shieet, kör hårt idag då! själv stapplar man fortfarande fram sen passet för tre dar sen :(
    ses

Yeaaah! :buttrock: :D

Då körde du på bra! Gött :p

Kikar ofta här o tycker att du har riktigt fin fisyk. Är du bara 3 kg fr toppform? Gick du upp så lite efter tävlingen? Det är bra jobbat:emo-thumb ! En annan har typ 10…:o [/B]

Sanaz wrote:
    Kikar ofta här o tycker att du har riktigt fin fisyk. Är du bara 3 kg fr toppform? Gick du upp så lite efter tävlingen? Det är bra jobbat! En annan har typ 10…:o [/B]

Kul att höra! Tack! Detsamma :nod

Måste nog förklara lite kanske. Jag har inte tävlat någongång, jag deffade ner mig en aning innan bilderna togs för Femflex. Men det var långt ifrån tävlingsform, hade en del kvar, speciellt på benen, men det funkade ju ändå, vi tog ju inte så mycket helkropps bilder…. 😮
    Jag vägde nog 54-55kg där, nu ligger jag på 57-58. Ska jag tävla så måste jag ner under 50 skulle jag tro….svårt att säga…. Men det ska va krispigt annars skulle jag aldrig gå upp! :D

Segade mig iväg till gymmet igårkväll, trots trötthet, en stark motvilja och kroppens längtan efter att ligga kvar i soffan och på sin höjd gå ner till kiosken…. :ph34r: …som har lejonet&björnen glass…. Kände mig stark igår som stod emot denna kraving och tog en halvtimmes promenad till gymmet, körde framsida ben och axlar, och sen samma promenad hem. Dutti flicka!! Om jag får säga det själv :D

Det blev…

Benspark
    45-60kg x 4 set x 6-12 reps
    Körde sen ”enbens” på 15kg x 3 set x 8-12 reps

Böj i smith 90 grader
    80kg bara (var så seg som sagt) x 4 set x 8-15 reps

Sissysquat
    4 set x max

Axelpress maskin
    15-20kg på var sida x 4 set x 8-12 reps

Lyft åt sidan
    5kg´s vikt x 5 set x max

Drag till hakan cabel
    80-110kg (det kan ju inte stämma, men det är iallafall vad som står på magasinet…;) ) x 4 set x 8-15 reps

ABSOLUT inget bra pass, men jag vet inte, jag känner mig nog lite sliten. Har sååå svårt för att ta en riktig vilodag utan NÅN träning alls. Borde man nog göra. Sen ligger jag ganska lågt på kalorierna det gör väl sitt också…

Nu ska jag ta en kaffe och gå ut med vovvsen, en kortis :nod

Taaddaa!

så du fick sponsringen ;0)

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.