- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 oktober, 2009 at 12:19 #60930Anonym anvandareMember13 oktober, 2009 at 12:19 #381082Anonym anvandareMember
Jag heter Nicklas Och jag är 19 år. Jag har alltid gillat att leva sunt, äta bra och träna regelbundet. Började för några år sen med styrketräning, tyvärr har det visat sig att jag har haft alldeles för lite kunskap om kost och träning. När jag började träna så tränade jag varje muskelgrupp varje dag. Men idag förstår jag ju att jag var helt ute å cykla . Dessutum har jag alltid gillat att äta sunt, socker är nått jag har haft som en fobi för. Jag vet inte varför jag har vart så noga att min kost inte ska inehålla onyttigheter själv är jag smal och har ofta kallats mager,stickan osv …. idag har jag förstått att jag har slängt bort den träning jag har hållt på med pga att jag inte har ätit nog bra, jag har ätit för lite helt enkelt.
så nu har jag tagit mig i kragen och stor satsat . Det här är starten till min drömkropp!
jag har bla fått hjälp med tränings schemat av en kunnig kille som har tränat många år gymträning ( det syns också). Dessutom har han hjälpt mig lite hur jag ska äta , att jag inte ska vara rädd att äta det lilla extra när jag har svårt att lägga på mig extra kilon.
iaf så har jag gått in 100 för det här nu med mat,kost och sömn.
jag har tränat nu i ca 3månader med riktigt bra resultat, hästlängder från det jag har presterat förr. Dessutom har vikt uppgången gått klockrent hela 10kg och jag som inte trodde jag kunde lägga på mig några extra kilon.
så nu ska jag forstsätta att köra på, måste bara korrigera mitt energiintag lite liger lite väl högt nu ca 5000kcal och då gick jag senaste veckan upp 0,8 kg , det är lite för mkt, nu vill jag inte gå upp så mkt mer, utan vill fortfarande bli starkare så tänkte kanske en vikt uppgång på 0,2 kg i veckan.
lite Om mig
ca 1,70 cm lång
vikt nu 68kg ( 3 månader sen 58kg)
har inte maxat i dom stora övningarna tyvärr klarade iaf i veckan 75×6 på bänkpress, benböj 85kgx9 ( ända ner så jag nästan sitter) marklyft har jag svårt att få ut allt tycker den är grymt tung sen glider händerna. 85×8
chins nu 17st (ända ner och strikta) (PR 20)
Dips nu 24 (har inte kört dips så mkt så är rätt svag därJag har skrivit ner alla mina pass under dessa 3 månader dessutom har jag börjat notera min vikt vecka efter vecka.
jag kommer återkomma med mina träningspass hur det har gått
Kör 4 gånger i veckan styrke ;mån överkropp tis ben+rygg (marklyft) torsdag överkropp, fredag ben. Återkommer noggrannare vilka övningar jag kör samt reps antalet. Dessutom ska jag visa hur en typisk Nicklas mat dag ser ut [/b]
Tack för mig [/b]13 oktober, 2009 at 13:49 #381083Anonym anvandareMemberstekande stek
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.