- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 juli, 2007 at 12:57 #610194Anonym anvandareMember
Frukost: 100g fil, 15g protein, 40g havregryn.
MM: 125g kesella, och funlight saft.
Lunch: Pannkaka 1 st lite tjockare, 3 tsk sylt.
MM: Samma som ovan.
Efter träning: Glutamin, 1 banan
Middag: 150g köttfärs och ? Vet inte ännu vad det blir för något.
9 juli, 2007 at 18:43 #610195Anonym anvandareMemberDet blev axlar och bröst på gymmet idag, tog riktigt bra.
Skulle köra 30 min cardio också men då fungerade inte ett enda löpband. 👿 Blev ganska irriterad!10 juli, 2007 at 08:53 #610196Anonym anvandareMemberIngen morgon promenad idag heller, hade ingen lust att bli kall och blöt i morse. Men ikväll kanske det blir en promenad, men måste städa också
Inte alls nå skoj.10 juli, 2007 at 08:58 #610197Anonym anvandareMemberFrukost: 100g fil, 10g protein, 40g Havregryn
MM: 125g Kesella, och funlightsaft.
Lunch: 40g pasta och ca 150g köttfärssås blev nog lite mera efter som det blev väldigt mycket champinjoner *mums*.
Efter träningen: 1 banan och glutamin.
Middag: Köttfärs pizza.
Idag blir det rygg eller ben på gymmet. Har en grym träningsvärk sen igår i axlarna så det tog där det skulle.
10 juli, 2007 at 19:35 #610198Anonym anvandareMemberIdag blev det rygg och mage.
Körde sittande rodd, och fick ett PB på 55 kg x8.
Hantelrodd
Sittande rodd
Stångrodd
Och avslutade passet med smala lastdrag.Ingen cardio idag heller löpbanden fortfarande trasiga.
10 juli, 2007 at 19:55 #610199Anonym anvandareMemberMen, vad stoppar en vinnare? Ut i friska luften och rör på dig!
Keep up the good training utan löpbanden!
Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder eller (?)!
Bästa hälsn/J.10 juli, 2007 at 20:38 #610200Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Men, vad stoppar en vinnare? Ut i friska luften och rör på dig!
Keep up the good training utan löpbanden!
Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder eller (?)!
Bästa hälsn/J.Ja det är sant! Jag behöver nog en spark där bak skulle jag tro. Ska tänka på dig i morgon bitti när klockan ringer 04.00.
10 juli, 2007 at 20:48 #610201Anonym anvandareMemberDå var dom första fyra flyttkartongerna packade än återstår en hel del.
Tänkte jag själv skulle försöka packa allt, utan hjälp av min sambo så jag vet vars allt är.
Är lite av en kontroll människa ska ha full kolla på allt. Och en grym ordnings människa.
Nä nu blir det sängen för att orka med morgon dagen.Sov gott alla.
11 juli, 2007 at 05:58 #610202Anonym anvandareMemberIdag blev det morgon promenad på ca 50 min, är grymt trött just nu.
Slänger även upp två bilder på dags formen. 😮12 juli, 2007 at 08:05 #610203Anonym anvandareMemberMorgon promenad 50 min idag.
Frukost: 100g fil, 40g havregryn, 10g protein
MM: 125g Kesella, funlight
Lunch: 150g Kasller, 150g potatis (råstekta i ugnen med kryddor) och stekta champinjoner.
Middag: Vet inte ännu… Kanske sambon lagar något gott
Idag blir det armar på gymmet och 30 min cardio har som mål att springa 30 min utan att vila har aldrig gjort det förr.
Har som taktik att springa i ett lugnt tempo så jag orkar 30 min.12 juli, 2007 at 08:19 #610204Anonym anvandareMemberIgår blev det ben, vader och mage.
Dessa ben övningar blev det.
Knäböj
Rakmarklyft med hantlar
Två ben övningar i cabel crossen.
BensparkSittande vadpress
Stående vadpressVet ej vad det blev för vikter, har blivit så dålig att ta med mig träningsdagboken.
12 juli, 2007 at 08:35 #610205Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Slänger även upp två bilder på dags formen. 😮Syns tydligt att du har gått ner i vikt! Riktigt bra jobbat!:up:
12 juli, 2007 at 08:41 #610206Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Syns tydligt att du har gått ner i vikt! Riktigt bra jobbat!:up:Tycker personligen inte att det syns. Men det är super skoj att andra ser det, nu har jag bara 10kg kvar att kämpa bort, och sen är det bara att börja bygga!
Blev riktigt glad av dina ord! Tusen TackKram Annelie
13 juli, 2007 at 08:44 #610207Anonym anvandareMemberblev triceps och biceps. Fick himla bra kontakt på både biceps och triceps.
Har ingen träningvärk idag det är lite tråkigt!
15min cardio blev det också.I morse blev det 50 min morgon promenad, sprang neför och uppför backen som jag har på min morgon promenad runda. Var riktigt tugnt uppför men kändes otroligt bra efter
Dagens kost ser ut som följade:
Frukost: 100g fil, 40g havregryn, 10g protein.
MM:125g Kesella, funlight.
Lunch: 112g fil, 2 skivor polarkraft, keso laktosfri, 8 skivor kalkon och tomat.
Middag: ?
Hoppas alla får en trevlig helg jag ska bara ta det lugnt och njuta med min sambo.
Och eventuellt ett cardio pass i helgen Beror på energin. Men just nu är jag ganska sugen på ett pass.
Idag för första gången på länge lyser solen här så allt känns så lätt, kanske man tar lite ledigt idag på eftermiddagen och njutet av solen det hade inte varit så dumt13 juli, 2007 at 08:45 #610208Anonym anvandareMemberblev triceps och biceps. Fick himla bra kontakt på både biceps och triceps.
Har ingen träningvärk idag det är lite tråkigt!
15min cardio blev det också.I morse blev det 50 min morgon promenad, sprang neför och uppför backen som jag har på min morgon promenad runda. Var riktigt tugnt uppför men kändes otroligt bra efter
Dagens kost ser ut som följade:
Frukost: 100g fil, 40g havregryn, 10g protein.
MM:125g Kesella, funlight.
Lunch: 112g fil, 2 skivor polarkraft, keso laktosfri, 8 skivor kalkon och tomat.
Middag: ?
Hoppas alla får en trevlig helg jag ska bara ta det lugnt och njuta med min sambo.
Och eventuellt ett cardio pass i helgen Beror på energin. Men just nu är jag ganska sugen på ett pass.
Idag för första gången på länge lyser solen här så allt känns så lätt, kanske man tar lite ledigt idag på eftermiddagen och njutet av solen det hade inte varit så dumt -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.