Min träning och bilder.

Home Forums Dagböcker Min träning och bilder.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 546 total)
  • Author

Oj dubbel postade :/

Bra jobbat baby!
    Du får tänka på mig så mycket du vill bara du tränar och har KUL, kan jag tillföra något positivt så är jag glad!
    Rock ON!

superberggren wrote:
    Bra jobbat baby!
    Du får tänka på mig så mycket du vill bara du tränar och har KUL, kan jag tillföra något positivt så är jag glad!
    Rock ON!

Jag det ska jag verkligen göra jag lovar! :)

Började denna morgon med en promenad/löpning på 60 min runt 5 km elljusspåret. Sprang alla backar och sista biten på slutet. Var riktigt skönt, kändes verkligen som om man hade gjort något!
    Och jag måste ju tacka superberggren för alla insperation utan hennes journal och dylikt hade jag väl aldrig tänkt tanken på att springa på morgonen!

* Frukost 100g fil, 10g protein, 40g havregryn.

* Mm 125 kesella med 100g melon

* Lunch protein pannkakor med lite sötningsmedel och kanel.

* 125g kesella med funlight.

* 150g köttfärsås och 40g pasta.

* Efter träning 1 banan och Glutamin.

Vågen stannade på 68,4 kg i lördags. Börjar se ett mönster i detta alltid veckan innan mens så går jag upp lite så jag måste ju samla på mig vätska då. För jag har sköt kosten hela förra veckan.

Åt lite godis igår fy så illa jag började må, så nu dröjer det ett tag till nästa gång kan jag säga. Var inte alls så gott som hade trott.

Morgon Promenad med lite löpning också, ca 50 min.
    Igår på gymmet blev det triceps och biceps. Och ca 30-40 min promenad efter det. Väldigt härligt.

Ikväll blir det ben och vader skulle jag tro. Och sen en löparrunda. :)

Frukost: 100g fil, 40g havregryn, 10g protein.

MM: 125g kesella, 100g melon.

Lunch: 40g pasta, 150g köttfärssås, och brocoli vet ej hur mycket det blev.

MM: Samma som ovan.

Efter träning: 1 banan och glutamin.

Middag: 150g lax och 60g råstekta potatisar i ugn med kryddor.

Komentera gärna min kost! Vill ha alla tips och råd som jag kan få som kan bidra till att jag går ner i vikt.
    Målet nu är att bara gå ner i vikt och få en fastare kropp. Och efter vikt ned gången är målet att börja bygg muskler in för sommaren 2008.
    Då blir det nog giftmål ;) Så är planer ialla fall. :D

Kör hårt, det ser riktigt BRA ut! /J.

Idag blev det en morgon promenad på ca 40-45min ingen löpning under passet. Regnet öste ner, är bara glad att jag tog mig ut på en morgon promis!

Igår blev det rygg och mage på gymmet kändes riktigt bra när jag körde rygg. Efter det passet blev det 20 min promenad och löpning uppför en brant backe. Har träningvärk bakisa lår och rumpa :P
    Så löpning känns ialla fall.

Frukost 06.30: 100g fil, 40g havregyrn, 10g protein.

En latte med minimjölk och 1 st sukett. (Har en kaffemaskin hemma :))

MM 11:30: 125g kesella m funlight

Lunch 13:15: 150g köttfärssås och 40g pasta,

MM 16:15: Samma som ovan.

Efter träning: 1 banan och glutamin.

Middag mellan 19.00 och 19:30: 150g korvstroganof och 30g pasta.

underbart med TRÄNINGSVÄRK, ME LOVE THIS SHIT! /J.

superberggren wrote:
    underbart med TRÄNINGSVÄRK, ME LOVE THIS SHIT! /J.

Visst är det och idag blir den ben! Ska inte kunna gå i morgon :P

har läst igenom din journal nu och tycker det ser bra ut, du visar vilja och håller diciplinen bra med grymttidiga morgonpromenader som jag aldrig skulle orkat! fortsätt kämpa på, och glöm bara inte varför du gör detta :up: :emo-thumb

Bobo90 wrote:
    har läst igenom din journal nu och tycker det ser bra ut, du visar vilja och håller diciplinen bra med grymttidiga morgonpromenader som jag aldrig skulle orkat! fortsätt kämpa på, och glöm bara inte varför du gör detta :up: :emo-thumb

tackar så mycket :)

Morgon promenad/jogg 55 min idag. Klev upp 04.25 :) Känner mig otroligt duktig. Tog veckans vägning nu på morgonen och idag stannade den på 67,5 kg :P Så är otroligt lycklig, att slitet denna vecka har gett resultat. Så nu blir det att fortsätta med promis/jogg på morgonen. Ska även köra morgon promenad lördag och söndag fast då enbart 40 min.
    Ska se hur mycket jag hinner gå ner i vikt till den 5 september! Hoppas bara att det fortsätter att gå lika bra som nu och att det känns lika roligt. [/b]

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 546 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.