- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 oktober, 2007 at 09:59 #610314Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Häng i!
Det är många som VET att du kommer att LYCKAS!
Mvh/JB.Tusen Tack vännen.
3 oktober, 2007 at 07:50 #610315Anonym anvandareMemberGår dagen inga sned steg med kosten. Väldigt stolt. Hade absolut ingen träningslust men åkte ialla fall iväg och körde till och med 15 min löpning Efter kändes det helt underbart. Måste ta en dag i taget för att klara detta.
Idag blev det inte heller någon morgon promis, kom i säng för sent igen.
Kosten ser ut så här idag.
Frukost: 2 dl lätt fil och 1dl havregryn
MM: Liten mjuksmörgås med kalkon, mini keso och tomat.
Lunch: 200g potatis och älgkött
MM: 1st protein drink med minimjölk.
Middag:Pastasås med skinka, bacon,paprika, mini creamf,sweet chilisås och vitlök. Och pasta till det.
Efter träning: 1 st protein drink.
3 oktober, 2007 at 21:00 #610316Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Går dagen inga sned steg med kosten. Väldigt stolt. Hade absolut ingen träningslust men åkte ialla fall iväg och körde till och med 15 min löpning Efter kändes det helt underbart. Måste ta en dag i taget för att klara detta.Du kommer garanterat att fixa detta!
Lycka till!
Ge aldrig aldrig upp!
Mvh/ JB.4 oktober, 2007 at 09:43 #610317Anonym anvandareMemberFuskade inte med kosten igår heller.
Åkte och tränade efter middagen, körde rygg och underarmar kändes riktigt bra. Sprang även idag 15 min efter strykepasset.
Fast jag går och lägger mig tidigt så orkar jag inte upp. Vad ska jag göra ?????? Någon som har några bra tips???? Snälla.Så här se ialla fall kosten ut idag.
Frukost: 2 dl lätt fil och 1dl havregryn
MM: Liten mjuksmörgås med kalkon, mini keso och tomat.
Lunch: Pastasås med skinka, bacon,paprika, mini creamf,sweet chilisås och vitlök. Och pasta till det.
MM: 1st protein drink med minimjölk.
Middag: Rester
Efter träning: 1 st protein drink.
4 oktober, 2007 at 10:27 #610318Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Fuskade inte med kosten igår heller.
Åkte och tränade efter middagen, körde rygg och underarmar kändes riktigt bra. Sprang även idag 15 min efter strykepasset.
Fast jag går och lägger mig tidigt så orkar jag inte upp. Vad ska jag göra ?????? Någon som har några bra tips???? Snälla.Mitt tips är att om du sover mellan 6-8h/ natt, äter okej och tränar lagomt mycket så:
måste du försöka rycka upp dig och ta dig i kragen och gå upp ändå!
det är tufft de första gångerna men sen blir det en vana/rutin!Lycka till
Mvh/JB.4 oktober, 2007 at 10:33 #610319Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Mitt tips är att om du sover mellan 6-8h/ natt, äter okej och tränar lagomt mycket så:
måste du försöka rycka upp dig och ta dig i kragen och gå upp ändå!
det är tufft de första gångerna men sen blir det en vana/rutin!Lycka till
Mvh/JB.Okej tack för tipset.
Ska verkligen försöka rycka upp mig i morgon.
5 oktober, 2007 at 10:27 #610320Anonym anvandareMemberKosten sköte jag ut märkt även denna dag. Höll mig från kanelbullen som dom bjöd på, på jobbet.
Blev inte träninge planterade om blommorna istället något jag var tvungen att göra men idag blir det träning efter jobbet.Så här ser kosten ut idag.
Frukost: 100g fil, 35g havregryn, 1st äggvita.
MM: 1 protein drink m minimjölk, 2 små plommon.
Lunch> 40g pasta, 150g älgkött.
MM: lite mjuk smörgås med keso, kalkon och tomat.
Middag: Lax med råstekta potatisar.
5 oktober, 2007 at 10:47 #610321Anonym anvandareMemberKänner mig inte alls på topp. Måste ta och rycka upp mig…
Måste börja ta mig upp morgon promenader och se om det piggar upp.
Väldigt seg dag detta.
Vill vara hemma och pyssla och mys men vet inte om det piggar upp att bara hemma men just nu skulle det känns jäckligt bra
Hoppas träningen piggar upp i eftermiddag.8 oktober, 2007 at 07:38 #610322Anonym anvandareMemberJa det gick ju inte så bra med träningen förra veckan. Blev ju bara 2st gympass men dom får man väl vara stolt över antar jag.
Fredagen blev det utgång, en oplanerad sådan. Så fredag kväll blev inte så nyttig.
Lördagen blev de en nyttigt fulle med en protein smoothie och en smörgås.
Sen dröjade de till halv sju innan nästa mål med mat blev av och då blev det pizza :oOch sen på kväll lite popcorn och nötter.
Söndag. Nyttig frulle, lunchen blev 2 st varma mackor nyttiga och en protein smoothie. Middag blev det blodplättar hos mamma och pappa.
Den helg blev inte alls som jag tänkt men jag har ialla fall inte ätit godis det får jag ju var glad för.Denna morgon blev det en morgon promis på 55 min Väldigt stolt över den. Och skönt var det ut.
Kosten ser ut så här idag.
Frulle: 1 port havregryns gröt, lite mjölk, äpple och kanel. en ägg vita.
MM: 75g kesella 100g hallon.
Lunch: 200g kokt potais, ungs stekt fisk. Morötter.
MM: Knäckebröd med kalkon och keso.
Efter träning: 1 protein drink. och 1st banan.
Middag: Fisk och Potatis.
8 oktober, 2007 at 07:44 #610323Anonym anvandareMemberKör hårt!
Lycka till!
Mvh/JB.8 oktober, 2007 at 08:25 #610324Anonym anvandareMemberJag vet hur segt och svårt det kan vara ibland så jag tycker du ska vara väldigt stolt Anloy!
/Mina
8 oktober, 2007 at 08:28 #610325Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Jag vet hur segt och svårt det kan vara ibland så jag tycker du ska vara väldigt stolt Anloy!/Mina
Tusen Tack
9 oktober, 2007 at 07:34 #610326Anonym anvandareMemberIgår avklarade jag ett gympass, tränade ben och vader. Körde cardio 15 min.
sköt kosten bra igår förutom ett litet sne steg, åt lite nötter och torkad frukt. Blev då mindre söt sugen, så det var bra.
Idag blev det 40 min morgon promenad klev upp för sent så jag hann inte med något mera. Men bättre än ingenting.
Så här ser den planerade kosten ut idag.Frulle: Gröt med äpple och kanel och minimjölk.
MM: Mini Keso med Hallon.
Lunch: Fisk och potatis
MM: Hårdbröd,keso och kalkon.1 frukt.
Middag: Korvstroganoff och potatis.Hoppas att allt ska flytta på lika bra idag som igår..
9 oktober, 2007 at 09:21 #610327Anonym anvandareMemberBra jobbat, kämpa på!
Mvh/J.9 oktober, 2007 at 09:37 #610328Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Bra jobbat, kämpa på!
Mvh/J.Tuen Tack Vännen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.