- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 november, 2007 at 10:14 #610359Anonym anvandareMember
Morgon promenad 50 min idag. Ställde mig på vågen med spännd för väntan.
67.3 kg stanade vågen på. Ännu en lyckad vecka5 november, 2007 at 11:42 #610360Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Morgon promenad 50 min idag. Ställde mig på vågen med spännd för väntan.
67.3 kg stanade vågen på. Ännu en lyckad veckaBRA jobbat!:up:
Kör så det ryker;)5 november, 2007 at 14:10 #610361Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:BRA jobbat!:up:
Kör så det ryker;)Tusen Tack!
Japp det ska jag göra6 november, 2007 at 08:46 #610362Anonym anvandareMemberIdag går det väldigt tungt vill just nu bara gå hem…..
Men igår blev det ett gympass och ett cardio pass, efter det blev det 1h promenad otroligt skönt.
I morse promenerad jag 50 min, det gick tungt har otrolig träningsvärk i vaderna. Och det hade kommit ny snö så det gick verkligen tungt men skönt var det.
Ska se om jag får sluta tidigare kanske det allt känns lättare.7 november, 2007 at 08:14 #610363Anonym anvandareMemberVar super trött hela går dagen, men kom iväg på gymmet ialla fall.
Körde biceps och triceps det tog väldigt bra.
Körde 20 min cardio också var helt slut efter det. Kom i säng ganska tidigit och det var nog väl behövligt.
Imorse blev det 50 min morgon promis. Det var säkert -20 och jag hade bara vindbyxor men hade dock vinterjackan på mig så det var tur.
Ikväll blir det massage sen gymmet och kanske en kvälls promis också8 november, 2007 at 10:14 #610364Anonym anvandareMemberIgår avklarade jag ett gym pass men ingen cardio för jag skullle på massage det avr otroligt skönt. Sen var det bara hem och äta och sen sängen. Har sovit så gott i natt. Och idag kommer älsklingen hem
Har saknat han så mycket!
I morse blev de morgon promis på 50 min.13 november, 2007 at 20:47 #610365Anonym anvandareMemberDå var det en ny vecka igen. Och nya tränings pass. Föra veckan blev det 4 gympass, 3 cardio pass och 6 st 50-60 min promenader. Tycker jag lyckades väldigt bra Men det gled ner lite godsaker på lördag och även söndag men överlag är jag nöjd men mitt presterande den veckan.
Igår körd jag axlar,bröst och 15 cardio och 50 min morgon promenad. Idag har det blivit 50 min morgon promis, ben, vader och 15 min cardio och 30 min kvälls promenad. Och en massa små promenader under dag.
Har även varit och firat min bästa kompis dotter som fyllde 1 år idag1
Då gled ner en tårt bit och två kakor men ingen ångest över det.
Bara att köra på och inte se det som ett misslyckande. Jag kämpar på ialla fall. Jag vet ju att jag kan och jag kommer att nå mitt mål innan juli 2008. Förhoppningvis februari eller mars ska jag ha nått mitt mål men det återstår att se.
Nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar upp i morgon!
Snart kommer det nog bilder :p14 november, 2007 at 20:07 #610366Anonym anvandareMemberDock inte så mycket att se men tycker det finns en viss skillnad sen föra gången. Kanske 😮
16 november, 2007 at 11:17 #610367Anonym anvandareMemberVågen stannade på 66.3 i morse!!!!! Är så lycklig!
Allt slit de löanr sig och allt går om man bara vill!:yahoo:16 november, 2007 at 11:25 #610368Anonym anvandareMemberDetta har jag avklarat i veckan.
* 4 gym pass
* 3 Cardio pass
* 6 Promenader/morgon promenader.
* 1 pass simning 30 min.16 november, 2007 at 11:55 #610369Anonym anvandareMemberBRA jobbat bruden!
Så ska det se ut!
Kör hårt! Trevlig helg!
Mvh/ Johanna.16 november, 2007 at 12:25 #610370Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:BRA jobbat bruden!
Så ska det se ut!
Kör hårt! Trevlig helg!
Mvh/ Johanna.Tusen Tack tjejen! Snart kanske musklerna syns
19 november, 2007 at 15:06 #610371Anonym anvandareMemberDå var det måndag åter igen. Startade veckan med en 50 min morgon promenad otroligt skönt var det. Har suttit inne hela helgen så det avr skönt att komma ut.
Efter jobbet blir det gymmet och kvälls promenad eller simning.20 november, 2007 at 14:23 #610372Anonym anvandareMemberIgår avklarade jag ett pass på gymmet armar Och sedan 15 löpning.
Efter det for jag och simmade 30 min väldigt skönt.I morse blev det 50 min morgon promenad. Skulle även på gymmet men gick och la mig en stund till efter morgon promenaden. Det var skönt.
Idag blir det antingen kvälls promis eller gymmet vet inte ännu vad det blir.Så här ser kosten ut idag.
Frulle: 70g keso, ½ banan och ett ägg.
MM: 75 g kesella, 20g nötter.
Lunch: 3 morötter och 100g korv stroganoff
MM: Samma som ovan.
Middag: Kassler gryta 150g och en frukt.21 november, 2007 at 07:56 #610373Anonym anvandareMemberIdag är det onsdag och bara två dagar kvar att jobb sen helg.
Igår kväll blev det en 40-45 min morgon promis med Annica det var lite små kallt men otroligt skönt ändå. Så inget gymmande igår. Lite dåligt samvete över det men denna vecka har ju fler dagar.
Imorse klev jag upp 04.30 det var väldigt seeegt och jag var väldigt trött men när jag väl hade tagit mig upp så var jag pigg!
Promenerad 45 min idag min runda går bara fortare och fortare.
Så måste ta och utöka den men en extra sväng.
Ikväll blir det gymmet och träning av bröst och axlar, och säkert lite längre cardio också.
Och även en kvällspromis blir det ikväll.
Ställde mig på vågen i morse och den stod på 67 kg hur nu det kan stämma men kanske har mycket vätska och sen så har jag ju bara kört ett gympass och ett cardio denna vecka. Hoppas på ett annat resultat i slutet av denna vecka!
Det är bara att kämpa vidare. Och hoppas på resultat, tusan den som ger sig.
Så här ser dagens kost upplägg ut.Frulle: 70g keso, ½ banan och ett ägg.
MM: 75 g kesella, 20g nötter.
Lunch: 100g korv stroganoff glömde sallad hemma.
MM: 25g keso, 11g kalkon och 20g nötter
Middag: Kassler gryta 150g och en frukt.Och en proetin drink med 2dl minimjölk.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.