Min träning och bilder.

Home Forums Dagböcker Min träning och bilder.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 546 total)
  • Author

Blev ingen kvälls promis i går. Stor städade hela lägenheten istället.
    Men det var behövligt. :)
    Avklarade ett styrkepass igår (bröst och axlar) Körde sedan 25 min cardio det var så skoj! Kändes riktigt bra.
    Idag blir det gymmet och simning om jag kan sluta 1h tidgare.

Frulle: 70g keso, ½ banan och ett ägg.
    MM: 75 g kesella, 20g nötter.
    Lunch: En felix fullkornspaj.
    MM: 70g keso med 1 clementin eller en protein bar.
    Middag: ??? Vet ej.
    Och en proetin drink med 2dl minimjölk.

Blev 50 min morgon promis idag :) Är ledig idag dessutom.
    Vågen stannade på 66.1 kg inte upp i vikt denna veckan ialla fall.
    Hoppas på en större viktminskning nästa vecka.
    Nu ska jag snart åka på gymmet och köra lite rygg.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här…
    Har haft en del att göra, mycket att göra nu när det snart är jul. :)
    Mysigt är det men mycket stress….
    Träningen har rullat på bra. Körde ben i måndags och 25 min cardio och morgon promis. Idag belv det armar och cardio 25 min även idag. :D
    Känner mig super duktig varje gång jag kör 25 min cardio.
    Och en morgon promis har jag också avklarat idag.

Har ändrat lite kosten också så det ser ut så här nu.

Frulle: Gröt gjord på ½dl fiberhavregryn, 50g kesella, och 1 äggvita.
    MM: 75 g kesella, och frukt.
    Lunch: 100g köttfärssås och 1 morott.
    MM: 65g kesella och frukt.
    Middag: 150g köttfärssås och 2 clementiner.

Efter träning 2 dl mini mjölk och protein pulver.
    Komentera gärna!!!

Idag är det fredag ska bli så skönt med helg ska bara ta det lugnt i helgen. julpynta och så klart ett eller två gympass :)
    Vågen stod på 65.5 kg idag det räddade min dag kan jag säga det går så bra just nu. :)

Trevlig helg!

Kommer att lägga min journal på is ett tag, av olika anledningar. Men återkommer när allt känns bättre. !

Lycka till med allt, du har slitit hårt!
    Mvh/ Johanna.

Då var de ett nytt år med nya mål, som man än en gång att hoppas att kunna upp nå.
    Dessa mål har jag inför 2008.

* Gå ner till 55-58 kg. (detta mål ska jag nå innna 1 juni.)
    * Kör 4 styrkepass per vecka.
    * Kör 4 Cardio pass per vecka 20-30 min varje gång.
    * Morgon Promenade 5-7 st i veckan 50-90 min.
    * Få mer synlig muskler.

Idag har jag promenarat 50 min. Efter jobbet idag blir det gymmet. Det var länge sen sist ca 3 veckor sen skulle jag tro.
    Man har ju säkert gått 5 kg under jul känns det som har då inte varit någon diet dirket :) Till och med min sambo har gått upp i vikt.

Igår avklarad jag ett gympass bestående av armar :) Känns idag i armarna ialla fall. Körde även intervaller 25 min igår.

Imorse tog jag sovmorgon men tog mig ialla fall upp på en morgon promis på 50 min. Lyssnar just nu på en riktigt spännande talbok. Så det peppar mig verkligen på mina promenader.
    Snart slutar jag jobbet då blir det gymmet och köra rygg och mage hade jag tänkt. Och så cardio så klart.
    Måste förbi ica också efter jag tränat och handla kesella och frukt. Så klockan är nog sent innan jag är hemma och fått i mig middag…
    Börjar ju först halv två i morgon och jobba, men jobbar dock till 22.00.

Det gick otroligt tungt att åka och träna igår efter jobbet men väl där så gick det himla bra. Tränad rygg ocg mage, körde även 25 min cardio. :)
    I morse efter en lång sovmorgon så blev det en morgon promis på 55 min :)
    Idag jobbar jag till 22.00 *suck* helgen blir så kort när man jobbar sent på fredagen.
    Helgen planer är 2 morgon promisar, 2 st styrke pass och cardio pass. Sen i övrigt blir det nog bara lungt. Jo ska även boka våran resa till Thailand i helgen :) Det är ju först i november vi ska åka men ialla fall. ;)

Vaknad 08.00 i morse, låg kvar en stund i sängen sen bestämde jag mig för att kliva upp och ut på morgon promis. Det var kallt, blåsigt och snöigt det var inte direkt skönt. Men väl hemma så var det riktigt skönt 55 min blev det idag. :)
    Fixad frulle bestånde av fiberhavregrynsgröt, mini mjölk och 1 äggvita. Sen i väg på gymmet körde axlar, bröst och 25 min cardio. Gick grymt tungt. Men är ialla fall nöjd med mitt pass. Brukar annars ha svårt att ta mig iväg på gymmet på helgen. Har just druckit min protein drink och ätit mina 3 riskakor och nu håller min älskade på med lunchen det blir kycklingen av någotslag och klyftpotatis. :)

Over and out!

Ingen morgon promis idag var så himla trött imorse.
    Men var på gymmet och körde ben, vader och 15 min cardio.

Körde knäböj i smithmaskinen uppvärmning tom stång, 10kgx10, 15kgx10
    Utfall 5×10, 10×10, 10×10
    Benpress 75×10, 75×10, 75×10
    Sittande vadpress 10×10, 10×10,10×10

Känns redan i benen så jag kommer nog att ha en grym träningsvärk i morgon :) men de är bra. Dags formen är inte så bra. Vågen visade inte det jag ville i morse så jag inser ju att det blev för mycket mat under julen. Men men…
    Nu är resan till Thailand bokad den 28 november då åker vi tre veckor *längtar redan*

Men har mycket att upp nå innan dess.

Over and out.

I går morse blev det inte mycket gjort, sov till halv sju och började 08.00 så alltså inge morgon promis blev det.
    Efter jobbet så for jag på gymmet och tränade armar och körde 25 min cardio. Men cardion gick tungt, hade en sån himla träningsvärk sen benpasset på söndagen.
    När jag kom hem så gick jag en kvälls promis med hunden ca 35 min.

Tisdag
    I morse tog jag mig upp och promenerad med mina stela ben 55 min. :)
    Idag väntar ett härligt rygg och mage pass. Och cardio men blir nog promenad på löpbandet. Efter hade jag tänkt sol *skönt*
    Tycker jag är hungrig en gång och det är jämt nu, men man äter ju mycket mindre nu än jämnfört med under jul :P
    Slutar nu om 15 min skönt. I morgon går jag kväll till 22.00 ska bli skönt med sovmorgon.

Ikväll blev det rygg och mage som sagt var det gick bra. Körde 4 st rygg övningar och två mage.
    Avslutade med 25 min cardio benen var som bly block idag också :( Så cardio var inget nöje idag heller hoppas det känns bättre i morgon.
    Nu soffan!

Tog en lång härlig sovmorgon idag till 08.00… :) Då klev jag upp och ut på morgon promis med Solo. Tog en sväng förbi mammas jobb och drack morgon kaffe med henne.
    Sen hem fixad frulle bestånde av gröt och en äggvita. *mums*
    Tog en vilodag från gymmet så jag var bara dit och solad och det var himla skönt det också. Var skönt för träningvärken i benen.

Idag på jobbet hade vi uppföljning på ”fettmättningen” som vi gjorde 1nov.
    Hade ökat med 6 hekto i muskelmassa, men hade mycket vatten i kroppen men har mens i veckan så det är inte så konstigt. Men sen hade jag även gått upp fett men det visste jag ju om efter som det varit jul men det är bara att köra hårt och vara fokuserad. Jag har gett mig f*n på att nå mitt mål denna vår.
    Jag vet att det kommer att vara tufft en del dagar att motstå en del frestelser men jag ska lyckas och kunna stå emot.
    Vill så gärna klara detta. Men med stöd från sambo och när och kära så kommer det att gå bra. Allt går om man bara ger sig fan på det!

Over and out.

Ingen bra dag idag. Känner mig trött och sliten. Men har sovit skit dåligt hela veckan och inatt blev det inte mycket sömn slutade tio igår kväll och hade svårt att komma till ro.
    Men tog mig ialla fall upp och ut på en morgon promis i morse.
    Slutar klockan fem idag då blir det gymet och jag hoppas jag har nog mycket energi att kör järnet. Blir bröst, axlar och cardio idag. Tänkte köra 15 min intervaller och 15 min cykel idag. Hatar att cykla men tänkte så man får lite variation på träningen.
    Nu åter till jobbet!

Over and out.

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 546 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.