Min träning och bilder.

Home Forums Dagböcker Min träning och bilder.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 546 total)
  • Author

Lyx med snö tycker jag. Själv har jag inte fått uppleva snö denna vinter, känns lite skumt.

Summit 600 och RMK 700, Mums!

MATTI wrote:
    Summit 600 och RMK 700, Mums!

Det är dock bara en summit 550 min den går bra ialla fall. :)

lovelysmile wrote:
    Lyx med snö tycker jag. Själv har jag inte fått uppleva snö denna vinter, känns lite skumt.

Det skulle kännas väldigt skumt om inte jag fick uppleva snö. :) Men nu har det snöat tillräckligt tycker jag.

Seg måndag, kom först upp ur sängen vid halv sex sen ut på morgon promis 50 min. Åt frukost när jag kom hem, var så himla trött så jag somnade en stund på soffan innan jag skulle på jobbet klockan 09.00. Är fortfarande super trött.
    Vägde mig i morse vilket inte var något hit hade gått upp över 1kg men jag hoppas på att det bara är vätska efter som jag har mens.
    Att inte vågden visade rätt siffror gjorde då inte dagen bättre kan jag säga.

Har lagt upp kosten så här idag.

Frulle: Gröt med banan och minimjölk.
    MM. 125g kesella med funlight
    Lunch: 150g kött och 150g potatis
    MM: Samma som ovan
    Middag: Protein pannkaka.

Proteindrink efter träningen.

Blev ingen träning igår kände mig orkeslös, så jag städade toan hemma istället :). Men idag ska jag iväg och träna efter jobbet. Ska ta och handla lite också, det är ganska eko i kylskåpet och fyrsen hemma. Ska ändra lite mitt kostupplägg och se om det släpper på vikten lite :)

Idag ser matupplägget så här.

Frulle: Gröt, 1 bannan och lättmjölk.
    Mellis:125g kesella och 100g frukt.
    Lunch: 150 g Klyftpotais och 150g kare.
    MM:Samma som ovan.
    Middag: Protein Pannkaka med light sylt.

Igår efter jobbet blev det gymmet, körde armar hade ett grymt tryck i armarna orkade köra tyngre än vad jag gjot på länge :) Även cardion gick ”lätt” vilket var roligt.

Imorse blev morgon promis på 50 min kallt som tusan kändes det som tilloch med Solo (min hund) blev alldeles frostig hela han. Ganska söt var han. :)
    Idag efter jobbet blir det att åka och träna rygg och mage. Och ett cardio pass så klart.Känner mig ganska pepp.

Så här har jag ätit idag.

Frulle: 50 g keso, ca ½ bannan och 1 äggvita.
    MM: 75 g kesella, 100g päron.
    Lunch: Renskav med mos.
    MM: 25 g keso och 100g frukt.
    Middag: Protein pizza med köttfärs på.

Protein drinkar före och efterträningen och även 100g bannan efter avslutat pass.

Börjar med redovisa gårdagens pass rygg och mage.

Lastdrag 35×10, 45×8, 40×10
    Sittanderodd 35×10, 40×10, 40×10
    Marklyft 40×10, 40×10, 40×10
    Smala lastdrag 35×10, 40×10, 40×10
    Rygglyft 3 set x 10 st
    Och även 2 st mag övningar.
    Avslutade med 30 min crosstrainer. :)

Imorse var det segt att ta sig upp ut sängen, ville inte alls stiga upp när klockan ringde. Men det vara bara på med kläderna och ut. Blev som vanligt 50 min morgon promis kallt var det i morse igen *brrr*
    Ny upplägget som jag gjort fungerar bra är lite mera hungrig än vanligt men det funkar. Dricker mycket vatten så märker inte av hungern så mycket :)
    Nu ska jag ta och kämpa på till halv fem tills jag slutar sen blir det gymmet. :emo-thumb

Gårdagens pass gick OTROLIGT bra hade grymt tryck i benen orkade kör tyngre än vanligt. :) Så här blev resultatet.

Knäböj i Smith 10 st med tomm stång, 10×10, 20×10
    Utfall 10×10, 10×10, 10×10
    Benpress 50×10, 70×10, 85×10
    Rumplyft 10 st x 3 set
    Stående vadpress i smith 20 kg x 3 set
    Sittande vadpress 20 kg x 3 set

Avslutade med 20 min krosstrainer blev bara 20 min pga benen var ganska trött efter passet. :)

Var riktig pigg i morse när jag tog min morgon promis, sov från 19.00 igår kväll till klockan ringde 05.00 imorse riktigt skönt.
    Idag ska jag köra axlar och bröst efter jobbet. Har sökt att få gå hem tidigare så få se om man får det. Hade varit ganska skönt så här en fredag.

Dagens mat är samma som igår förutom middagen, har ingen middag inplanerad idag.
    Imorgon ska vi och gratta min sambos systers dotter som fyller år och då blir det smörgås tårta Älskar det. Inte så nyttigt men så gott.

Lördag lika med ätardag :)
    Började dagen med keso med bannan och en ägg vita. Sen åkte vi till min sambos syster och hennes dotter fyllde år så då blev det först en bit smörgås tårta, en bit vanligt tårta sen middag köttfärsås och spagetti *mums*.
    Efter det så blev det kaffe, 2 bitar smörgåstårta och en bit vanligt tårta. När vi skulle åka därifrån var jag så himla chocklad sugen så jag var tvungen att gå in på shell och köpa en 100 g chocklad och en twix. Gud så gott det var…. =)
    Så under denna ätardag fick jag i mig lite….

kommer att fortsätta att skriva om min träning här istället [http://anloy.blogspot.com/]

Är ju ett tag sen jag skrev här.
    Men kan upplysa om att träninge går bra eller super bra och vikten den rasar. :) Eller de kanske var att ta i men de går neråt ialla fall.
    Ligger nu på 63.6 kg och det har inte jag gjort på över 3 år. Kommer att lägga ut bilder när jag kommit ner till 60 kg. Allt går så himla bra just nu träninge, kosten, jobbet allt helt enkelt. :)
    Men kan bjuda på en bild ialla fall. ;) dock inte bästa bilden men alla har vi våra dåliga dagar. :)

Tog sovmorgon i morse och sov till halv sex i morse hade dåligt samvete först men sen insåg jag ju jag skulle hinna promenera och träna ialla fall innan jag började jobbet.
    Men sängen var väldigt skön i morse, sover så himla dåligt om nätterna, vet inte varför. Men ikväll ska jag försöka slappna av ordentligt innan jag lägger mig i sängen.
    I morse så blev det en promis ner till Notis 60 min, sen som sagt han jag även med ett gympass bestående av rygg och mage.
    *Lastdrag
    *Sittande rodd
    *Marklyft
    *Lastdrag smala
    *Rygglyft
    Och två övingar mage. Avslutade med en spurt på crossen 15 min och 15 rask promenad på löpbandet det blev ca 300 kcal jag gjorde av med under konditionspasset. :)
    Hade blivit mer om jag hade sprungit 15min istället men fick ett sånt himla mjältugg så det gick inte.
    Men bättre med en promis än ingenting.
    Var och promenerad igår kväll upp till knabben, men fy tusan vad mygg det var. Och dom tog då en stor tugga varje gång har jätte bölder på armarna nu.. Ikväll blir det mygg medel. Tänker inte bli uppäten igen. :)

Vecka 28
    Måndag: Morgon Promis 1h (Notis), gym 30 min armar, 15 min cross och 15 löpning. Kvällspromis 30-60 min.

Tisdag: Morgon Promis 60 min , gym rygg och mage, 15 min cross, 15 löpning.

Onsdag: Morgon Promis 1h, gym axlar och bröst, 15 min cross och 15 min promenad på löpbandet.

Torsdag: Gym axlar och bröst, 15 min cross och 15 löpning.

Fredag: Morgon Promis 60 min (notis), 60 min kondis.

Lördag: Morgon promis 1h, och kondis 30-60 min.

Söndag: Morgon Promis 60 min (Notis).

Vecka 29
    Måndag: Morgon Promis 60 min, gym 30 min armar, 15 min cross och 15 löpning. Ev Kvällspromis 30.

Tisdag: Morgon promis 1h, Löpningträning 28 min. Ev kvälls promis.

Onsdag: Morgon Promis 60 min, gym rygg och mage, Ev Kvällspromis 30-60 min.

Torsdag: Morgon Promis 60 min, Löpträning 28 min. ev kvällspromis.

Fredag: Morgon Promis 60 min, Gym ben och vader.

Lördag: Morgon promis 60 min, axlar och bröst.

Söndag: Löpträning 35 min.

Jaha ja då regnade de igen jävla skit väder.
    Och inte nog med det så ringer dom från Åre Syservice och säger att dom måste skicka min jacka vidare till Peak i Sthlm för hon kan inte laga den. Kommer ju aldrig att få en ny :( Jag som tycker om denna jacka så mycket.
    Men det är ju inget att göra åt.
    I morse blev det ingen morgon promis. Regnade ju som sagt var.

Men ska och gymma efter jobbet idag ska bli skönt. Har idag skrivit ut träningsschema för löpning. :) Schemat sträcker sig 22 veckor och efter det ska man orka jogga en mil. Det är mitt mål. Kommer inte riktigt hinna med alla veckor efter som vi åker til Thailand med de kommer att röra sig om en vecka jag inte hinner med. Men 21 veckor ialla fall.
    Nu ska jag väl ändå bli en ”löpare” :)
    Är super lungt på jobbet idag… Börjar känna mig lite rastlös men det är ju bara 1h och 15 min kvar tills jag slutar. Hittade världens gulligaste hund idag som är hemlös. Putte heter han. Han är så söt.
    Nu åter till jobb.

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 546 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.