- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 december, 2006 at 23:17 #609999Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Var just och tittade Vad har du förmålvikt?
Har in princip haft vilo vecka i veckan… en morgon promenad och ett styrkepass det är allt. Men man får kom igen nästa veckaVa? Har jag en målvikt? 100 kg hård!
Nä, seriöst så vill jag ner till ”normal” fettprocent som ligger på 25 för tjejer
har jag för mig, vad jag väger är mindre väsentligt..
Så jag har ingen bestämd målvikt, mer en målprocentSen så vill jag bygga en massa muskler också *suck*..
Ska iväg imorgon och träna järnet *weei*, kört 3 pass hitills denna vecka
så det blir nog två till. Hmm vet bara inte riktigt vad jag ska köra då jag kört
igenom i princip hela kroppen redan.. Kanske satsa på lite kondition *tss*.Men man måste ju unna sig vila eller hur?
Du kommer igen nästa vecka!!!16 december, 2006 at 14:09 #610000Anonym anvandareMemberTudelooo.. Nu vart veckan snart över, hur har det kännts att vilo osv? Du kommer ha farligt pump nästa gång du tränar, själv har jag inte tränat sen i tisdags och jag känner riktigt hur mina armar vill arbeta Då pratar jag snällt med dem och säger, imorgon mina vänner, imorgon
Ha det bra tjejen
18 december, 2006 at 09:09 #610001Anonym anvandareMemberSå här ser min form ut efter en vecka med ingen träningen och ganska mycket slarv med kosten!! Har säkert lagt ut… Men så kan det vara 😮 Sanningen är alltid värst.
18 december, 2006 at 12:15 #610002Anonym anvandareMemberBiceps med z-stång 5/12 10/12 15/6 PB
Biceps med rep 30/12 30/10 25/12
Biceps i cc 12,5/12 12,5/12 12,5/12Pushdowns 30/12 35/12 40/12
Omvända push downs 25/12 35/12 40/12
Drag med rep 25/12 25/12 25/1230 min cardio (intervaller). Ingen morgon promenad idag hade över 20 grader kallt idag så det var skönare att ligga en extra stund i sängen.
Men det ska bli skärpning på morgon promenaderna hittar hela tiden ursäkter varför jag inte ska kliva upp och ut och gå men nu får det lov att vara färdigt med de
Fick ett paket på posten idag, full med julklappar till mej, min sambo och min brors familj från min moster i småland. Nu börjar julstämningen infinna sig
Jobbar kväll idag, det är ingen större hit direkt.. Hatar kvällarna på jobbet.
Men det får lov att gå.
Känner mej otroligt laddad för en ny träningsvecka!!!18 december, 2006 at 12:17 #610003Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Tudelooo.. Nu vart veckan snart över, hur har det kännts att vilo osv? Du kommer ha farligt pump nästa gång du tränar, själv har jag inte tränat sen i tisdags och jag känner riktigt hur mina armar vill arbeta Då pratar jag snällt med dem och säger, imorgon mina vänner, imorgonHa det bra tjejen
Jo det känns bra att fått vila men har också varit slö på kost fronten men det kan inte hjälpas… Är du hemma nu och har det bra?
18 december, 2006 at 23:28 #610004Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Jo det känns bra att fått vila men har också varit slö på kost fronten men det kan inte hjälpas… Är du hemma nu och har det bra?Jag tycker bilderna ser bra ut, din mage har ju förändrats! keep up the good work! Mjo jag är hemma tyvärr, äter typ 2 ggr/dag coh tränar inte
19 december, 2006 at 06:11 #610005Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Jag tycker bilderna ser bra ut, din mage har ju förändrats! keep up the good work! Mjo jag är hemma tyvärr, äter typ 2 ggr/dag coh tränar inteOj det kanske inte är så bra När kommer du tillbaka till sundsvall då? Så du får träna och äta rätt igen
19 december, 2006 at 08:25 #610006Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Hej tjejen,
Hur blev håret? Alltid lika skoj att gå till frisan. Är du laddad för en ny träningvecka. Jag är laddad men också lite stressad över det här med julen… Men det får gåkram annelie
Jo, håret blev toppen.. Alltdi lika kul..
Jag har ganska kort friss också så den är lätt att förändra.
Denna gången blev det mest puts på testarna, purpur över hela håret + några slags orangea slingor.. Asläckert..
Man ska ju vara färgglad till jul..Mmm, laddad till 1000 för träning.. Bara jag får sova nångång..
Ställde kl på 6.30 idag (vanlig gå upptid) Drog mig ur sängen strax innan 8.
*TRÖTT*Ha en bra dag/Angel
22 december, 2006 at 19:34 #610007Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Oj det kanske inte är så bra När kommer du tillbaka till sundsvall då? Så du får träna och äta rätt igenÅker upp igen på annandan.. Så det är bara några dagar kvar nu, åt just den sista biten pepparkaksdeg 😮 *vissel vissel*
God jul på dig girlygirly
2 januari, 2007 at 19:29 #610008Anonym anvandareMemberNu är jag tillbaka mer peppad än någonsin.
Dagens pass belv spinning en timme och styrke 30min. Otroligt skönt!!!:emo-thumb Min älskling har också börjat träna igen så det är lättar att ta sig iväg på gymmet nu2 januari, 2007 at 20:00 #610009Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Nu är jag tillbaka mer peppad än någonsin.
Dagens pass belv spinning en timme och styrke 30min. Otroligt skönt!!!:emo-thumb Min älskling har också börjat träna igen så det är lättar att ta sig iväg på gymmet nuKul att träna med någon, bra att ha någon som pushar. Lycka till!
3 januari, 2007 at 15:45 #610010Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Kul att träna med någon, bra att ha någon som pushar. Lycka till!Vi tränar inte tillsammans men han följer med ialla fall! Då är det ju lättare att ta sig iväg….
3 januari, 2007 at 15:47 #610011Anonym anvandareMembercattahs wrote:hej tittade lite i din journal.. tycker du skall testa lite vassle med inte så mycket kolhydrater i.. jag hade mer ork och byggde bättre när jag började med vassle…Annars är det svårt att ge direkta tips, kanske du får i dig lite för lite omega tre fetter, alltså nyttigare fetter, testa en omegatre kapsel tre gånger per dag, frukost, lunch, middag….
Jag vassle men tycker inte om smaken så det blir inte så ofta jag dricker det. Och speciellt inte på morgon för då kommer allt upp igen. Omega 3 kapslar äter jag tre stycken på morgonen. Men tack för tipsen det är alltid bra
5 januari, 2007 at 23:54 #610012Anonym anvandareMemberHejsan! Ville bara säga att jag låst din journal och jag tycker att du e jätteduktig!! Keep it up girl! :emo-thumb :emo-thumb
5 januari, 2007 at 23:54 #610013Anonym anvandareMemberläst ska det stå!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.