MIN träningsdagbok

Home Forums Dagböcker MIN träningsdagbok

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 206 total)
  • Author
    Posts
  • #457924

    Du ser ut att kunna få till en bred rygg, som ett V :) Kul med bilder!

    Lima wrote:
    10min Crosstrainer.
    Härligt med en svettig avslutning, börjar bli kär i crosstrainern :|😮

    Uscha! Crosstrainern är jobbig som attans. Bra att någon tycker om den :D Jag undviker den!

    #457925

    Haha, det är just det jobbiga som är så härligt. De första 5 min är outhärdliga för man får sån jäkla mjölksyra men efter en stund går det över och svetten börjar krypa fram från varje por i kroppen, älskar att svettas.

    Har en sån jäkla grym träningsvärk i benen och rumpan idag. Har haft riktiga problem med att gå, ser ut som jag skitit på mig.
    Ingen cross idag, heller ingen annan träning. Har jobbar sen 07.00 i morse till 15.10 och sen raka vägen hem och slakta vilket vi gjort fram till nu. TRÖTT!
    Men i morgon…

    #457926

    Är sjuk :(
    Har inte alls kunnat träna denna veckan. I går låg var jag nära döden kändes det som, lite bättre idag men långt från iform för att träna.
    En riktigt sjujäkla förkylning med en hosta som får lungorna att värka.
    Såå himla synd om mig.

    #457927

    Krya på dig! Hoppas det blir bättre snart :friends:

    #457928

    Tack :)
    Är så himla förkyld, var flera år sen jag var så igentäppt i hela huvudet.
    Är träningssugen men det är inte ens att tänka på. Ägnar halva dagarna åt att sova och resten åt att snyta mig och hosta.

    #457929

    Fortfarande vid liv och på bättringsvägen även om jag fortfarande är superförkyld och nyser o hostar om vartannat.
    Tänkte börja så smått att träna lite ev i morgon iaf så får vi se hur det går.

    #457930

    URK, lider med dej.. har själv blivit dyngförkyld nu… :( Det förstör ju hur mkt som helst!!
    Ta det lugnt o vila hellre en dag extra så är du snart på banan igen! :)

    #457931

    Ja det lär inte bli någon träning idag iaf men jag ska försöka orka jobba i kväll. Har en sån fruktansvärd huvudvärk.
    Har inte direkt vilat i helgen heller trots sjukdom. Jag har planterat 8 fruktträd, börjat anlägga mitt stengärde och stängt till fåren. Har en härlig träningsvärk i precis hela kroppen idag och det är ju härligt men det har ju knappast hjälpt min förkylning. Solen hela dagarna oxå så bakterierna riktigt har kunnat frodas, urk!
    Är tröttare och mår sämre idag än jag gjorde igår så det blir väl till att försöka ralaxa. Ska bara dammsuga, städa toaletten och plocka in i diskmaskinen oxå innan jag börjar jobba och det är efter jag varit ute i stallet och utfodrat resten av djuren som inte hanns med första rundan i morse.

    #457932

    Åhhh stackare som är sjuk. ja det är verkligen inge roligt att vara sjuk inte nu när det är vår ute och man vill vara ute .

    #457933

    Jag trodde jag kunde börja träna denna veckan men nu har jag dragit på mig bihålsproblem och har en sprängande skalle. Mår riktigt skit och orkar knappt vara uppe.
    Var hos doktorn igår men han sa att det antagligen ”bara” var svullna bihålor, nog för att det gör ont det oxå, avslutade han. Jo tack.
    Frustrerande när man har så himla mycket att göra men jag orkar helt enkelt inte, att träna är inte att tänka på. Får se nästa vecka :(

    #457934

    Jag lider med dej… jävla piss att skiten aldrig går över. :(
    Hoppas verkligen inte att bihålorna blir värre nu… KRYA PÅ DEJ!!

    #457935

    Tack, känns riktigt tråkigt.

    #457936

    Nu är bihålorna bättre och förkylningen på väg bort.
    Sambon har dock smittat mig med magsjuka så nu är det ett evigt springande på toaletten, så jäkla typiskt.
    Är så trött på detta att jag skkulle kunna gråta.

    #457937

    Äntligen tillbaka efter 3 veckors paus från allt vad träning heter. Har varit så jäkla sjuk.
    Var nu på gymmet idag och f-n va roligt det var. Ville inte därifrån :D
    Satte några PB oxå så muskler har jag inte tappat nämnvärt, skönt. 3 veckor off har nog gjort gott för min kropp och inställning för nu är jag taggad.

    Återkommer med vikter sen, måste på möte med jobbet.

    #457938

    Armar
    Biceps Skivstångscurl 10*stång+ 10*5kg+ 5*10kg+ 5*10kg
    Kabelcurl 5*40kg+ 4*45kg+ 4*45kg PB

    Triceps Push downs 10*20kg+ 10*35kg+ 5*40kg+ 5*40kg PB
    Framåtlutad frenchpress 10*15kg+ 7*15kg+ 7*15kg

    Underarmar handledscurl 10*10kg+ 10*10kg
    omvänd 10*10kg+ 10*10kg

    Axlar
    Axelpress 10*10kg+ 5*20kg+ 4*25kg+ 2*25kg
    Enarms kabeldrag åt sidan (baksida) 10*10kg+ 7*15kg+ 5*15kg

    Kommentar
    Roligt att vara tillbaka, spreciellt när man känner att man har styrka kvar och en jäkla energi efter så lång vila.
    Tänkte egentligen köra ett set till för jag tycker det är lite lite med två på varje grupp men jag hann bara detta på en timme och sen tyckte jag att det räckte. Måste ju inte starta efter uppehåll så hårt.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 206 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.