MIN träningsdagbok

Home Forums Dagböcker MIN träningsdagbok

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 206 total)
  • Author
    Posts
  • #457864

    Passet gick precis så dåligt som jag misstänkte att det skulle göra.
    Skulle köra armar och gick igenom biceps med lite minus på vikter sen sist, triceps gick tungt och efter en övning var jag på så dåligt humör och så sur att jag bara packade ihop utan att avsluta och utan att göra någon övning alls på underarmar.
    Riktigt kass, är så besviken på mig själv och känner mig inte ett dugg piggare idag, vaknade lika trött som jag somnade och på lika dåligt humör som dagen innan. Får se om jag ger mig iväg till gymmet ikväll, känns som att bestiga mount everest just nu iaf, kanske känns bättre senare.

    Biceps
    Skivstångscurl 7 *stång + 7*stång + 7*10kg + 7*10kg + 7*10kg
    Växlande hantelcurl 10*10kg + 10*10kg
    Kabelcurl 10*35kg + 6*40kg + 6*40kg (höjning på 5kg)

    Triceps
    Push downs 6*20kg + 7*20kg + 8*20kg
    Framåtlutad frenchpress i hiss 3*20kg (sen avbröt jag och stack hem :o)

    #457865

    Tråkigt när det tar emot så ibland..
    Känns det inte bättre sedan så ta en längre promenad eller ngt, skönt att få lite frisk luft o rensa huvudet :)

    Lycka till inför kommande veckas fläskande på gymmet!! ;)

    #457866
    Pixi wrote:
    Tråkigt när det tar emot så ibland..
    Känns det inte bättre sedan så ta en längre promenad eller ngt, skönt att få lite frisk luft o rensa huvudet :)

    Lycka till inför kommande veckas fläskande på gymmet!! ;)

    Ja man ju inte alltid ha medvint inne på gymmet så man får ju hoppas att vinden snart vänder=)=)

    #457867

    Ja man kan inte alltid ha bra dagar på gymmet. Ibland tar det verkligen emot och hur mycket man än försöker koncentrera sig på övningen så får man inte till det. hade en sån i veckan när jag körde axlar. Det är bara att ge upp :( Och hoppas att nästa går bättre nästa gång! Bara att ta nya tag!

    #457868

    Tack för stödet tjejer, känns skönt att skriva av sig ibland och klaga, speciellt när folk håller med och förstår hur det känns.
    Hoppas det blir bättre, veckan som kommer.

    #457869

    Stack iväg till gymmet den låga enegin till trots och gjorde ett helt ok pass. Fick till bra ork och genomförde allt på bra vis och med en rekordtid :D Är såå himla stolt.

    Utfall 10 +10 + 10*10kg + 8*20kg + 8*20kg
    Bencurl 10*40kg + 10*40kg
    Insida lår 10*30kg + 10*30kg + 10*30kg
    Utsida lår 10*30kg + 10*30kg + 10*30kg
    Benspark 7*40kg + 7*40kg
    Sittande vadpress 10*40kg + 10*40kg + 10*40kg
    Vadpress i benpressen 15*50kg + 15*50kg

    #457870

    BRA jobbat!! :D
    Ibland kan det behövas ett sånt attackpass för att komma på banan igen!!

    #457871

    Tack! Ja det var precis vad jag behövde.

    #457872

    Vad kul att höra :)

    #457873

    Ok lite drygt en månad sen sista mätningen och jag gjorde en ny nu precis.

    Dagens vikt 72 kg

    *Biceps 29 cm (ökning 1 cm)
    *Underarm 25 cm (ökning 1 cm)
    *Under bröst 87 cm (ökning 3 cm)
    *Midja 81 cm (minskning 1 cm)
    *Stuss 103 cm (ökning 1 cm)
    *Lår 55 cm (ökning 4 cm)
    *Vad 33,5 cm

    Trevliga resultat i mina ögon fast det går lite långsamt men det går alltid lite långsamt tycker jag när man väntar positiva resultat.

    I takt med det fina vädret får jag mer och mer ångest över allt fett så igår startade jag min allra första diet och ska nu gå in och räkna på hur mycket kcal jag bör ligga på för att kunna hålla mig på ett lagom underskott på 500 kcal/dagl.
    Ska idag prova på bröst träning för första gången sen muskelbristningen blev konstaterad, sen blir det mage och en rejäl runda på motionscykel. Ska bli skönt att tappa lite kilo.
    Tänkte även köpa hem en motionscykel så man kan ta sig en ”runda” direkt innan frukost på morgonen, härligt.

    Skriver upp allt jag äter och väger och har mig för det SKA hända grejer nu. Jag har ca 3 1/2 månad på mig nu att gå ner i fett för att få fram en snygg kropp och det ska man väl klara? På minus 500 kcal/dagl ska jag ju tappa 1/2 kg/veckan och det gånger 14 veckor blir ju 7 kg det är ju en bra början.

    #457874

    BRA ökningar tjejen*klappar händer*=)

    Ska mäta mig med här snart tänkte jag så får vi se om nått händer=)

    #457875

    Tack, är själv ganska nöjd :D
    Joinar nu dig och många fler i dietens hungriga värld

    #457876
    Lima wrote:
    Tack, är själv ganska nöjd :D
    Joinar nu dig och många fler i dietens hungriga värld

    haha ja välkommen, jag har nu vant mig och får faktiskt kämpa för att få i mig maten nuförtiden;)
    Tror magsäcken är bra krymt nu=) men förra veckan var inge rolig alls orka och humöret sjung bra=(

    #457877

    Tycker inte alls det gått långsamt.
    Att öka på måtten med 1-4 cm och samtidigt tappa midja är inte alls illa.
    Hoppas dieten kommer att funka bra, då går det snabbt.
    Kan tappa 10-15 cm midja på 10 veckor, då kommer du inte känna igen dig själv.

    #457878
    Vincent Qvarfordt wrote:
    Tycker inte alls det gått långsamt.
    Att öka på måtten med 1-4 cm och samtidigt tappa midja är inte alls illa.
    Hoppas dieten kommer att funka bra, då går det snabbt.
    Kan tappa 10-15 cm midja på 10 veckor, då kommer du inte känna igen dig själv.

    Ja oooo ja jag vägde 74,9 hos fredrik och för några dagar sedan vägde jag 71 så nog går skilorna fort ner :)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 206 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.