- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 juli, 2008 at 11:44 #495606Anonym anvandareMemberPeewee wrote:Träning imorgon!
Eller?Johodå! Kom igen nu va, annars blir det bara en massa ”fanskukjävlaskit”.
31 juli, 2008 at 20:47 #495607Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Haha, suger när planerna spricker pga sömn. Det är så j.vla lätt att sova flera timmar när man bara ska vila lite.Ang. Thaiboxningen så är jag helt klart sugen men eftersom jag jobbar i butik så jobbarj ag 12-20.15 varanan vecka så jag får inte någon rutin på det hela. Men jag är bara semestervikarie just nu så efter augusti så ser mitt schema något lättare ut
Såklart du ska träna idag!
Hehe, indeed my good sir. Så lätt….
Ah du är en sån….som jag. Butikstiderna alltså, jag missar typ varannan träning nästan, som det är nu. Lagom roligt. Men jag, som du, återgår till mer ”normala” rutiner här snart, efter augusti. Då jävlar. Då ska jag bli Kingstar.
Kolla videon med honom:[youtube=ZYRNdwoiqg0]
:yikes:
31 juli, 2008 at 20:50 #495608Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Såklart du ska träna idag!lovelysmile wrote:Johodå! Kom igen nu va, annars blir det bara en massa ”fanskukjävlaskit”.Vad snälla ni är som tar er tid och besöker mig här och peppar mig!
Det blev träning idag. Svettig, huvudvärksbultande, ryggträning.
Återkommer med siffor och känslor.….måste äta först!
Tonfiskfiléer med citron, med fullkornspasta.[/b]
31 juli, 2008 at 20:58 #495609Anonym anvandareMemberFick du också ont i huvudet? Måste varit värmen för jag har gått runt med världens huvudvärk idag efter morgonens benpass! Helt sjukt, tänkte åka hem från jobbet strax efter 2 men härdade ut.. Fan man är dålig på å dricka vatten, måste vara det.
31 juli, 2008 at 21:33 #495610Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Fick du också ont i huvudet? Måste varit värmen för jag har gått runt med världens huvudvärk idag efter morgonens benpass! Helt sjukt, tänkte åka hem från jobbet strax efter 2 men härdade ut.. Fan man är dålig på å dricka vatten, måste vara det.Ja, eller hur! Jag brukar aaaaaaaaaaaaaldlrig ha huvudvärk. Och har jag det brukar jag kunna härda ut – rida ut stormen liksom
Men idag alltså….det var fan outhärdligt. Måste vara vattnet. Jag drack lite kaffe för om se ifall det var typ abstinens, haha, men icke. Åt som ett mongo efter jobbet…och sedan igen efter en timme, bara för att kolla om det kan ha varit det som orsakade den osynliga metallhjälmen som någon bitig snubbe slagit fast med en 5 kilos-slägga eller liknande verktyg, kring mitt arma huvud.ReNeGaDe wrote:Måltiden lät god:P nu blir man ju sugen på mat igenVäntar spänt på passet!
Väntar spänt? OMG – STALKER!
Kidding. Kul att höra, kommer…i nästa post.p.s Måltiden var fucking A d.s
p.s 2 Tonfiskfilé stekt med röd lök, vitlök och citron – med färskpasta. d.s 2
31 juli, 2008 at 21:50 #495611Anonym anvandareMemberTanken idag var att köra chins, marklyft och benböj + diverse benövningar.
Jo, tjena. Jag var ett jävla kolli efter marklyften. Och då lyfter jag inte ens tungt, jo, tungt för herr Fredriksson; men inte godkänt tungt enligt andraDagens prestation:
Chins 1 set ”vanliga”. 1 set med smal fattning, handflator mot varandra. Upprepade 2 ggr. Alltså; fyra set, 2 fattningar :up:
10 x KV
8 x KV
8 x KV
7? x KV Tungt var det iallafall. Svettig och jävlig, tappade i princip greppet.Marklyft
Stången x ? för att komma i stämning.
50kg x 8-10
70kg x 6-8
70kg x 6-8
80kg x 6? Fan jag måste börja skriva ned repsen i gymmet :frust:
80kg x 5-6
***** vad svag man känner sig…men…har å andra sidan inte nött mycket marklyft. Är lite starkare i min små latsissar! Skönt det iallafall.
Stående skivstångsrodd
Stången x 10+
40kg x 10
50kg x 8 Hmm, inte för tungt, men…blev ett drag rakt nedifrån och upp. Super kontakt med trapsen – i princip 0 med lats/rygg. Sänkte.
40kg x 10+ Kanske skulle ha kört 45kg? Men fick bra pump istället.
40kg x ~10Bicepcurls, EZ bar Ska, tills jag vägt stången, börja skriva ut vikten jag lägger på stången, då jag inte vet vad EZ-baren väger. 8? 10?
20kg x 10
20kg x 10
20kg x 12
Tror jag börjar bli starkare i mina biccar. Gimp-biccarna, vettu, dom är så jävla små så det är sjukt. Aja. Blir mer fokus där nu.Hann/orkade inte mage…..igen. Apa. Känner ölmagen sakta göra antågande. Eller sakta…ser ut som en spindel, gör jag. Smalben och ölmage. Bra.
Nu jeflar, nu kommer det vara lite mer fokus på äxlar samt biceps. Dom släpar. Då menar jag släpar. Aja. Inget mer gnäll nu. Blir ben imorgon, ser fram emot det…………………….eller? Nej, det gör jag inte, det gör jag aldrig.
Axlar och ben kanske? Who knows; who dares to dream.Herrå!
31 juli, 2008 at 23:38 #495612Anonym anvandareMemberJag kom förövrigt på att jag haft din far i skolan.. OCH att du har varit vikarie då jag gick i 8an eller något sådant
Har väldigt sällan huvudvärk men idag tog jag till och med en huvudvärkstablett!
1 augusti, 2008 at 01:02 #495613Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Jag kom förövrigt på att jag haft din far i skolan.. OCH att du har varit vikarie då jag gick i 8an eller något sådantHar väldigt sällan huvudvärk men idag tog jag till och med en huvudvärkstablett!
Hehe, där ser man! Lagom fett
Vilken skola gick du på? Kommer inte ihåg 😮
1 augusti, 2008 at 09:03 #495614Anonym anvandareMemberDå gick jag på Nivrena
2 augusti, 2008 at 01:21 #495615Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Då gick jag på NivrenaHehe! Det var inte igår då, med andra ord
2 augusti, 2008 at 08:57 #495616Anonym anvandareMemberNäe måste ha varit 5 år sedan eller något liknanden, men nu ska jag sluta hålla på och rabbla mass offtopic.
Tycker att det var längesen det kom upp en bild på dagsformen nu!2 augusti, 2008 at 16:52 #495617Anonym anvandareMemberHehe, nej, inget mer OT.
BILD?! Hmmmm. Kanske 😮
Knäpper lite då och då hemma, faktiskt, haha.
Får se om jag slänger upp en kanske..2 augusti, 2008 at 17:09 #495618Anonym anvandareMemberHaha! Hmmmmmmmmmmz.
Ok, då! Alltså, det här med ’posering’…hmm, tjaa, jag vet inte.
Här är en bild från imorse när jag borstar tänderna.2 augusti, 2008 at 17:34 #495619Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Undrade vafan du hade i käften först.
Haha :happy:
Ah. Det går långsamt, men…framåt. Men långsamt. Inte tandborstningen, utan träningen. Måste äta som ett mongo och träna som två. För att ens se en glimt av resultat, starkare blir man, det märks, men storleken…njaa.
Aja. ’nuff wit da whine! Har svårt att lägga på mig, svårare än så är det inte!
Sedan att man har haft brist på tillväxthormon sedan dagen man föddes, ja, det kanske spelar en viss roll :frust:3 augusti, 2008 at 18:37 #495620Anonym anvandareMemberHaha sjön bild Tandborsten gjorde det hela lite mer seriöst.
tycker det ser bra ut !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.