- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2008 at 01:42 #495801Anonym anvandareMembernutz wrote:Jag är avis på axelstyrkan.
Och, ja, det är ett helvete att se sig själv bli fetare och fetare. Jag gjorde en rekordvägning häromdan och höll fan på att bryta ihop, tror inte jag pallar det här skiten mycket längre.Vad har du för mål just nu, satsar du på ökningar eller what’s up?
Det är fler som kommenterar den, är lite förvånad själv, alltid tyckt att jag är pissigt svag i mina arma axlar. Har sedan någon tid tillbaka gett mig fan på att speeda på i en högre växel, just gällande axlarna. Kanske har gett resultat då, med andra ord.
Roligt att ni tycker så grappar.Rekordvägning? Alltså, som i tråkigt många kilon? Pallar vilken skit?
Viktökningen?Mål just nu, tjaa…fortsätta, sakta men säkert, att öka i styrka, dels antal kilo på respektive övning man sliter med, marklyft t ex. Men även att växa lite. Klart, det är inget man bestämmer eller kan påverka mer än att träna, äta och vänta. Men det är klart en önskan
Lägga på sig kvalitativa kilon helt enkelt, kunna vara hård utan att se smal ut, det är typ där vi är idag. ”Deffar” jag nu, eller bara kapar de onödiga kilona vet jag att jag kommer bli…inte besviken, utan snarare inse att det behövs några dynamitkilon på diverse del av kroppen!4 oktober, 2008 at 12:52 #495802Anonym anvandareMemberFörkylning på G, tror jag.
Snuvig som fan, halvtjock i halsen. Pissigt, hatar att vara förkyld.
Plus, man kan inte träna med halsont.Jaja..
6 oktober, 2008 at 01:00 #495803Anonym anvandareMemberGick på da treadmillz ca 30 minuter. Körde lite övningar för rotatorcuffz också. Tänkte det var bäst, har haft småont i axeln hela dagen idag, plus att jag inte vill träna förr än skiten gått ur kroppen. Helt. Annars lär det väl med min otur blomma ut i någon trevlig lunginflammation – eller bättre! :up:
6 oktober, 2008 at 20:53 #495804Anonym anvandareMemberFortfarande förkyld. Den börjar lämna kroppen, dock. Tummen upp på det.
Gick till och från centrum där det vankades fika wit da girlfriend. 3+3km, alltid något.
Kanske frisk(are) imorgon. Träning då kanske.
6 oktober, 2008 at 22:03 #495805Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hoppas du blir bättre snart ponken! :nodAaaaaaaaaw. Tack!
Läste Steppen1983’s nystartade journal, snodde denna video av honom. Lite jävlarannammanujävlarkörvi-video det där:
[youtube=JlZdX1YtcPo]
Åt sjukt god middag idag.
Svart quinoa med grönsallad innehållande fetaost, gul lök och tonfisk.
Toppat med en kvargbaserad sås med chipotle.
Flickvännens hopkok. GAAAARGH, am I lucky?Det fyller ju inte buken på samma sätt som 6-7 ägg, ris och kött gör…..men vafan. I’ll live.
Kommer och tänka på Simpsons sallad-sång ”you don’t make friends with salad! Synd att jag inte hittade skiten på youtube.6 oktober, 2008 at 22:13 #495806Anonym anvandareMemberHärlig video Levrone hade så jävla grym fysik .Se nu till att blir frisk så du kan kötta .)
6 oktober, 2008 at 23:38 #495807Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Härlig video Levrone hade så jävla grym fysik .Se nu till att blir frisk så du kan kötta .)Någon som har bytt avatar ser jag
Tack, mannen. Tror att den lilla kommentaren kan bidra till min återhämtning. Ska trycka i mig lite glutamin när jag kommer hem från jobbet. Just nu får svart kaffe fungera som healer.
Haha.
7 oktober, 2008 at 04:31 #495808Anonym anvandareMemberÅh vad jag ser fram emot kommande helgs strapatser!
Det blir fotografering och manlig bonding när den är som bäst. Jag, herr Syvertsen, herr Borg samt herr…..Andreaz, ska på äventyr i Stockholms stad. Can’t wait.
Ska då, för första gången, besöka Skansen. Blir spännande. Förväntningar: inga. Vet inte vad som väntar! Mycket roliga motiv, räknar jag iallafall med.Varning! Hel drös med versaler kommer nu att täcka en mindre del av min dagbok:
1½ MÅNAD TILL AVRESA![/b]
Helt jävla insane vad tiden går, alltså.
15:e december lyfter vi från Arlanda och landar i Santiago nästan ett dygn senare. Lite freaky; aldrig korsat Atlanten förut! Mellanlandar i Atlanta på vägen dit, stannar någon timme.Det första vi ska göra i Chile är vandra, ska bli tokigt mustigt.
Checka, hit ska vi:
[img=http://www.courseofspanish.com.ar/TorresPaine.jpg][img=http://www.chilepatagonia.com/gallery/images/Torres%20del%20Paine/Guanacos-Torres-del-Paine,-.jpg][img=http://www.trekkingguide.de/grafik/TorresPaine/Bilder/Torres_del_Paine.jpg]Shit, skulle kunna länka 1 miljon bilder på det stället. Det är hursomhelst en nationalpark i Chile. Måste börja köra lite kardio nu som man pallar med vandringen, 4 dagar låter inte så mycket, men tror det blir en fin utmaning för min taskiga kondis.Sedan på tillbakavägen bestämde vi oss för att stanna 2 dagar då alternativet hade varit ca 11 timmar. Hittar något sunkigt där och spenderar den återstående reskassan på den stora stadens gator! Ett par nya jeans är det enda jag vet att jag måste ha med mig hem. Mina andra är slut. Nudie eller Evisu är det tänkt, några feta rådenim’s. Wuhuuu, blir så roligt.
Jag har även växlat några rader medBrandon Bond[/b] på All or Nothing Tattoo i Atlanta. Det är dags att börja pryda flickkroppen min med lite bläck!
Om du inte vet vem Bond är, så checka:
[youtube=PvB4PoneImQ]
Detta är från när han gästar Kat von D i hennes studio. Han är så fetbokad så det är sjukt, ingen tid förr än efter juli nästa år. Så man får ”nöja sig” med någon av de övriga i hans studio. Haha, dom är också så duktiga som man inte vet vad…..Första tre bilderna är tatueringar av herr Brandon Bond, 3 sista är av Dave Tedder (första två) samt av Sean Herman. Sjukt.
Dom var sjukt trevliga på AoN också. Erbjöd sig att hämta oss på flygplatsen i Atlanta och skjutsa oss till ett lämpligt hotell, för att sedan därifrån ta oss till och från studion, haha. Fy fan. Så, man är lite stoked. Blir antingen någon fin blandning av ett kranie + blomma/-or och/eller fågel, som på bilden.
ELLER
Någon form av öst-asiatiskt motiv. Finns så mycket bara. Måste skära ned alternativen.[http://www.allornothingtattoo.com/ All or Nothing]
7 oktober, 2008 at 05:16 #495809Anonym anvandareMemberSåg detta foto på deviantart.com, grymt kooolt.
[img=http://fc45.deviantart.com/fs36/f/2008/280/8/c/gidin_lan_olm_______by_mehmeturgut.jpg]9 oktober, 2008 at 22:14 #495810Anonym anvandareMemberImorgon bär det av till storstaden. Ska bli redigt mustigt, träna med lite big boys ryktas det om, blir roligt, dwarfad det första man blir när man kommer ner. Kul. Man har inte nog med komplex!
Nej då. It’s all good. Blir en rolig helg, that’s for sure!
9 oktober, 2008 at 22:47 #495811Anonym anvandareMemberJust ja, tränade idag också, höll på att glömma bort det.
Hantelpress
15kg x 10
15kg x 8
20kg x 6-7
27.5kg x 7-8
30kg x 8
Ville ta det lite lugnt idag, visste hur mycket FORZA jag hade i kroppen efter ha varit lite småkrasslig i hals och kropp några dagar. Lite darrig, men utvilad i kroppen. Hade kunnat krämat på lite, men det räckte gott.Kabelkross
4 set, 10-20 reps, lätt viktKabelkrunches, från bänk
3 set, 10-20 reps, många plattor10 oktober, 2008 at 00:06 #495812Anonym anvandareMemberJag tror du ljuger. Du tränar aldrig och är en mästare i photoshop och därav kan du redovisa dina resultat i form av bilder.
Varför jag tror detta är pga. att jag går förbi helex varje dag minst 2 gånger och tittar ALLTID in i fönstrerna. Du syns aldrig till.
Så nu har jag här med avslöjat din lögn.
(hoppas du har det bra i stockholm)
10 oktober, 2008 at 01:42 #495813Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jag tror du ljuger. Du tränar aldrig och är en mästare i photoshop och därav kan du redovisa dina resultat i form av bilder.Varför jag tror detta är pga. att jag går förbi helex varje dag minst 2 gånger och tittar ALLTID in i fönstrerna. Du syns aldrig till.
Så nu har jag här med avslöjat din lögn.
(hoppas du har det bra i stockholm)
Hahaha
Jag tränar. Sistone har det varit längre tid mellan gångerna, varit förkyld, jobbat och sånt skit.
Och du, jag är sämst på Photoshop, så få inte för dig något!
Haha, och om jag inte syns kan det bero på att jag är så jävla liten att du ser mig då hantlarna jag tränar med täcker mestadelen av min kroppshydda.
10 oktober, 2008 at 10:06 #495814Anonym anvandareMemberHaha, eller så kan det vara att fönstrerna är 24 cm bred och att man inte ser mycket alls när man försöker kolla in. Kul å se att du kämpar på iaf!
Resan ser jävligt mustig ut, väldigt vackra bilder!
13 oktober, 2008 at 02:37 #495815Anonym anvandareMemberKörde ett pass i fredags kväll med herr Syvertsen, herr Borg, herr Engström och en ett kraftpaket till karl, Johan Malm, i Stockholm. Har nog aldrig känt mig så liten i hela mitt liv. Men…skit händer
Jag och Marcus körde chins, dips och armar. Jag slängde även in smalbänk och t-bar.Chins
11
8
8Dips
3 set, 10-15 repsHantelextension, bakom nacken, sittande
21kg(?) x 10
21kg(?) x 10Alternerande bicepscurls
1 set, 11-12kg(?), 10 reps caT-bar
40-45kg x 10-12, 3 setSmalbänk
40kg, 3 set, 12-14 repsFruktansvärt trevlig helg har jag haft iallafall. Fet shoot-fighting-turnering på lördagen, Skansen på söndagen – och en massa fett umgänge emellan.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.