- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 oktober, 2008 at 22:14 #495831Anonym anvandareMember
Liggande hantelpress
11kg x 10
11kg x 15
23.8kg x 8
29.1kg x 8
31.4kg x 8 PB? Fan, måste titta upp detta. :S
36.6kg x 5 PB?? Måste nästan vara det? Ska kolla, återkommer! :S
Åhhhhh helvete vilket tryck i skallen här; 100% på att det har med nacken att göra. Har druckit extremt dåligt i helgen också. Det måste ske en förbättring på den fronten!Ville köra mer pressar, i maskin alt. lutande – men huvudet höll på att gå sönder….fick bli kablar, gjorde nog ont!
Kabelkross
4 set, 15+ repsFick räcka här. Så ont i huvudet, klockan började bli mycket dessutom, skulle träffa daddy. Tårtätning samt kaffe.
19 oktober, 2008 at 22:16 #495832Anonym anvandareMemberSynd det med huvudet men vilka pressar GJ och grattis till PB
19 oktober, 2008 at 22:25 #495833Anonym anvandareMemberStarka pressar! :up:
Då satt tårtan extra fint sen va?19 oktober, 2008 at 22:34 #495834Anonym anvandareMemberFrån 19/9
Peter Fredriksson wrote:Liggande hantelpressar
11kg x 10
11kg x 20?
34.1kg x 3
29.1kg x 8
29.1kg x 8
29.1kg x 8Från 26/9
Peter Fredriksson wrote:Liggande hantelpress
11kg, 2 set
29kg x 12
34.1kg x 6
26.1 x 14Wuhu!
Japp. Nog var det PB’n från dagens pass, alltid. Om jag inte tabbat mig som ett riktigt mongo och missat något ”starkare” pass från way back in the day!19 oktober, 2008 at 22:35 #495835Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Synd det med huvudet men vilka pressar GJ och grattis till PBTack!!
Rasmus Andersson wrote:Starka pressar! :up:
Då satt tårtan extra fint sen va?Tack!!
Den satt fint!
20 oktober, 2008 at 20:02 #495836Anonym anvandareMember74.4kg väger jag i skrivande stund, min blygsamma viktminskning går bra. Sakta men mycket säkert.
20 oktober, 2008 at 20:05 #495837Anonym anvandareMemberPeter Fredriksson wrote:74.4kg väger jag i skrivande stund, min blygsamma viktminskning går bra. Sakta men mycket säkert.Väldigt nära min vikt mao, jag ska dock uppåt nu. :up:
Inga dagsformsbilder då?
20 oktober, 2008 at 20:09 #495838Anonym anvandareMemberDagens pass fick bli rygg, var sugen som fan. Och eftersom sista marklyftspasset gick så bra – men fick ett sådant snörpligt slut tack vare kärringen på gymmet, fick det bli mark idag med! Inledde dock passet med skräpchins, måste rycka upp mig där alltså, shit.
Chins
8
6
7Markyft
stången
40kg x 6
50kg x 6
70kg x 5-6
90kg x 3
100kg x 2
110kg x 1 PB!! Blev så sjukt taggad när jag tänkte på han från förra passet, ville bara köra ned stången i hals…ähumm, ja, alltså…ville allt visa honom!Raka stångcurls
20kg x 10, 2 setBaksida axlar
3 set, 10kg, kablarStående Arnold-curls
13kg x 10-14? Räknade inte, gick efter pumpen.
3 set på varje arm.20 oktober, 2008 at 20:10 #495839Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Väldigt nära min vikt mao, jag ska dock uppåt nu. :up:
Inga dagsformsbilder då?
Hehe, kul att du frågar.
Faktiskt, tog några häromdagen. Ska posta senare, måste gitta nu dock. Blir födelsedagskebab + Prinsesstårta – sedan jobb. YAY.20 oktober, 2008 at 20:11 #495840Anonym anvandareMemberGrymt pass på födelsedagen Grattis igen :fun:
20 oktober, 2008 at 22:09 #495841Anonym anvandareMemberPeter Fredriksson wrote:Hehe, kul att du frågar.
Faktiskt, tog några häromdagen. Ska posta senare, måste gitta nu dock. Blir födelsedagskebab + Prinsesstårta – sedan jobb. YAY.Grattis!
Okej kul med bilder.
Grattis till ditt PB också, sånt sitter alltid så gudomligt fint. :up:
Njut av det goda ikväll!20 oktober, 2008 at 22:38 #495842Anonym anvandareMemberGrattis på Födelsedagen och till PB
20 oktober, 2008 at 23:29 #495843Anonym anvandareMemberHoolge, Rasmus, Ogge!
Tack!
Det känns bra, riktigt bra….det här med PB’t…inte så mycket det att fylla….19!
26.[/b]
21 oktober, 2008 at 07:18 #495844Anonym anvandareMemberAlltså när man jobbar som man gör…11 timmar vaket pass mitt i natten…man får en hel del tid för sig själv och sina egna tankar. På både gott och ont så klart! Man blir ibland snurrig av att sitta still, ensam som man gör.
Blir en del TV-tittande, tittade på MTv och hörde denna utomordentligt trevliga låt: [youtube=dvgZkm1xWPE]
Coldplay är lite knappsu men fan så bra dom är, lyssnat mycket på både X&Y och den andra…tjaa, dn andra kända skivan. Mycket mycket bra.
Det blir att man surfar runt en del också så här nattetid, youtube är ju en riktig källa till glädje nätter som dessa! Söker lite då och då efter bland annat capoeira på youtube. Jag har tränat capoeira i flera år, slutade för något år sedan bara, jag har även i mina yngre år dansat mycket breakdance med polarna runt om på stadens gator. Och vet man lite om breakdance vet man att det är ett riktigt potpurri av olika dansgenres och stilar, så förstå min glädje när jag sprang på detta klipp:
[youtube=G4CUczb2JVA]Haha! Ok ok, klippet är ett montage. Men still; riktigt skillade dansare, häftigt synkat med RUN DMC! Klickade mig vidare senare och hittade detta sjukt mustiga klipp!
[youtube=PqWQ0AVKI4M]
Jag satt som jävla förstenad jag tittade på detta. Bara musiken från 1.07 in i klippet är helt fantastisk! Akrobatiken….dansen….aaargh! När man ser det här klippet inser man allting hänger ihop. De kinesiska munkarnas kungfu, capoeirans akrobatik och breakdancens sjuka blandning av allt detta.
Vad är kossacker? Är det någon som vet det idag? Vill folk veta det? Jag börjar inse att kunskap blir mindre och mindre åtråvärt, nu menar jag inte det endast baserat på något luddigt tänk angående ryska dansare…
Folk vill inte lära sig något längre. Från början blev jag lite förvånad när jag märkte hur mycket folk, i sin omgivning, som inte läste böcker t ex…nu, idag, rycker man till av förvåning när man pratar med någon som faktiskt läser….! Fan, ska det vara så? Jag menar nu inte att jag är någon mal själv, som plöjer böcker som en bonde plöjer jord. Det vill jag inte påstå. Jag är snarare sån periodare….när det gäller allt. Musik, lyssnar sjukt mycket ett tag, sedan kan det ta ett tag och man nästan glömmer att man har 15.000 låtar hemma som skriver efter att bli lyssnade på. Böcker, älskar att läsa dom, faktiskt, det är en sådan avslappnande sysselsättning så jag vet inte vad. Sedan att man faktiskt blir smartare, åtminstone verkar smartare tack vare det fantastiska ordförråd man lägger sig till när man läser bäcker, gör ju inte direkt saken sämre! Men även där kan det gå månader mellan det att man läser två böcker, och några hundra böcker står i bokhyllan skrikandes efter att få bli lästa! Målar gör jag mer än gärna, kreativa sysslor är goda sysslor, sedan om man har skillz eller inte, det är fan skitsamma, jag anser att jag är sämst inom området i fråga, men ack så roligt det är! Samma sak med detta målande som med alla andra nyttiga, kreativa, livsnödvändiga sysslor; det går i perioder…har för tillfället en grundad duk stående på sitt staffli hemma i datorrummetslashkontoretslashateljén som skriker efter att få bli målad på! Men….man är lat. Lat och tjock. Det sistnämnde jobbas det på, faktiskt. 74.4kg visade vågen innan jag lämnade hemmet ikväll. Känns bättre än 77kg som den visade för ett tag sedan. Kan fortfarande gömma saker i valkarna om magen och blotta anblicken av celluliterna runt höfterna skulle få vilken tonåringstjej som helst att köra ned fingrarna i halsen. Men det känns att det är på rätt väg, sakta men säkert.21 oktober, 2008 at 08:31 #495845Anonym anvandareMemberGrattis på födelsedagen! (i efterskott)
Och till PB:et i marklyften!!!
Folk är väl rädda för dig på Helex snart.. din starke lille sate [/b]
Du kan inte få annat än en byggartumme upp för det !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.