- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 oktober, 2008 at 10:08 #495846Anonym anvandareMemberpieceofme wrote:Grattis på födelsedagen! (i efterskott)
Och till PB:et i marklyften!!!
Folk är väl rädda för dig på Helex snart.. din starke lille sate [/b]
Du kan inte få annat än en byggartumme upp för det !
Haha, tack och tack!
Rädda, vettefan. Stark….vettefan!
Men tack för byggartummen iallafall. Det tackar vi för.
21 oktober, 2008 at 10:25 #495847Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Inga dagsformsbilder då?
Jordå. Kanske att jag slänger upp någon fler bild när jag klurar ut hur man poserar ordentligt. Tills vidare får 2 st tattar-sidechests duga.
Och kvalitén på bilderna orkade jag inte engagera mig i, man ser…hyffsat iallafall, hur dagsformen är. Bilderna ger å andra sidan inte en helt rättvis bild av min nuvarande form, jag är mindre.
Nu ska jag sova. God natt!
21 oktober, 2008 at 10:30 #495848Anonym anvandareMemberDu ser ju brutal ut!
Varför poserade du inte med Johan och mig när vi körde en sidechest?
21 oktober, 2008 at 11:28 #495849Anonym anvandareMemberDet ser bra ut tycker jag!
Det är bara att fortsätta köra! :bb:21 oktober, 2008 at 13:41 #495850Anonym anvandareMemberDet rör på sig. Du verkar ha byggt på dig en hel del, va? Hur ligger det till med styrkeökningar i de tre stora?
21 oktober, 2008 at 16:40 #495851Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Du ser ju brutal ut!Varför poserade du inte med Johan och mig när vi körde en sidechest?
Tack, det var snällt.
Man håller ju sällan med sådana uttalanden själv…men tackVisst, jag gillar väl att göra bort mig som alla andra, men…tjaa, kändes inte riktigt aktuellt Kände mig nog dwarfad som det var. Nästa gång!
Rasmus Andersson wrote:Det ser bra ut tycker jag!
Det är bara att fortsätta köra! :bb:Tack. Det ska jag. Som fan!
nutz wrote:Det rör på sig. Du verkar ha byggt på dig en hel del, va? Hur ligger det till med styrkeökningar i de tre stora?Jag tror det, svårt att säga, klart vikten har ökat, men å andra sidan har jag fan lovehandles, så…
De 3 stora…jo, gjort en del ökningar där.
Drog ett PB i marklyft igår, 1x110kg. Inga remmar! Häromdagen, passet innan dess var det ett PB med en 3x105kg.Bänkpress kör jag grymt sällan nu, men där fixade jag 100kg! En etta. 2x100kg med pass.
Kör mer liggande hantlar, 5×36.6kg PB häromdagen där.Benböj, 1x105kg!
Så det går framåt. Ben kör jag sällan, dumt nog, men har blivit flitigare med marklyftningen och det är alltid något.
22 oktober, 2008 at 03:09 #495852Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Så du har börjat smygdeffa, din jävel. För att svara på några frågor du ställde i min journal som jag missade: Jag vägde mig förr-förra helgen och då stod vågen på 77,9kg. Jag får ju hoppas att jag väger en aning mindre nu. Ska väga mig i helgen igen, om det skulle intressera dig att göra en sådan jämförelse. Längden ligger på 174cm över havet.För övrigt, bra pecs och grattis i efterskott! Jävla mig som missat detta.
Lycka till med viktminskningen!
Bra pecs? Yikes, tack, men som jag sa; bilden ljuger
Ah, inte såååå mycket längre än mig; men du ser sjukt mycket större ut än mig
Sedan äger du ihjäl mig i styrka….
22 oktober, 2008 at 19:53 #495853Anonym anvandareMemberFyfan, ser ju tokbra ut det där :up: stark har du blivit oxå, vart ska de här sluta(?) Mass on the way!
22 oktober, 2008 at 21:49 #495854Anonym anvandareMemberPälle wrote:Fyfan, ser ju tokbra ut det där :up: stark har du blivit oxå, vart ska de här sluta(?) Mass on the way!Haha, slutar väl förhoppningsvis med att jag slipper skämmas på stranden?
Tack.
22 oktober, 2008 at 21:54 #495855Anonym anvandareMemberIdag, äntligen, trotsade jag latheten/fegheten/bekvämligheten, eller vad det nu är/var och gick och tränade capoeira. Fattar inte att det har tagit så långt tid sen sist!
Underbart! Energin, tempot, rörelserna GAAAAAARGGGHHHHH! Fuckin’ A.
Måndag bär det av igen.
Förhoppningsvis håller man igång till juni då det är dags för mega-uber-event-2k – den årliga Batizadon. Alla capoeiristas från Capoeira Guanabara samlas söderöver och de som tränat hårt och gjort sig förtjänt av ett nytt bälte graderas. En annan som inte tränat på X antal år får visa upp sig, träffa alla gamla rävar och spela med de som kommit dit, något nytt bälte är det inte snack om. Men det är fett värt det hursomhelst, bara att få vara där. Kommer alltid ett helt posse från Rio dit…uber. Så det blir nice.
24 oktober, 2008 at 23:49 #495856Anonym anvandareMemberKörde axlar idag.
Sittande militärpressar
stången
40kg x 7-8
Lade ned här, gjorde lite ont i axlarna.Sittande hantelpress
18.8kg x 7-8
26.3kg x 5
21.2kg x 7Utsida axlar, kabeldrag
1 set, 10kg, 15+ repetitionerKabelkrunches, från bänk
X kg, 3 set, 15+ repsEnhandshantelpress, stående
21.2kg x 6-7 (x2)Lite bilder från passet. In action och lite fin posering
24 oktober, 2008 at 23:51 #495857Anonym anvandareMemberJag som hade tänkt att fråga dig om du hade lust att göra mig sällskap till Sundsvalls thaiboxningsklubb nästa helg och möts om nå capoeira-tjål?
Nej, ärligt talat då. Jag kanske ska till Sundsvall nästa helg och jag har inte riktigt lust att hänga isolerad med mina föräldrar och min moster i 48 timmar och slagsmål är ju alltid välkommet.
25 oktober, 2008 at 00:21 #495858Anonym anvandareMembernutz wrote:Jag som hade tänkt att fråga dig om du hade lust att göra mig sällskap till Sundsvalls thaiboxningsklubb nästa helg och möts om nå capoeira-tjål?Nej, ärligt talat då. Jag kanske ska till Sundsvall nästa helg och jag har inte riktigt lust att hänga isolerad med mina föräldrar och min moster i 48 timmar och slagsmål är ju alltid välkommet.
Klart vi ska ses då. Det är så jävla taget
Jag har inte tränat thaiboxning på ett bra tag; men det går nog att ordna ska du se. Annars får vi köra capoeira, eller både och helt enkelt, hehe. Men vi hörs på msn, byta nummer och hela den grejen!
25 oktober, 2008 at 01:16 #495859Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hur går det med deffen Peter? Hade vart intressant att veta hur du äter och tränar, och hur en vanlig dag ser ut för dig. Fan, känns som om det står still för en själv.Bra fightingface på bilderna i övrigt haha.
Ja du. Min deff….går ju bra, långsamt, men bra. Har väl gått ned 3kg, ungefär.
Jag försöker äta frukost, men många gånger blir det inte av; hinner oftast inte, sover hellre än halvtimme till. Hmmm, annars blir det ju gröt på morgonen. Lunch är det sällan tal om, oavsett deff eller inte, jobbar många gånger mellan typ 11 eller 12 fram till 16 eller 17, så då blir det väl något på färden på väg till jobbet, shake med protein eller en bar, protein och snabba kolhydrater. Ibland kör jag en proteinshake under träningen, om jag verkligen ätit dåligt, annars blir det bara en efter träningen. Gainer vanligtvis.
Men det som har räddat min arma kropp från total nedbrytning är ju kvargen. Köpte 2 kartor idag! Blandar drinkar som jag dricker på kvällen, oavsett hur jag ätit, bara för att få i mig de protein jag behöver. Sedan middagen brukar ju vara huvudmålet för dagen, kött, fisk eller fågel. Mycket kött (proteinkälla) och lite mindre kolhydrater, iallafall nu under ”deffen”. Några dagar har jag druckit 2 kvargdrinkar, bara för att inte hamna i något underskottsläge…..vilket är min ständiga rädsla…att tappa de arma kilon man sakteligen lägger på sig.
För som du läser, jag äter nog inte så mycket, mångsidigt, som jag behöver. Hade det inte varit för proteinpulver och/eller kvargen, hade jag nog varit sjukt, anorektiskt, smal idag.
Edit: Fightingfacet…ja du
25 oktober, 2008 at 11:08 #495860Anonym anvandareMemberFan Peter du kör ju på riktigt tungt. Ser jävligt bra ut. Är det alltid sådär tomt på gymmet? Såg jävligt skönt ut. Vet inte varför det inte har slagit mig tidigare men vi borde köra ett pass någon dag!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.