- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 januari, 2009 at 22:31 #495951Anonym anvandareMember
Tillbaka i Sverige![/b]
Blandade känslor. Ångest mest…
Kallt. Mörkt.5 underbara veckor är slut!
Jag har:
-
kört fyrhjuling genom öknen
-
tatuerat mig. Härdade 6 h! :bb:
-
varit kass i kistan i över en femtedel av hela resan
-
inte tränat på nästan sex veckor
-
blivit intervjuad av 3 olika TV-kanaler samt 3 olika tidningar
-
bättrat på min spanska avsevärt
-
blivit brunare
-
haft fett jävla roligt.
Träning så snart gadden har läkt.
Abstinens så pass att det är helt löjligt. Ska tränas hårt nu.23 januari, 2009 at 01:46 #495952Anonym anvandareMemberFan lever du åh?
Kul och se att du är hemma! Hoppas allt har varit bra trots risig kista osv. Du får slänga upp massvis med bilder någon dag. Nu borde vi passa på att träna någon dag när du inte har tränat på 6 veckor så kanske jag kan vara starkare än dig i någonting
Kul och se lite action från sundsvall igen!
23 januari, 2009 at 03:11 #495953Anonym anvandareMemberHahaha! Vadå ”kanske jag kan vara starkare”?!
Men klart vi ska träna! Har gaddat mig, så jag ska bara låta den läka sen är jag back on track!
Appropå gadd:
23 januari, 2009 at 03:16 #495954Anonym anvandareMemberFan vilka färger! Skitsnyggt. Tänkt dig lite muskler på den där armen också. Skulle nog se bra ut Jag har kommit igång ordentligt med träningen nu. Blir dock en del slarv i slutet av januari då jag fyller 20 men annars är det slaviskt kost och träningsschema som gäller!
23 januari, 2009 at 21:27 #495955Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Fan vilka färger! Skitsnyggt. Tänkt dig lite muskler på den där armen också. Skulle nog se bra ut Jag har kommit igång ordentligt med träningen nu. Blir dock en del slarv i slutet av januari då jag fyller 20 men annars är det slaviskt kost och träningsschema som gäller!Tack!
Ja du, musklerna….har förtvinat som en sjuk man på de sex veckor man inte tränat på.
Men det blir ändring på det så fort skiten läkt.
7 februari, 2009 at 03:16 #495956Anonym anvandareMemberTräna imorgon då kanske.
Ska försöka skrapa ihop de, nästan, 8 kg jag tappat på semestern!
Kreatin kanske skulle vara på sin plats, måttligt med mat och ingen monsterbulk blir det. Vägrar se ut som en semla till dess det är dags att bada. Utomhus.
…appropå semla! Har 3 i kylen.
Måste ätas!Återkommer imorgon med eventuella resultat av passet.
8 februari, 2009 at 16:14 #495957Anonym anvandareMemberTränade igår, första gånger på hur länge som helst. Idag har jag så ont att jag vet inte vad, helt stört.
Chins
10
9
8
@ KVLatsdrag
40kg x 10
50kg x 10
50kg x 10Baksida axlar – i kabel
10kg x 8-10~
10kg x 8-10~
10kg x 8-10~Stående hantelrodd
26.4kg x 10 (x2)
26.4kg x 10 (x2)
26.4kg x 10 (x2)Crunches
3 set8 februari, 2009 at 19:25 #495958Anonym anvandareMemberGött att se att du är back in the gym
10 februari, 2009 at 22:45 #495959Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Gött att se att du är back in the gymDet är skönt att vara back in the gym!
Träningsvärk som fan dock :ph34r:
Kul att du tittar in Ogge!
13 februari, 2009 at 16:15 #495960Anonym anvandareMemberKört ett armpass, ett bröst pass samt ett pass axlar, utöver ryggpasset, sedan jag kom hem. Tryckt in mage på samtliga pass; är aningen mör…typ överallt, fortfarande.
Men det är skönt att ha kommit igång med träningen igen!
Köpte en grym kreatinblandning samt Rage2 häromdagen också, bara för att sparka igång träningen ordentligt!
Rage’n var riktigt riktigt bra, 3 klunkar och det började redan sticka i händerna! Sedan efter halva drinken kliade håret och ansiktet haha. Gav bra pump och alldeles lagom mängd koffein. Sweet Peach var för övrigt en riktigt bra smak.
Efter ha sett dagsformsbilder från november/december får man smått ångest. Jag har sen jag åkte gått ned nästan 7kg. Mycket vätska antar jag, fett också vet jag, men även kvalitativa kilon…men men. Motivationen har aldrig varit högre!
Nu kan kriget börja.
9 mars, 2009 at 15:22 #495961Anonym anvandareMemberSjuuuuuuuuuuuuukt var det var längesen man skrev här.
Orkar inte skriva, haha, så är det.
Det jag kommer sträcka mig till är lite små uppdateringar, inte hela pass.Alltså, så här efter det långa uppehållet man har haft, går träningen riktigt bra. Tappat en del, självklart, men kämpar hårt som fan för att försöka komma ikapp.
Här följer lite stats:Hantelpressar, sittandes – 23kg cirka 7-8 reps. Helt ok, låg på 26kg innan semestern.
Hantelpressar, liggandes – 29kg cirka 10+. Svårt att säga här, inte kört tyngre sen vi åkte. Vikten är lägre visserligen, men har bara kört högreppare.
Benböj – 70kg, typ 8-10 reps, inte tungt. Får sådan träningsvärk av benträningen…hållt i sig flera dagar. Blivit lite ben.
Marklyft, drog upp 100kg iallafall, det känns bra. Siktar på att öka här, mycket, till sommaren. 70kg och cirka 7-8 reps är no biggie alls. 120kg till sommaren iallafall. Dubbla kroppsvikten är ju ett coolt mål annars. Får se när man fixar det!
Chins, på kroppsvikt, fixar väl 10-12 st nu, varken särskilt bra eller dåligt. Men försöker köra dom regelbundet så man inte tappar. Man väger mycket mindre nu, så det märks verkligen när man kör.
Armarna mäter lika mycket även fast man har haft ett uppehåll på nästan 8 veckor och man tappat lika många kilon. Känns ju bra. Men man känner sig som en liiiiiten liten pojke!Ciao comprades. Vi hörs väl!
11 mars, 2009 at 01:56 #495962Anonym anvandareMemberHantelpressar och lite bänkpress idag.
80kg x 4, bänkpress vad var jag förmådde. Inte kört på bänk på ages, så förväntade mig inget mer.
30kg x 7, hantelpress, helt ok, inte förväntat mig något mer.
Avslutade med kabelkross och mage. Bra pass, tog runt en timme.
Blir till att komma igång med muay thai snart igen känner jag, börjar bli sugen!20 mars, 2009 at 13:46 #495963Anonym anvandareMemberBen igår, passade även på att köra marklyft, det blev nytt PB, 3 x 110kg!
Kändes roligt som fan.Blev lite benpressar, benspark, hamstringcurls samt vader. Bra pass, bra sällskap
Idag….lätt bröstträning. Andra passet bröst denna vecka, så det blir väl kabel-krig och lätt hantelföring. Auf wiedersehen!
25 mars, 2009 at 14:33 #495964Anonym anvandareMemberRygg och mark ska det bli idag. Chins, rodd och lite sånt där.
Men framför allt marklyft! Har blivit riktigt roligt att köra det nuförtiden, vet inte vad som har häntEtt mål som jag funderat på; vore att kunna ta 2 x KV i marklyft. Tungt, men inte omöjligt, så det ska vi sikta på. Ska nog gå ned lite i vikt till sommarmånaderna ändå så, då borde det bli närmare 140kg att dra upp. En etta räcker
Idag ska jag prova och se vad man förmår att maxa.Vi ses!
25 mars, 2009 at 20:57 #495965Anonym anvandareMemberMarklyft var det idag! Körde även 4 set chins innan det var dags att lyfta.
Fick tips av pasanen, John på Helex, att köra lite i ”power rack’en” och köra drag/lyft från knäna och upp, för att på så vis bekanta sig med tyngre vikter. Lät riktigt roligt och hade sett fram emot att testa detta nu i flera dagar.
Sagt och gjort; körde den idag.
Marklyft – lyft från knäna (strax under t om.)
stången 1 set
60kg x 6-7 ca
80kg x 6-7 ca
100kg x 6-7 ca
120kg x 4-5 ca
140kg x 2
Fantastiskt roligt att kunna lägga på flera kilo mer än personbästa och ändå inte ha så sjukt med problem att dra upp stången. Det var tungt. Men inte så fruktansvärt tungt. Hade kanske klarat tyngre, eller fler reps på 140, men lät ryggen vila.Sedan klev vi ur och körde nåt set på ”backen” utan power rack:
Marklyft.
70kg x 5-6 Såå lätt haha
100kg x 5 Wuhuuuu haha PBSedan blev det latsdrag; 3 set brett ”normalt” grepp. Supinerat, 3 set.
Även rodd och en skum ryggmasking, något slags drag mot mage. 3 set på 7-10 reps TUNGT respektive lätta högreppare i skum-maskinen -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.