Min väg från supersmal till förhoppningsvis mindre smal

Home Forums Dagböcker Min väg från supersmal till förhoppningsvis mindre smal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 669 total)
  • Author

Thaiboxare från Drakstaden?

mwallin wrote:
    Thaiboxare från Drakstaden?

Japp! :up:

Idag:

Lutande hantelpress
    11kg x 10
    11kg x 10
    23.8kg x 8
    25kg x 9
    25kg x 8

Sittande press – ”Human Sports – chest” – kabel sjukt bra maskin. Kontakt genom hela setten.
    16″kg” x 8
    14″kg” x 8
    14″kg” x 8

Kortaste passet i världshistorien. Bra pump dock, fin kontakt.
    Sov till tre idag, så sömnbrist kan man inte klaga på, inte denna gång. Oäten dock, så det kändes, inget tryck, kände mig svag.

Fan. Nu har man inte tränat på några dagar……känner mig som en pinne…täckt i deg.
    Slapp som fan i kroppen. Så idag i gymmet blir det smärta, kanske ben, kanske ”bara” ett tuuuuuuuuuuungt och genomgående ryggpass. Mi favorite. Chins, blir med vikt idag, rodd, stående och sittande kanske, och – marklyft. Måste snart bli starkare där, tycker man.
    Återkommer med statz.

mrmurderman wrote:
    Fan. Nu har man inte tränat på några dagar……känner mig som en pinne…täckt i deg.
    Slapp som fan i kroppen. Så idag i gymmet blir det smärta, kanske ben, kanske ”bara” ett tuuuuuuuuuuungt och genomgående ryggpass. Mi favorite. Chins, blir med vikt idag, rodd, stående och sittande kanske, och – marklyft. Måste snart bli starkare där, tycker man.
    Återkommer med statz.

Kör så det ryker! Var koncentrerad när du kör så du verkligen drar åt kring muskeln. Fy fasen va gott det är. Feeeel the burn!

… att du ska ta din lilla thaiboxningskropp och pallra dig ner till gymmet för ett hårt pass.

Jag står i repan och har multum med träningsenergi att bidra med! :up:

granstig wrote:
    Kör så det ryker! Var koncentrerad när du kör så du verkligen drar åt kring muskeln. Fy fasen va gott det är. Feeeel the burn!

Tack, mannen. Kul att du tittar in! Appreciate it. ;)

pieceofme wrote:
    … att du ska ta din lilla thaiboxningskropp och pallra dig ner till gymmet för ett hårt pass.

Jag står i repan och har multum med träningsenergi att bidra med! :up:

Hehe, fanx. :P

Aaaaw. Tack som fan – båda två :)
    Hade behövt läsa sån här peppning2000 innan jag åkte ner för att träna. Det hade behövts. Satans vilket pisspass; redovisning följer!

Chins enda övning som gick (hyffsat) bra.
    KV + 16.2kg x 5
    KV + 10kg x 10
    KV + 10kg x 9
    KV x 10

Marklyft satanspissapjävlasatan.
    50kg x 6-7 Lätt och fint.
    70kg x 5-6 Tungt och fint
    70kg x 2-3 Lade ned när jag märkte att min pissrygg är för svag och ville böja sig som ett jävla sugrör.
    50kg x 6-7 Alldeles för irriterad för att köra ordentligt, så lade ner.

Vid det här laget var jag sur. Svetten rann, trots att det inte kändes som att man lyft ett finger eller gjort något bra. Kände mig fett svag :(

Sittande rodd brukar vara mustig, skön, fin kontakt, favvoövning – men icke idag.
    60kg x 8 kändes tungt….kände att jag slarvade med utförandet….svag….
    50kg x 10 Bättre. Klart bättre. Men känner mig svag.
    55kg x 8-9 Ok. Tänker mycket på utförandet, kör mycket striktare, får mer kontakt.

Skulle ha kört latsdrag, men nån jävla tomte hade trollat bort mitt V-handtag. Håller ingen nivå…..fick ta något joker-handtag. Ser många som kör med det…men provade, apa vad fel det kändes:

Latsdrag med jokergrepp.
    50kg x 8
    60kg x 8
    60kg x 8 Nej och nej. Kass kontakt, var nog för pissed för att kunna få ut något mer bra av denna övning.

Liggande bicepcurl i CC, på bänk skönt. Lade mig ned och chillade, andades ut och curlade på.
    2 set endast. 10-15 reps i varje.

Summa: Kändes apa idag. Vet inte vad det är/var. Dåligt med carbs tror jag. I kombination med kass sömn. Jobbat två nätter i rad nu, sov till halv sju igår kväll, sov till två halv tre idag. Som sagt; deg på en jävla pinne. Imorgon blir det axlar/bröst, kanske. Ben? Tjaa, vem vet.

Bra drag i chinsen där! :up:

Razmeister899 wrote:
    Bra drag i chinsen där! :up:

Tack!!! :o:D:D

Haha! Tog all min negativa energi från gårdagen och förvandlade det till ett monsterpass2000 – iallafall i min ögon sett.

Lutande hantelpress
    11kg x 10-12
    11kg x 10-12
    27.5kg x 8
    30kg x 8 PB!
    25kg x 9

Stående militärpress
    40kg x 9
    40kg x 8
    Sittande militärpress – utan ryggstöd
    40kg x 8
    40kg x 6

Cablecross – vet aldrig vad den heter ”på riktigt” – typ flies/krabba? lol
    typ, 8 plattor x 10-14
    typ, 8 plattor x 10-14
    typ, 8 plattor x 10-14
    typ, 8 plattor x 10-14
    Fin pump!

En-hands-drag, triceps, omvänd fattning
    20kg x 10 (x2)
    20kg x 10 (x2)
    20kg x 10 (x2)

En-hands-flies, drag i trissa, nerifrån och upp. Måste hitta namn på övningarna :S
    10kg x 8-10 (x2)
    10kg x 8-10 (x2)
    10kg x 8-10 (x2)
    10kg x 8-10 (x2)

Triceps, pushdown
    50kg x 8-10
    60kg x 8-10
    60kg x 8-10
    70kg x 6-8 PB? Fullt mag här. Kändes Hulkigt :aggresiv:
    Dropsettade (faktiskt…) Körde några snabba pumpiga:
    50kg x 8-10

När det står 8-10 t ex, då har jag inte räknat jättenoga, gått mer på känslan.

Summa: Bra pass. Skönt, gjorde inte ont nånstans – vilket det brukar göra nuförtiden…inte ens bänkpressaxeln ställde till några besvär. Han brukar bråka när det är flies och dyl för axlarna. Lugnt nu. Skönt.

Ser gött ut! Gz till PB! Du är ju rena rama hulken. :) Beware of Mrmurderman.

granstig wrote:
    Ser gött ut! Gz till PB! Du är ju rena rama hulken. :) Beware of Mrmurderman.

Hehe, tack!
    Appreciate it :friends:

….känner mig kanske inte som hulken just, men. Tack.

Riktigt fint pass .Grattis till pb

Cheers!! Tack Ogge! ;)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 669 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.