min väg mot en mer vältränad kropp

Home Forums Dagböcker min väg mot en mer vältränad kropp

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    mr-cave wrote:
    Ja vet, det där med posering är inte lätt…man gör ju själv nåt tappert försök ibland…:D

Men ja tycker det ser bra ut. Som Cesse sa: Kvinnligt! :up:
    Jag antar att du vill plocka bort nåt kilo iaf. Eller byta ut kanske man ska säga? Blir nog riktigt kalas då!
    Lycka till å ha det bra!
    / Cave

Hej hej!

Nej d är ju inte lätt alls med posering men blir kanske lättare sen när man får lite mer att spänna ;)
    Ja jag vill absolut plocka bort några kilon jag siktar till en början på att landa runt 64-65 kg eftersom jag fortfarande vill bygga sen får jag se hur jag känner.. skulle vara roligt att se hur det ser ut ”under” lagret :)

Tack för feedbacken!

Dags att skriva igen… Har haft en jobbig dag på jobbet, varit helt sjukt trött inte konstigt när man bara sover 3 tim :|

Men är iallafall glad att jag kom upp vid 4 tiden imorse och gick lilla promenaden var så otroligt skönt att gå i det stilla, se hur stan fortfarande låg och sov..

Envisades med att gå till gymet som planerat trots min sömnbrist gick ju sådär med rygg passet men körde iallafall 45 min cardio vilket känns himla bra i efterhand:)

Under dagen har jag ätit följande

1.5 dl havregryn, 2 dl minimjölk

2 ägg, smoothie (lättyghurt och hallon)

sallad med parmaskinka, bulgur och ägg

liten frukt sallad

ca 100 g cashewnötter, 1 liter jordgubbar

Snacka om att jag är mätt nu inge mer att stoppa i mig blir det. Ska lägga mig tidigt ikväll är ju helt dödens, och ser fram emot min 90 min långa promenad imornbitti :)

Känns som om jag har bra motivation just nu och är otroligt ivrig på att få se resultat inom kort men jag vet att jag MÅSTE ha tålamod annars kommer det att gå åt pipan..

Hoppas alla får en underbar midsommar!

Ps. liten bild från Tranebergsbron jag tog imorse.

Hoppas att allt går bra dina mål…….:up:

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.