- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 mars, 2008 at 22:05 #341089Anonym anvandareMemberRadikaal wrote:Axlarna kändes jävligt svaga sega idag. Ville inte helt enkelt.
Ett förbannat dåligt pass energi mässigt. Enda positiva var bänken och kontakten där.
Fortsätt köra kommer bättre pass i framtiden ! :up:
9 mars, 2008 at 15:49 #341090Anonym anvandareMemberdanielandersson wrote:Fortsätt köra kommer bättre pass i framtiden ! :up:det får man verkligen hoppas
Idag=Innebandy från 13 till 15. Vi var bara 7pers så ett lag fick spela med ingen avbytare varje gång. Självklart hamnar man i det laget mest. Aldrig varit med om något liknande, sista matchen stod 4-2 till mitt lag i typ 30min, sedan reducerade de, kvitterade, sedan gjorde vi 2raka men den matchen var den jobbigaste jag någonsin gjort. Mest intensiva cardiopass NÅGONSIN utan tvekan… fyfan vilka floder man svettades! Bandykompisarna skämtade och sa att jag inte behöver någon mer träning för iår, så trött var jag när det var över
10 mars, 2008 at 12:16 #341091Anonym anvandareMemberdagens kanon pass på morgonen; ben,övre rygg, lite axlar.
Nytt upplägg kör jag med nu. Fått från min bror, har iaf fungerat bra på honom, han är riktigt grov. Mat innan jävla massa potatisgratäng och kött. Gott tryck!
Benpress:
Uppvärmning 3set
3*220kg explosiva (PB aldrig kört såhär tungt.)
8*200kg höll emot bra(PB)
20*160kg lååångsamma så jävla tungt fyfan.
7*210kg (PB.)–
Insida lår benmaskin;
5*Fullt mag 100kg explosiva
8*90kg höll emot bra
20* 70kgUtsida lår benmaskin;
5*Fullt mag 100kg explosiva
8*90kg höll emot bra
20* 70kg–
Latsdrag 1 (olika maskiner)
3*101kg explosiva
8*82kg höll emot bra
20*60kgLatsdrag 2 (Vanlig, som alla gym har)
3*95kg explosiva, bra kontakt.
8*75kg höll emot bra
20*55kg långsamma–
Mage, frivikt maskin
3*95kg(100kg är max man får sätta på)
20*60kg
8*75kg–
Maskin där man drar innåt, tar på axlarna och övre rygg.
3*110kg
8*90kg
20*60kg–
Kanon pass!!! Varierade utförandet varje set. Och vikt, reps och tempo. Sedan en gainomax efter, sen en halvtimme i bastun. Kände verkligen att musklerna fick jobba optimalt idag. Tämligen säker på en skön träningsverk imorgon
Nu känns träningen underbar igen!
11 mars, 2008 at 09:44 #341092Anonym anvandareMemberSå jävla gött när man känner att det går bra. Hoppas det fortsätter såhär!
11 mars, 2008 at 16:16 #341093Anonym anvandareMemberDesamma Qustaph
idag har jag tagit det lungt, samt köpt lite vitaminer, 3st anteckingsblock, 2 persiko godis påsar, 4stift pennor, en hudkräm allt för bara 40kr, ÖB ftw!
Vilodag idag.
Go träningsverk i hela kroppen idag. Hungrig nästan hela tiden fastänn jag äter mycket. Rygg konturerna börjar synas mer och mer, men fortfarande för fet för att lägga ut bilder här för bedömning, men några veckor till så! Längtar till morgondagens tunga bröst/triceps/biceps pass redan då ska jag verkligen pressa mig själv med de tyngsta vikterna jag klarar av i bänk och hantelpress. Kanske testa 40kg hantlarna för första gången, om styrkan och tekniken känns bra.
11 mars, 2008 at 20:13 #341094Anonym anvandareMemberSkottat lite snö, eller snarare, IS SLASK. Riktigt jobbigt. Nästan såpass att jag tar en extra vilo dag, det får vi se imorgon. Vill inte bli övertränad nu när träningen går så bra.
Några bilder:
Jag, lyckades knäppa en bild med digital kameran.
[img=http://img410.imageshack.us/img410/3429/namnlsat4.jpg]God smakupplevelse.[img=http://img176.imageshack.us/img176/7448/bild004kp9.jpg]….Och så min söta katt![img=http://img410.imageshack.us/img410/4484/bild003bg1.jpg]Efter blev det 100g perisko godis (80g kolhydrater ;p) + en proteindrink.
12 mars, 2008 at 10:39 #341095Anonym anvandareMemberblir inget pass idag, vilar en dag till. Imorgon, däremot, ska kusinen med på ett bröst triceps och axelpass blir nog att maxxa i bänk misstänker jag, då vi alltid vill slå varandra. Han har tagit 100 i bänk för några veckor sedan ganska lätt så blir nog en hård fight, speciellt då jag först vill göra mina arbetset i bänk, med nya metoden för att se vilka vikter jag kör 3RM max, 8RM max och 20rm Max på. :aggresiv:
13 mars, 2008 at 18:39 #341096Anonym anvandareMemberladdas för ett riktigt dunderpass ; högtalarna dundrar på hög volym, thermx(gjorde pb i allt sist jag körde med det innan passet), RAGE, div vitaminer/mineraler och en påse EAA innan passet.. det med en riktigt bra känsla efter att ha vilat brösten i 4 välbehövliga dagar. Sett fram emot det här passet ändå sen sista passet då axlarna jävlades med mig. Idag ska nya PB inbringas. Blir samma som sist, 1*3 1*8 1*20 på alla övningar. Möjligen 2ggr på någon övning som jag känner behöver slaktas mer. Har inte kört med någon kreatin produkt på säkert 2veckor så tror nog detta pass blir mitt absolut bästa någonsin.
13 mars, 2008 at 21:58 #341097Anonym anvandareMemberDagens pass som jag var riktigt laddad för. Kusinen följde tyvärr inte. Han skulle komma efter skolan, men han har inte svarat på mobilen eller hört av sig. Konstigt.
Iaf. Passet: (är så trött i armarna nu att jag knappt orkar hålla upp en sked.)
Skriver inte upp uppvärmning
Bröst,triceps,biceps,axlar:
Bänkpress:
4*92.5kg – yr efter detta, men inte för tungt. Hade kraft till 1-2reps tror jag.
10*82.5kg (PB)
22*70kg (PB Liten känning i axeln efter detta.Hantelpress bröst:
4*36kg (PB, men sista reppen var svajjig.)
10*31.5kg
15*26kgHantelpress axlar
3*33.5kg
10*26kg
18*22kgHantelcurl:
4*26kg inte speciellt strikta. Iaf PB.
8*22kg PB.
20*16kg (Fan vad svälda biceps man hade efter detta, otroligt sjuk pump )Stångcurl:
3*50kg Bra kontakt här
8*40kg
20*30kg Bäst kontakt härCurl med rep
7*fullt mag, 70 eller 75kg.
6*65kg
16*55kgTriceps, maskin
4*78kg
10*65kg
20*51kgTriceps pushdown
3*fullt mag
8*65kg
15*50kgMilitärpress sittande (första gången jag kör)
5*60kg
8*45kg
10*35kg Vilade för kort, ville avsluta passet.
Not: första set = superexplosiva, andra set = långsam negativ fas, tredje set = långsamma båda faserna. + lite statisk styrka ibland. Därav varierar vikterna kraftigt.Nu har jag upplägget klart med en bra bild på hur jag står i alla övningar. Progresiv ökning från och med nu, med mycket mat ett tag. Inge mer ostrukturerat som jag i princip kört i 6månader, utan nu ska jag verkligen bli starkare i övningarna. Vikten ligger stabilt på 92kg i dagsläget, och är rätt nöjd med hur jag ser ut. Självklart ska jag plocka av några kilo till innan sommaren, men nu blir det några veckor med detta upplägg för att se hur jag svarar på det.
13 mars, 2008 at 22:47 #341098Anonym anvandareMembernice work, keep on!
14 mars, 2008 at 11:12 #341099Anonym anvandareMemberkeffa wrote:nice work, keep on!detsamma!
Blev ett kort pass på gymmet idag där jag körde igenom mage och ländryggen. Tog 20minuter kanske!
14 mars, 2008 at 15:14 #341100Anonym anvandareMemberSkönt att du har bestämt dig för en väg nu. Känns lite som att det har varit mycket fram och tillbaka med jojodieter och sådant. Kör hårt nu och var inte feg med att ladda upp bilder. Det sporrar dig bara mer sen att ”överbevisa” de som inte gillar va de ser.
Lycka till!
14 mars, 2008 at 15:32 #341101Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Skönt att du har bestämt dig för en väg nu. Känns lite som att det har varit mycket fram och tillbaka med jojodieter och sådant. Kör hårt nu och var inte feg med att ladda upp bilder. Det sporrar dig bara mer sen att ”överbevisa” de som inte gillar va de ser.Lycka till!
haha såsant, fast inte riktigt jojo men nästan. I princip har jag gått ner 4kg, sedan gått upp 2kg, sedan ner 4kg, upp2kg osv ändå från jag började den här journalen, nu är iaf 10kg från utgångsläget borta så har iaf inte ätit upp mig igen. Bestämma mig har jag verkligen svårt för men detta verkar ju fungera bra det med…perioder med tung träning och växa och perioder med mycket cardio och mindre mat :up: långsiktigt blir det nog bra om jag fortsätter så.. Sedan är det inte så att jag tokbulkar eller något när jag lägger deffen p åsidan ett tag. Äter inte skräpmat eller något, bara mycket mer nyttig husmanskost.
laddade upp en hyffsad bild på förra sidan. Vetifan hur den kunde försvinna?
14 mars, 2008 at 21:37 #341102Anonym anvandareMembernvm. Bilden är tillbaka.
Iaf så är digitalkameran just nu med min mor som är i sthlm över helgen, så inga bilder förutom kassa mobil bilder kan jag bjuda på, och det tror jag ingen vill se. Kvällsvikten är ikväll på 93.5kg vilket jag inte är nöjd över, fastän jag vet att morgonvikten är betydligt lägre. Sjuk träningsverk i hela överkroppen har jag iaf(förutom övre rygg) vilket jag ser som ett kvitto att jag tränat rätt. Första gången jag har träningsverk i triceps, faktiskt -.-! Imorgon blir det kanske ett par öl för första gången på några månader.
16 mars, 2008 at 13:56 #341103Anonym anvandareMemberblev en lugn lördag, med ingen alkohol trots allt. Blev kul ändå, körde runt med olika bilar i 3timmar på stan och hade kul, grymt när kompisen drog på sitt dunk från sitt ljudsystem för 8000kr+ nästan lika högt som han gjorde i somras, det var grejjer det :up:. Självklart avslutas kvällen med att jag upptäcker, precis innan jag ska lägga mig att mitt batteri till min mobiltelefon är borta…:frust:
Ikväll kommer ryggen, vaderna och benen få smaka på stål blir kul att se ifall jag kan öka alla vikterna, har ju trots allt ätit väldigt bra ur träningssynpunkt sedan senaste passet. 100kg i latsdrag kommer att testas iaf; har klarat mer förut när jag körde enligt max-ot men det var länge sedan, förra passet var iaf 3*95kg på vanliga latsen precis på gränsen att jag klarade det med gott utförande. Benpressen hoppas jag gå lika bra so mden gjort senaste månaderna; har ökat från ynkliga 15*100kg till nästan samma reps antal på 200kg… mycket har ökat sen jag började med kondition med.. se hur länge detta fortsätter! Vill ha en stabil benstyrka innan jag börjar med knäböj.. fortfarande är den ju väldigt låg, förmodligen en av de svagaste på detta forum än så länge.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.