- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 november, 2008 at 15:56 #714116Anonym anvandareMemberpieceofme wrote:Skön känsla.
Du ska ju fokusera på ditt arbete & din progression i gymmet, så du har all rätt till att vara nöjd över dina framsteg.
Eller hur, alla har ju olika utgångspunkter. Det är ju inte vikten som räknas, utan hur snygg man är när man utför övningarna, så ser jag det i alla fall.
Tack för ditt svar14 november, 2008 at 17:21 #714117Anonym anvandareMemberDagens goa pass såg ut såhär;
Böj
30x 10
50x 10
60x 10
70x 10
70x 8
70x 6
70x 5Satan vilket tryck idag. Grym kontakt. Innan jag började så bestämde jag mig för att köra de djupaste böjen någonsin. Jag gick nästan hela vägen ner till marken, och det var ett hel*ete att trycka upp stången igen. Skönt!
Benpress
30x 10
70x 10
90x 10
90x 10
(Räknar inte med ”Släden”)Åter igen, så djupa som möjligt. Benpress är en grym övning, enligt mig, och idag var den extra grym. Lyckades köra 10 reps på alla, vilket kändes skönt. Kommer öka nästa gång, lätt!
Benspark
55x 10
55x 10
60x 10I denna övning så känner man verkligen hur låren bara växer för varje spark man gör, otroligt skönt.
Liggande lårcurl
30x 10
40x 8Blev bara 2 set på denna övning, och endast 8 reps på sista. Jag var helt slut efter de andra övningarna.
Detta var mitt bästa benpass någonsin . Otrolig kontakt i lår, och inte allt för svaga vikter, för att vara mig.
Kom även fram en schysst kille, med lite mer erfarenhet och snackade med mig under mina knäböj. Han sa att det hade varit bra om jag drog på mig ett bälte, för att inte sabba min rygg, då jag är rätt så lång. Jag har aldrig tänkt på det förr, är det någonting jag behöver skaffa?
Tacksam för svar, Ha det gött!
14 november, 2008 at 21:23 #714118Anonym anvandareMember[img=http://i35.tinypic.com/rsd5om.jpg]På fredagar får man kladda till det med lite kaka!
Muuuuuuuuuuumms….
21 november, 2008 at 16:58 #714119Anonym anvandareMemberHallå. Har inte kunnat uppdatera eftersom att min dator kraschade förra veckan, fick tillbaks den idag.
Har börjat med ett nytt tränings schema!
Jag kommer att kötta på med stronglift 5×5, då jag känner att jag vill öka vikterna i böj, bänk & mark.Har kört två pass redan, och det är otroligt skönt, speciellt att komma ifrån alla maskiner. Nu har jag inga ursäkter för att använda den där djävulska smithmaskinen.
lägger in en bild också; [http://i38.tinypic.com/23r7136.jpg]
trevlig helg
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.